Автобусний тур «Будапешт-Відень-Прага» (звіт Марини)

1. Як я економлю на готелях?

Велике спасибі за розповіді про поїздки, надіслані на конкурс "Історія моєї подорожі" мені на e-mail: [email protected]. Сьогодні поділиться досвідом подорожі на автобусі по Європі Марина. Вирішила цього року випробувати на собі екскурсійний автобусний тур в Європу, а саме тур «Будапешт-Відень-Прага», хоча спочатку планувалося відвідати тільки Чехію. Я ретельно збирала інформацію про міста, які мені [...]

]

Сьогодні поділиться досвідом подорожі на автобусі по Європі Марина.

Вирішила цього року випробувати на собі екскурсійний автобусний тур в Європу, а саме тур «Будапешт-Відень-Прага», хоча спочатку планувалося відвідати тільки Чехію. Я ретельно збирала інформацію про міста, які мені треба було відвідати. Окреме спасибі Вам за ваші ресурси по Празі, Відні.

1-й день.
Виїзд з Мінська, транзит по Польщі, ночівля в Словаччині.

2-й день.
Приїзд в Будапешт. Я навіть не уявляла собі, що мені так сподобається це місто. Дунай розділяє його на 2 частини. Вони відрізняються між собою не тільки назвами, але і атмосферою: рівнина (Пешт) і гори (Буда). Нам дуже пощастило з погодою: було сонячно і не душно (середина вересня). 1-й день був чисто екскурсійним, тому побачити місто не вдалося, тільки його обриси і точки з місцями для паломництва туристів. Ми відвідали Рибальський Бастіон, побачили Королівський палац,

подивилися зверху на Пешт: нашому погляду з'явився «мереживний» Парламент.

Переїхавши через Дунай, нас відвели до Базиліці.

На неї вдалося лише подивитися, часу було так мало, що навіть зайти всередину ми не встигали, а ще потрібно було встигнути поміняти гроші і йти до автобусу. Наближався вечір, нас відвезли на пішохідну вулицю Ваци, яка ділиться на 2 зони: нова Ваци (шопінг) і стара. Я, не замислюючись, вибрала стару Ваци. По обидва боки безліч дрібних магазинчиків з сувенірами і кафе, на вулиці продають шапки, парасольки, шкіргалантерейні вироби. Я б не сказала, що всюдисущі магнітики там дорогі. Гуляючи по вулиці, я навіть не відразу помітила костел: так він вписувався в забудову вулиці. Мені захотілося зайти всередину, як з'ясувалося там проходив концерт: звучала «Ave Maria» у виконанні дівчини співачки з Японії. Звук в костелі просто огортав. Закінчили свій 1-й день перебування в Будапешті вечірньою прогулянкою по Дунаю. Будапешт ввечері, його набережна з підсвічуванням ... Таке відчуття, що потрапляєш в інший вимір.

Всім раджу не упускати шанс побачити набережну Будапешта у вогнях підсвічування.

3-й день.
2-й день в Угорщині ми вирішили присвятити самому Будапешту. Основна група виїхала в м Сентендре. День почався з відвідування купалень Сечені. Пішли туди в районі 10 годин на надії, що ще буде не так багато людей-туристів, і ми зможемо спокійно насолодитися атмосферою купалень. Вже на підході до купалень будівля вражає своїм виглядом: проїжджаючи в 1-день повз на автобусі, я подумала, що це якийсь музей чи колишній будинок наближеного до імператорського двору людини. Перші басейни розташовуються в приміщенні з колонами, здається, що являєшся персонажем східної казки. Однак, далі басейни мають вже звичний нам вид, навіть перебувати там довго не хотілося (тоскно). І, так, складається відчуття, що ти не переходиш між басейнами, а плавно перетікає. Ми спочатку обійшли всі всередині будівлі, потім вийшли на вулицю ...

