Анапа, Великий Утріш, Лагуна. Спроба єднання з природою

2. Раннє бронювання Криму та курортів Краснодарського Краю
  3. Отримати російську візу непросто, але можна
  4. після алтая
  5. Clearblue. Коли сумнівів бути не може!
  6. 15 недорогих російських курортів для відпочинку з дітьми на травневі свята
  7. Старт нового сезону дан. Нерухомістю цікавляться все більше
  8. Алгарве, місто Ольян!
  9. Відпочити на літніх канікулах з дітьми в росії
  10. Ві таки будете сміятися (видалю пізніше)
  11. 8 Способів спростити ваше життя і отримувати від неї більше радості
  12. Невеликий лікнеп :)
  13. Мої великодні вироби
  14. розділи антропології
  15. Фотоконкурс "У природи немає поганої погоди"
  16. А де гуляють ваші діти?
  17. Топ 12. Найстрашніші рослини планети Земля
  18. Вихваляючись для "поржать")) прибрала))
  19. Help по Куршській косі
  20. Анапа, Великий Утріш, Лагуна. Спроба єднання з природою

Ми довго зріли і нарешті дозріли до поїздки в наметове містечко нашої Батьківської школи, на берег Чорного моря, недалеко від Анапи, в заповідну зону під назвою Великий Утріш Ми довго зріли і нарешті дозріли до поїздки в наметове містечко нашої Батьківської школи, на берег Чорного моря, недалеко від Анапи, в заповідну зону під назвою Великий Утріш. Ми там вже бували, і в самій Анапі, і в гості до наших друзів зі школи приїжджали, дивилися, як вони там живуть. Так що, куди їдемо, ми знали.

Поїхали, як зазвичай, на машині. Це вже шостий наше автомобільну подорож. Доїхали відмінно і дуже швидко! Хоча по дорозі проїхали 4 грози! Вже не знаю, хто кого наздоганяв :-). Доїхали ми за 20 годин з усіма зупинками, перекусити і прогулянками по полях з соняшниками. Запорука успіху - поїздку планувати "в ніч". Ніч - це особливий час! На дорозі немає великовантажних машин, не ремонтують мости, немає пробок в містах, які проїжджаєш по дорозі. Ну і, звичайно, чого вже там приховувати - ні доблесних працівників дорожньої інспекції під кожним кущем ;-).

У підсумку приїхали ми в 8 вечора в Утриш, човен до місця вже не ходить, і нам довелося пехом тягти нашу ношу туриста по камінню близько 3 км. Виявилося дуже навіть реально і зовсім не важко.

Впоралися ми відмінно, навіть Макс дійшов до місця сам. Ще й допомагав зрідка спустошувати сумки з фруктами та печивом. Прийшли ми в табір якраз до настання темряви. Тобто можна сказати встигли. Але! Намет поставити ми вже ніяк не встигали, не маючи досвіду установки наметів з кудлатого 198-якогось року. Але чоловіки наші почали копирсатися з нашої величезної, високої, двокімнатної, 3 + 3 наметом. А в підсумку просто надули надувні ліжка і лягли під відкритим небом спати, в надії, що п'ята гроза - це вже буде просто непристойно.

Ось він - Утриш у всій красі Ось він - Утриш у всій красі! Вид сильно зверху на нашу лагуну

Фотка нашого місця дислокації :-). Майже всі видно. І намет, і 2 столи по краях від намету, і дерево наше улюблене. А-а-а! Ще був гамак! Все було дуже зручно, нам у спадок від попередніх мешканців дістався стіл і лавки, дерева там просто спеціально для зручності людини росли. І не забудьте, якщо поїдете відпочивати до моря, тент і ліхтар. Зручний, великий ліхтар, ікеевскій підвісну штучку з поличками і саше з кишеньками. Це суперудобно!

А ось так ми облаштували дерево корабельним канатом. Вийшли ліани для наших діток-мавпочок!

Часто припливали баклани. Так вони пірнають класно! Макс приклад брав! Коли пірнав надовго, говорив, що він баклан ;-). На третій день до нас у табір прийшов єнот. І приходив потім ще 2-3 дні, з'їв весь цукор, у кого він був, все солодке. Потім "начальство" сказало, що небезпечні такі відвідувачі в таборі, тим більше, ночами: і ми його попросили піти.

Приходив до нас богомол Приходив до нас богомол.

Приповзав жук-носоріг.

Часто заходили на вогник їжачки. Великі і маленькі.

Навіть морські гості у нас були! Попався в мережі осетер. Маленький ще. Показали осетра всім дітлахам і відпустили його з миром в море.

