1. АВТОР:
  2. Орфографічна помилка в тексті:

28 лютого 2012, 8:22 Переглядів: 28 лютого 2012, 8:22 Переглядів:   Брат і сестра (перші праворуч) шукають винних за зіпсований відпочинок в Єгипті

Брат і сестра (перші праворуч) шукають винних за зіпсований відпочинок в Єгипті. Фото: з архіву А. Шушкова.

Сімферопольці, 30-річний Андрій Шушков і його сестра - 42-річна Наталя Ільїних, не уявляли, наскільки небезпечною для них обернеться поїздка в Єгипет , Де рік тому революцією повалений президент Хосні Мубарак і його уряд. нинішня влада , Що складається, в основному, з радикальних ісламістів і військових з дня перевороту навести порядок. Туристична галузь країни зазнає колосальних збитків, а місцеві готелі та фірми йдуть на будь-які хитрощі, щоб заманити відпочиваючих.

"Ми придбали в Києві, у компанії" Anex tour ", тижневий тур на двох (з 15 по 22 лютого) в 5-зірковий готель" Old Palace "в Хургаді. Ми поцікавилися у оператора, яка там зараз обстановка: чи можна замовляти екскурсії , чи можна виїжджати в місто. нас запевнили: "Все в порядку", - згадує Андрій. - до умов проживання в готелі у нас претензій немає, але їх подальше ставлення не витримує критики ".

Представники готелю і гід відмовилися допомагати побитому кримчанину

Перший день кримчан пройшов відмінно, ввечері другого вони вирушили на російську дискотеку в Хургаді, де відпочивали до півночі, при цьому пам'ятаючи: ні в якому разі не вживати алкоголь. Інакше поліція повісить на тебе всіх собак, навіть якщо людину пограбували.

"Вночі ми вирішили повернутися в готель. Біля клубу перебували таксі, що працюють з закладом: Наташа села в першу машину, а, поки намагався поміняти гроші , В другу через 20 хвилин. По дорозі, в'їхавши в пустелю, водій зупинився і сказав, що закінчився бензин. Він вийшов на дорогу і зупинив когось зі своїх колег, з ним про щось поспілкувався. Мене пересадили в інше авто: попереду водій, ззаду - я і мій шофер. Через кілька хвилин він почав мене душити, вимагаючи гроші, - продовжує розповідь молода людина. - Щоб змусити віддати речі, припалювали мої руки сигаретою. Потім побили мене, забрали гаманець, телефон, золотий ланцюжок, фотоапарати і, що найголовніше, що знаходилися у мене паспорта ".

Фото для мами. Позичили фотоапарат, щоб зробити знімки для нічого не підозрюють рідних. Фото: з архіву А. Шушкова

Після єгиптяни викинули хлопця з автомобіля і поїхали, але через кілька хвилин повернулися: мабуть, захотіли позбутися від жертви. Але Андрій Шушков сховався від грабіжників, а потім добрався до найближчої військової частини: звідти, знову на таксі, до готелю, де на нього чекала схвильована сестра.

"Співробітники" Old Palace "відмовилися викликати поліцію, що не з'єднували нас з посольствами України та Росії (громадянкою якої я є, але маю дозвіл на проживання в Криму), не повідомили про те, що трапилося в фірму" Anex tour ". Вони подзвонили представнику компанії, прикріпленому до нас гідові Асама - він сказав, що спить і не може до нас виїхати: мовляв, розбирайтеся самі! Як? Без грошей і документів ми не змогли б повернутися на Батьківщину! надалі він просто усунувся від вирішення наших питань, - скаржиться Наталя. - Ми вирушили до місцевого відділення поліції, але там нико го не було, лише черговий, який сказав одне: "Все сплять, ми не працюємо!". За кілька днів поліція так нічого і не зробила. Виявилося, так по всій країні: на вулицях і в барах спокійно курять гашиш, бандити від безкарності нападають на людей вдень і вночі, по вулицях їздять бородаті ісламісти з автоматами і відкривають стрілянину ".

Наталю не пускали додому через посвідки на проживання. Фото: з архіву А. Шушкова

В Єгипті навіть поліція - без машин

Кілька діб Андрій і Наталя зв'язувалися з "Anex tour", але в київській і єгипетської конторах не хотіли слухати. Довелося їхати в Каїр, щоб потрапити в дипмісій України і Росії, де допомогли співвітчизникам.

"Нас зустріли, проконсультували про папери, необхідних для оформлення тимчасових документів для повернення на батьківщину. Але нам ще треба було поневірятися по єгипетським службам, в тому числі, міграційної - у них в виконавчих органах не говорять ні російською, ні англійською, вимагають" бакшиш "-чаевие. Ставляться до відвідувачів по-свинськи, - з гіркою посмішкою діляться враженнями брат і сестра. - Ми моталися туди, збираючи документи, печатки та підпису. Єдиний єгиптянин, подав допомоги - Махмуд Тагір Абдулазіз, начальник служби таксі" Old Palace ": забезпечував нас машиною, консультував, куди треба їхати і до кого звертатися. Він дбав про нашу безпеку в країні, яка пережила переворот, де правоохоронці без машин - і їздять на виклики на таксі за рахунок постраждалих".

Турфірму змусять відшкодувати збитки

Чотири дні без сну та їжі, на нервах від пережитого 21 лютого всі було готово для повернення в Україну. "22 лютого в 9 ранку - виліт. Ми попросили у відпочивали з нами людей камеру і на території готелю робили фото" на пам'ять "для мами, адже рідні не знали про те, що трапилося. Ми не повідомляли, вони не витримали б переживань, - підсумовує Андрій . - Але після прильоту до Києва - знову проблема: я пройшов митницю і кордон нормально. Наташу ж відмовилися пускати в Україну, виданий їй російським посольством тимчасовий документ про повернення дозволяв в'їжджати тільки в Росію. Довелося звернутися до журналістів, підняти шум ... тільки тоді нас пропустили ".

Тепер потерпілі мають намір зустрітися з "Anex tour" в суді і вимагати вибачень за зіпсований відпочинок і відшкодування вартості поїздки (6,5 тис. Грн.): Сімферопольці збирають свідчення тих, хто разом з ними відпочивав в Хургаді.

"Уявіть, компанія в надісланому нам листі вказала, що ми відмовилися від допомоги гіда Асама, оскільки вкрали у нього сумку з листівками і втратили свої паспорти, - дивуються кримчани. - Але у нас є відеозапис, зроблений в готелі нашими сусідами, на якому Асам йде з сумкою, відмовляючись від співпраці ".

Словам туристів не довіряють - ведеться розслідування

"По-перше, Шушков і Ільїних придбали путівки не у нас, а у посередника - турагентства" Поїхали з нами ", так як ми не працюємо безпосередньо з фізичними особами. По-друге, наша компанія проводить розслідування інциденту, підсумки якого повідомимо протягом 3-4 днів. Зараз говорити що-небудь конкретно ми не можемо, оскільки у нас є сумніви в правдивості слів Андрія та Наталії та підозри у вимаганні та шахрайських діях з їхнього боку. Так як в справі є деякі нестиковки ", - повідомила" Сегодня "директор з туризму компанії" Anex tour " рина.

Відзначимо, Міністерство закордонних справ України постійно попереджає українських туристів про неспокійну ситуацію в Єгипті.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Єгиптяни вивезли українського туриста в пустелю, душили, вимагаючи грошей, і повернулися вбити". інші Новини Криму дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Лохвицький Олексій

Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати повідомлення про помилку автора?