У внутрішньому дворі розташовується 3 басейни, один з яких - спортивний. Ми почали з басейну з гейзерами. Якщо тобі не вдалося «орендувати» гейзер, то доводиться чекати хвилин 15-20, поки пройде цей сеанс і не почнеться наступний, перебувати в басейні було досить холодно, поки я не виявила «протягом»: воно тебе підхоплює на вході і несе з невеликою швидкістю навколо маленького басейну з гейзерами (тільки обережно, я через недосвідченість на першому колі собі синці на руках набила): задоволення отримуєш (особливо, після спокійних «перетікань» у внутрішніх басейнах). На всіх щаблях в басейні можна сидіти і отримувати масаж підводними струменями, що і робили ті, хто не «встиг» на гейзер. Вода в другому басейні була такою приємною температури, що звідти і виходити не хотілося: тільки відпочивати, розслаблятися і ні про що не думати - основне призначення купалень для туристів.

Але в добі всього 24 години, нам хотілося ще прогулятися по місту, тому ми з почуттям жалю покинули купальні. Прямо навпроти розташовується дивовижний парк: будівлі в ньому суцільні палаци, в них розташовуються музеї. Гуляючи, звернула увагу, що як і у нас в парку свої уроки фізкультури проводять установи освіти. З парку ми вийшли на площу Героїв.

І рушили до однієї з мети нашої прогулянки Базиліці. Йти вирішили пішки, щоб насолодитися атмосферою міста. Проспект Андраші вдає із себе вулицю посольств, у всякому разі, спочатку. Нікуди не звертаючи, ми вийшли до Базиліці. Вона вражає уяву, я до сих пір дивуюся, як могли люди створювати такі шедеври без підйомних кранів і решті техніки, яка тепер так спрощує наше життя. Обов'язковим пунктом був Будапешт з висоти пташиного польоту. Як не можна краще для цього підходила оглядовий майданчик Базиліки св. Стефана. Для того, щоб піднятися нагору, потрібно сплатити вхід. Підйом на ліфті складається з двох етапів: спочатку ми піднялися, на поверх, де розміщується виставка картин, побродили там, а потім піднялися в приміщення між двома куполами Базиліки і вийшли на оглядовий майданчик. Погляду з'явився весь Будапешт в своїй величі.

Вид просто приголомшливий - місто як на долоні. Помилувалися і, не втрачаючи часу дарма, рушили далі. Вирішили піти на набережну. Як такої набережній немає. Але я знайшла все ж спуск до води: не могла, будучи біля Дунаю, тільки дивитися, треба і відчути річку: вода була дуже навіть прохолодна. Час від'їзду наближався, і ми вирішили поквапитися: треба було ще повернутися до вихідної точки (площа Героїв) і звідти піти в рекомендований ресторан з місцевою кухнею «Паприка».

Від Базиліки до площі ми дісталися на метро: тільки спустилися по 10 сходинках і вже станція. Людей у ​​вагоні було небагато. Вийшли з метро і повернули направо, йти потрібно було 2 кварталу, але я вже була без сил, час підтискав, і я була готова піти в перший-ліпший на шляху ресторанчик. З останніх сил ми все ж дійшли до «Паприки» і були винагороджені за наші зусилля: до 18.00 були вільні кілька столиків і нам запропонували зайняти один з них. Інтер'єр, атмосфера, дружелюбність персоналу і смачна їжа - це «Паприка». Ми замовили рибний суп і оленину. Скажу відразу, оленина на мене враження не справила, а вуха була просто смакота. Чи не помітили, як пролетів час, до автобусу вже бігли. Приїхавши до готелю, зробили ще набіг на місцевий супермаркет, щоб купити додому угорське шампанське і в дорогу що-небудь перекусити.