В один із днів ми поїхали в Геленджик. До дольменам. Я хотіла туди цілий рік, з моменту, як ми приїхали звідти в минулому році. Яка там енергетика! Недарма дольмени старше єгипетських пірамід. Це дійсно просто неможливі, незрозумілі враження ... І я знову туди хочу ...

Центральний дольмен - Рік Яру Центральний дольмен - Рік Яру.

Їздили і на водоспади, а як же без них? Тільки ось до Чаші кохання в цей раз не дійшли. Ну чому в добі тільки 24 години? Проїжджали Новоросійськ. Ось вже дійсно місто-порт! Видовище дуже цікаве!

З дозвіллям там взагалі все було просто першокласно! Грали в настільний теніс і в волейбол. Вечорами - гітара, вогнище, зірки, шум прибою ... Все, як годиться. Дітки наші середні, ті, яким від 10 і вище, організовували своє вогнище, зі своїми іграми, своїми бесідами. Були у нас і свята. Раз в тиждень - абсолютно точно. Адже діточок в таборі багато, всі вони творчі натури, а приводів - хоч відбавляй! День народження, звичайно, найчастіший привід. Був у нас і свято цирку, і свято веселки. І казку Пушкіна інсценували.

Оскільки ми їхали до природи, ніяких іграшок з собою не брали Оскільки ми їхали до природи, ніяких іграшок з собою не брали. Цілеспрямовано не брали. Природа, і тільки вона. І яка ж була радість мого сина, коли після свята веселки залишилися фарби, пензлі і папір! А якщо є фарби - то намалювати можна все, що завгодно. "Що нам стоит дом построить? Намалюємо - будемо жити!" Ось мій художник і приступив. Творець! Показувати всі шедеври дуже довго. Покажу самі, на мій погляд, цікаві. Намалювали салют - кричимо ура! Намалювали свічку і тут же співаємо пісеньку: "Гори-гори ясно ...". Ну а потім в хід пішли і каміння, і руки, і спини ...

З побутом виходить теж все просто. Прати в море - суцільне задоволення! Притиснув камінчиком і відпочивай. Море все випере саме :-). Ніяких миючих засобів! Посуд сполоснути - пару хвилин, та й є на жарі не особливо й хочеться. Митися ми ходили на водоспад. 15 хвилин від табору. Водичка холооодная, бодряяящая! Краса!

По дорозі в лагуну від водоспаду - такі краси!

А які різні, але всі дуже красиві там заходи :-).

І з медичної точки зору все передбачено І з медичної точки зору все передбачено. Найкращий лікар - море! Нежить наздогнав - носик в море полоскати! Щось кашляє? На камінці теплі можна лягти і такими ж зверху прикритися. Прогрів - вищий клас! Вушко заболіло? Той же гарячий камінчик прогріє і вушко :-). А про ранки-ссадінкі я взагалі писати не буду. Всі ми знаємо дезінфекційні властивості моря. Сама на собі випробувала це диво!

Але ось настав час їхати. Шкода. Дуже шкода. Два тижні - це дуже мало з одного боку, а й такий, що відпочила я не відчувала себе і після місяця відпочинку на морі. Хоча менше, ніж на місяць я на морі не їздила. Все-таки відрив від цивілізації, від суєти дає дуже багато. Я зрозуміла те, що я впевнена, я не зрозуміла б ніде ... Цей досвід безцінний, це неможливо описати, це треба пробувати. Скільки я чула розповідей про таке дикому відпочинку, таких різних, але завжди позитивних. Але свої відчуття - вони особливі. Я відчула природу. Дійсно, природу-матір! Тепер ми однозначно вибираємо для себе такий відпочинок! Приєднуйтесь ;-).

Юлія, [email protected] .

Особистий досвід

x

Вам сподобалася стаття?

Оцініть статтю

Обговорення

Чудово!:)

Одні мої знайомі відпочивали там же, де і ви. Віка і Олег, троє дітей. Їм сподобалося, може, і ми на майбутній рік з'їздити.

Коментувати можут "Анапа, Великий Утріш, Лагуна. Спроба єднання з природою"

Музично-лінгвістичний літній табір OneCamp

OneCamp - річний музично-лінгвістичний табір, розташований на території Всеросійського дитячого центру «Зміна» в 12 км від Анапи, на березі моря, поряд з природним заповідником «Великий Утріш». За час зміни діти будуть готуватися до премії ONE MUSIC AWARDS, а кращі виступлять на одній сцені з відомими музикантами лейблу Black Star - Kristina Si і Мот! На вибір надається 12 різних програм, де можна розвинути в собі навички візажу або управління DJ-пультом, вокальні та акторські ...

Раннє бронювання Криму та курортів Краснодарського Краю

Розпочалася акція Раннього бронювання, поки без перельоту, тільки на об'єкти розміщення Акція поширюється: на тури по курортам Краснодарського Краю і Криму з датами початку заїздів з 01 травня по 31 серпня 2016 роки *. Термін дії акції: з 01 грудня 2015 по 31 березня 2016 року. * Умови оплати за Акції: - 50% - протягом 3-х банківських днів з дати бронювання. - решту 50% - не пізніше 14-ти днів до заїзду. Кому цікаво, пишіть цікавить курорт, дати, кількість туристів (дорослих і ...

Отримати російську візу непросто, але можна

Як приємно, солодко, любо-дорого знати гордовитим, гостинним російським людям, що їх велична, дивовижна, шикарна держава відібрала пальму лідерства у всіх абсолютно держав за кількістю рідкісних географічних областей, і, само собою, зрозуміло, природних, зодческая, історичних пам'яток. Оспівані знаменитими поетами, письменниками, художниками річки, гори, ліси, озера, степи, моря - це все неозора Російська імперія. Барвиста природа, доброзичливий народ ...

після алтая

Почалася осінь. Мені дуже сумно і печально. Після Алтаю я повернулася натхненна і відпочила. З новим настроєм і повністю перезавантажити. Наскільки дивно відчути себе в якомусь місці, яке найбільше схоже на рай. Найбільше того, що я бачила коли або за своє життя. З одного боку будиночки дерев'яні, ліжка з дощок, туалет і душ на вулиці. тобто не особливо умови шикарні. прямо таки скажемо спартанські умови. підйом о сьомій ранку, йога до 9 годин. потім лекції ...

Clearblue. Коли сумнівів бути не може!

Вагітність - це справжнє диво природи, а очікування дитини - найважливіше і хвилююча час в житті кожної родини. Для того щоб це диво сталося саме тоді, коли його найбільше чекають, до планування потрібно підходити відповідально і раціонально. Clearblue, бренд номер 1 в світі серед виробників тестів на овуляцію і вагітність, якому довіряють мільйони жінок. Фахівці Clearblue знають, наскільки важливий цей крок, тому пропонують майбутнім мамам все необхідне для того ...

15 недорогих російських курортів для відпочинку з дітьми на травневі свята

Всеросійський туристичний портал Travel.ru склав рейтинг курортів Росії для подорожей з дітьми на травневі свята. У рейтинг увійшли 15 недорогих курортів Криму, Краснодарського краю, Калінінградській області і Санкт-Петербурга, популярних для сімейного відпочинку. Бюджет відпочинку на курорті розраховувався на двох дорослих і дитини десяти років. До бюджету увійшла вартість доби проживання в готелі в першу декаду травня (за даними сайту онлайн-бронювання Oktogo.ru), обіду в ресторані або ...

Старт нового сезону дан. Нерухомістю цікавляться все більше

Насправді пожвавлення на ринку нерухомості почало проявлятися приблизно з середини серпня. Чи то багато хто не поїхали у відпустки (враховуючи санкції і постійні новини про банкрутство туроператорів), то чи триває зовнішня нестабільність. Можливо і те й інше разом підштовхнули покупців і продавців стартувати сезон раніше. З сьогоднішнього дня, з початком навчального року на ринку нерухомості буде з'являтися все більше об'єктів і все більше покупців. До чого це призведе - поки ...

Алгарве, місто Ольян!

Хоча Ольян знаходиться на дуже невеликій відстані від міжнародного аеропорту Фару, він зовсім не схожий на поширене уявлення багатьох про Алгарве. Тут ви виявите цілком реальний, що працює місто, з найбільшим у всьому Алгарве риболовецьким портом і, з іншого боку, з мальовничим Природним парком лагуни Формоза. Гарне місце для того, щоб спочатку зорієнтуватися на цій місцевості, - вежа кафедральної церкви в стилі бароко, присвячена Богоматері з чотками. Звідти ви ...

Відпочити на літніх канікулах з дітьми в росії

Літні канікули - це не завжди поїздка в чужу країну. Багато батьків віддають перевагу курортам Росії. Тут також запропонують хороший сервіс, але вартість послуг може виявитися значно дешевше. Сучасні готелі високого рівня є в Анапі. Більшість з них нічим не поступаються європейським готелям. Тут також створені всі умови для відпочинку з дітьми: Дитяче меню, Няня, Дитячі розважальні центри. Крім комфортабельних готелів, варто відзначити зручні піщані пляжі і безліч ...

Ві таки будете сміятися (видалю пізніше)

але після єднання з природою в особі земноводних у дитини з'явилася бородавка на руці околомедицинских єресь в дії!