4 день.
Відень нас зустріла похмурим небом і дощем, що мрячить. Всім я говорю, що у Відні була проїздом, точніше пробігом. На місто у нас було всього 6 годин, 3 з яких - екскурсія. У Відні готувалися до кінного свята, тому основна площа перед Хофбургом була в наметах. Нас дуже швидко провели по двориках палацу (я навіть цього не запам'ятала, бо все було на бігу). Єдине, що врізалося в пам'ять це каплиця в палаці, в якій вінчалися імператори, і собор Св.Штефана. Каплиця дуже витончена, відразу представляються дами в бальних нарядах і їх кавалери в мундирах. Мені дуже хотілося там просто посидіти в тиші, розглянути все, але знову ж таки: або ходиш по каплиці, або слухаєш екскурсовода, тому що часу було від сили хвилин 20. Далі наш шлях був до Штефанплац. Пробіглися навколо. Собор, звичайно, вражає своїм величним виглядом: сам по собі він темний, а ще сірість навколо - справжнє Середньовіччя. Він такий високий, що доводиться задирати голову, щоб весь його побачити.

Всередині натовпу туристів, можна навіть взяти аудіогід, але ми обійшлися без нього, просто побродили, посиділи і помилувалися внутрішнім оздобленням собору. На оглядовий майданчик вирішили не підніматися, тому що на вулиці накрапав дощ, і все враження від міста було б остаточно зіпсовано.

Щоб перекусити нам порадили кафе «Любелла», але виявилося, що це звичайне бістро. Ми, звичайно, замовили і віденський шніцель, і яблучний штрудель. АЛЕ це було все несправжнє. Так багато, звичайно, і можуть потім сказати з поважним виглядом своїм знайомим: «Я їв віденський шніцель», але я такого сказати не можу. Ми зайшли в супермаркет, купили рідним і близьким знамениті цукерки "Моцарт» з марципаном і кави. У пошуках готелю «Захер» (дуже хотілося там побувати і спробувати віденська кава і яблучний штрудель) ми заплутали на цих вуличках (хоча подивившись на карту Відня, взагалі не розумію, як це можна було примудритися).

Але не буває лиха без добра: в центрі нашого погляду постала незаповнення туристами столиця. Ми вже прямували до автобусу, залишалося трохи вільного часу і ми зайшли в готель «Моцарт». Ми вибрали столик на вулиці під навісом, до нас швидко підійшов офіціант в красивій формі, і ми замовили їх фірмовий кави (адже будучи у Відні не можна не випити їх кавою). Кава нам принесли з лікером і склянкою води (навіщо вода ми так і не зрозуміли). Так як на вулиці було прохолодно, на стільцях завбачливо лежали пледи.

Ах, якби тільки було побільше часу ... Потім невелика пробіжка до автобуса і все: 6 годин, присвячених Відні пронеслися як одна мить. Залишаючи Відень, я дала собі обіцянку, що обов'язково повернуся і присвячу цій імператорської столиці жоден день ... Попереду нас чекала казкова Прага.

5 день.
Прага ... Спочатку це місто і був метою моєї подорожі. Про Празі написано стільки, що я вже їхала підготовленої, трохи практики, і можна було б проводити екскурсії. У перший день для нашої групи була запланована поїздка в Дрезден. Але у нас була своя програма. З готелю ми виїхали з основною групою в 8.30, нас висадили біля ж / д вокзалу, і почалося моє знайомство з Прагою. Місто вранці ні з чим не порівняти: туристів ще немає, тихо, вулиці з кожною хвилиною наповнюються все більшою кількістю сонячного світла. Нам потрібно було обміняти гроші, тому пішли на вулицю Na Prikope, погуляли там, дійшли до Вацлавській площі, відзначили наявність ярмарки, де можна купити сувеніри близьким і друзям. Вирішили пройти до астрономічних годинах, поспостерігали за появою апостолів і пішли на Карлів міст. Людей в місті було ще не так багато, тому вдалося зробити непогані фотографії.