8 Способів спростити ваше життя і отримувати від неї більше радості

1. Знайдіть роботу, яку ви любите. Мало що може ускладнити ваше життя більше, ніж примушувати себе щоранку йти на роботу, коли ваш внутрішній голос каже вам, що ви повинні зайнятися щось іншим. Знайдіть роботу, яка буде давати вам радість і буде задіяти ваші природні нахили. Мудрі люди проводять свої дні переслідуючи цілі, які максимально використовують їх сильні сторони. Як правило, такий підхід приречений на успіх. 2. Скоротіть «споживання» новин. Один з...

Невеликий лікнеп :)

З давніх часів люди намагаються знайти ліки проти всіх хвороб і засіб для продовження життя. Тривалість і якість людського життя - це постійний об'єкт уваги людей у ​​всьому світі. Вивчаючи закони природи - людина постійно намагається вдосконалити самого себе, щоб пристосуватися до неї, а також перетворити її. На Сході є багато різних різновидів гімнастики, які допомагають попереджати і лікувати хвороби, продовжувати молодість, і бути в гармонії з самим собою ...

Мої великодні вироби

Спочатку про листівку, дуже вже вона мені самій подобається :). Я вже була в процесі шиття кошики, коли побачила цей дизайн Durene Jones з журналу The world of cross stitching N188. Там, до речі, ще кілька таких же позитивних яєць. Відклала кошик, вишила яєчко на одному диханні :) Вишила його на перфорованої папері: спробувала її для осінньої листівки, і результат виглядає, мені здається, акуратніше, ніж вирізана і проклеенная флизелином канва. І дуже мені хотілося ще цей дирокол ...

розділи антропології

Антропологія - це вчення про людину, як високому продукті на Землі. Всі характеристики людей можна пояснити тільки власним натуральним виникненням. Антропологія підкреслює єдність людей і природи. Термін антропологія несе в собі грецьке походження і в точному перекладі означає вчення про людину. Антропологія це область наукового знання, предметом вивчення якої є людина. Виходячи з великої кількості сфер пізнання, можна сказати, що антропологією, у великому сенсі ...

Фотоконкурс "У природи немає поганої погоди"

Не буває поганої погоди. Буває поганий одяг і кепський настрій! Але якщо з настроєм все в повному порядку, якщо є надійні гумові чоботи, непромокаючий куртка - пора відпочивати активно! До участі в конкурсі приймаються фотографії дітей до 6 років під час осінньої прогулянки. Три кращих фотографії будуть нагороджені призами від компанії Reima. Прийом фотографій: 16.11.2011 - 05.12.2011 Голосування відвідувачів сайту 7я.ру: 06.12.2011 - 11.12.2011 Визначення переможців: 16.12.2011

А де гуляють ваші діти?

Знайшла сьогодні шикарне місце для прогулянок з Андрієм Сергійовичем. Дитячий майданчик, з двох сторін якої стоять п'ятиповерхові будинки, з третього боку дитячий сад, а четверта закрита невеликим лісистих парком. Треба відзначити, вона виявилася нікому не потрібною до такої міри, що там жодного разу за літо, а може і ні за одне, що не косили газони. Я нарешті знайшла конюшина! Справжній бузковий конюшина, на який раніше ніколи не звертала уваги. А в цьому році була ціла проблема знайти його для черепашки ...

Топ 12. Найстрашніші рослини планети Земля

1. КРИВАВИЙ ЗУБ / HYDNELLUM PECKII Цей милий грибок схожий на пожовану жувальну гумку, з якої сочилася кров і пахне полуницею. Але не здумайте його з'їсти, бо це буде останнім «ласощами», яке Ви скуштуєте в своєму житті. Грибок відомий людству з 1812 року і вважається неїстівним, тобто колись, в темні-претемном часи жив геній, який пожертвував на славу науки своїм життям, щоб застерегти нащадків від поїдання цього "ласощі". Крім своїх видатних ...

Вихваляючись для "поржать")) прибрала))

можна сказати культурніше: єднання з природою :) 10.10.2010 23:50:08, Одежонок.

Help по Куршській косі

Але природа там така, що ніяким дощем її не зіпсувати. Дюна Ефа - повний захват, п'яний ліс - теж. От щодо єднання з природою - це саме воно!

Анапа, Великий Утріш, Лагуна. Спроба єднання з природою

Спроба єднання з природою. . Туризм за туристичними путівками. Подорожі за кордон і по Росії: покупка туру, бронювання готелю, віза, паспорт, квиток, туроператор, турагент.

Їздили і на водоспади, а як же без них?
Ну чому в добі тільки 24 години?
Що нам стоит дом построить?