Але нашою метою сьогодні були туристичні місця. Я дуже хотіла відвідати зоопарк. Але він знаходиться на іншому березі досить далеко, тому ми туди добиралися громадським транспортом: спочатку на метро, ​​а потім на автобусі прямо до зоопарку. Якщо перший раз ездинкі ми купили у касира, то, щоб проїхати на автобусі, нам довелося освоювати їх придбання за допомогою автомата. Їхали ми недовго, хвилин 15. Без проблем купили квитки в касі на вході і поринули в атмосферу безтурботності. Скажу відразу, ми його весь не оминули: нам зовсім трохи не вистачило сил. І все ж в зоопарку ми провели незабутні 5 годин, на пам'ять купили в автоматі монетки з емблемою зоопарку. Час наближався до 16 години, вже і пообідати хотілося. У зоопарку нам рекомендували не повертатися на автобусі, а прогулятися пішки і насолодитися прекрасним видом тройську замку

і парку літної сади. Хоч ми і були вже без сил, але послухалися ради і пішли гуляти, нітрохи про це не пошкодували, навіть вдячні були, т. К. Туристи забрідають сюди рідко, і ми могли насолодитися місцем відпочинку місцевих жителів в повній мірі. Звичайно, дуже не вистачало часу, тому був просто побіжний огляд.

Зайшли в місцевий ресторанчик, він знаходиться далеко від туристичних стежок, і ми там були спочатку взагалі єдиними відвідувачами. Замовили печене вепрево коліно, пива, кнедлики. Поки чекали замовлення, підійшли ще відвідувачі, місцеві жителі, вони зайшли просто провести час з друзями за келихом пива.

Увечері в наших планах було відвідування знаменитих Співаючих фонтанів, подання починалося в 9 вечора. Т. к. Я любитель піших прогулянок по місту (тільки так можна відчути атмосферу міста), ми пішли гуляти в напрямку фонтанів. Трошки заблукали, але встигли вчасно, без проблем купили квитки, зустріли нашу групу, яка вже повернулася з Дрездена. О 9 годині почалася казка, грала сучасна музика, що зовсім не зіпсувало враження, а, навпаки, додало поданням ще більше зачарування. Іноді струменя води шикувалися в суцільну стіну, і на ній транслювали моменти з кліпів, танцювальних постановок, фільмів. 40 хвилин пролетіли зовсім непомітно, навіть холоду не відчули, так були зачаровані.

Після представлення ми з основною групою повернулися в готель, а після зайшли випити пива в один з місцевих пабів. Мені там дуже сподобалося: люди приходять просто відпочити після роботи, поспілкуватися з друзями, що створює дуже доброзичливу атмосферу. Так закінчився наш перший день в Празі.

6 день.
З ранку у нас була запланована екскурсія. Почалася вона з Празького Граду, потім Карлів міст, Староміська площа, Вацлавська площа. З усіх екскурсій мені найбільше сподобалася ця. Екскурсовод нікуди не поспішала, по місту ми не летіли, а бродили: дихали Прагою. Поки ми йшли, багато по дорозі встигали зазирнути в магазинчики і що-небудь купити, пофотографуватися не на шкоду екскурсії. На Вацлавській площі наша прогулянка закінчилася, у нас залишилося 5 годин вільного часу. Спочатку ми купили сувеніри близьким і друзям на ярмарку, потім прогулялися по магазинах, посиділи в ресторанчику Губернія недалеко від Порохової вежі: запечені свинячі реберця просто танули в роті. Зробили останні покупки, і вже настав час від'їзду. Їхати зовсім не хотілося.

Ось такий вийшла наша поїздка. Будь-який досвід безцінний. Тепер я знаю, що обов'язково повернуся до Відня, Праги і не з екскурсіями, а самостійно. Благо зараз це зробити не складає проблем, головне, щоб було бажання, а воно у мене є.

Як я економлю на готелях?

Все дуже просто - шукайте не тільки на букінгу. Я віддаю перевагу пошуковик RoomGuru . Він шукає знижки одночасно на Booking і на 70 інших сайтах бронювання.