Фільми про атракціони

Луна-парк в Південному Бутово

Були в черговому парку "Карусель" 30 червня (в рамках акції для багатодітних по вівторках). Особливості парку в Бутово: більше атракціонів для малюків, але підліткам теж є чим зайнятися (на Поклонке навпаки, скоріше для підлітків). Ставлення персоналу дуже доброзичливе: дозвіл тут видають на касі і ніхто його не забирає на час катання - можна було паралельно кататися на різних атракціонах, що актуально для дітей різного віку, і кататися на одному атракціоні можна, поки дітям не набридне :) Фото-звіт : Каное (для малюків) ...

ББ за традицією вже ..

не дає ні хріна фото додати в Пост ... Бл ... Ну невже так складно зробити щоб це хоча б працювало !!!!! Я вже про зручність не говорю .... Загалом дівчинки хто ще не знає мене в Інстаграм шукайте фото з відпустки там @katerinacelousova А поки пара слів))) Дівчата сьогодні прям літо літній))) спека)) так класно)) море , пісок і дуже класний берег ... дуже далеко дрібно ... До самих буйків не глибше попки .... Для діток ...

америка

На другий день ми поїхали в universal studios. Там атракціони по відомих фільмів і мультфільмів і нехай ми не діти, але нам дуже сподобалося, вірніше мені, чоловік там уже бил.ето він відкриває мені Америку, а йому пару років тому відкрили його партнери- китайці. universal studios це свято і музика весь день, це один великий пшик!)) яскраво, нарядно.везде мегапріветліви і раді, раді, раді, хоча це по всій Америці. Постановки американці робити вміють, якщо це кімната страху, то навіть ми, дорослі, кричали від страху і тікали від привидів і моторошно ...

Парк атракціонів в Санта-Пола

Нарешті приїхав наш тато, на дві доби за все ((Але краще так, ніж зовсім ніяк. Природно, Наума розбалували по повній програмі: купа нових іграшок, кафешки і т.п. Наостанок перед вильотом вирішили поїхати в Ріо-Сафарі в Ельче, але заблукали і приїхали в парк атракціонів в Санта-Полу))) Ну зовсім випадково)

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

прикорм

Ось почали ми прикорм. Максиму 5 з половиною місяців, лікар рекомендувала з овочів, так як вага хороший у нього, каші поки не потрібні. Стала давати кабачок з пароварки. Швидше я в нього його впихати. Одного кабачка вистачає на три рази. Даю вранці зазвичай. Максиму не подобається, плюється. Я б теж плювалася від вареного кабачка)))))) Тут їла яблуко, побачив і давай пищати і хапати його з рук. Як то кажуть, проявив харчової інтерес. Дала йому яблуко помусоліть. Вчепився мертвоц хваткою !!! А ж ...

10 грудня 2015 року, 18:48

А ми літали на птерозаврів!

Днями я писала про відкриття сферичного кінотеатру «Zиркус», яке відбудеться 12 грудня, але виявилося, що це дата урочистої церемонії, а насправді він вже працює! Тому ми вирішили не затягувати і сходили в «Zиркус», поки там немає купи народу і черг. Кінотеатр знаходиться на 4-му поверсі оновленого Центрального Дитячого Магазину на Луб'янці. Ми вибрали дивитися документальний фільм про літаючі динозаврів, що населяли Землю близько 200 мільйонів років тому, оскільки динозаври - ще одна Полінкіна любов.

10 грудня 2015 року, 18:48

10 грудня 2015 року, 18:49

Читати повністю... Читати повністю Julis_s

20 квітня 2015 року, 22:32

День народження!

Коли Микиті виповнювалося 9 років, мене і Аліну він і його тато запросили в парк Сокільники. Ми каталася на атракціонах. Коли діти пішли дивитися 10-хвилинне кіно в 5Д, тоді Слава (тепер мій чоловік) завів в темну кімнату і поцілував. Я цього поцілунку чекала з лютого ... Уже навіть подумала, що не подобаюся йому, познайомилася навіть з іншим хлопцем, не обтяженим дітьми. І тут цей поцілунок. Мої метелики з живота прямо випурхнули .. Діти переглянули всі 5,7,10-хвилинні фільми, а ми націлувалися. Не, так і ...

Читати повністю... Читати повністю Настя

13 березня 2016, 00:44

Куди сходити в Бангкоку з дітьми?

TOP-5. Що відвідати з дітьми в Бангкоку? Вирушаючи в Таїланд з Москви, ми часто вибираємо переліт до Бангкока, а потім вже слідуємо на острови. У цьому пості я розповім як провести час в тайській столиці, щоб було цікаво не тільки вам, але і вашим дітям. 1. Парк розваг Dream World

2 серпня 2014 року, 11:09

Парк розваг Юніверсал Студіо Сінгапур

УРА ура! Нарешті дійшли руки до цього поста, давненько вже свербіли :))) Тут з усіх боків трансформери наступають, то в кінотеатрах, то по тв показують попередні частини фільму, а я і знати не знала про них ще до недавніх пір. Зате в парку розваг Юніверсал, що знаходиться на острові Сентоза, ці трансформери порвали мене на атоми :) Коли я починаю розповідати про них людям, то схожа на божевільну: очі горять, мова спотикається в спробах підібрати слова, руками розмахую =))) Давайте -ка я ...

3 серпня 2014 року, 11:29

2 серпня 2014 року, 11:11

Каліфорнія-2

Добрий день, пані! Продовжую розповідь про наш авто-подорожі по Каліфорніі.После тихого і умиротворено Йосеміті захотілося науки і високих технологій.Заехалі в Купертіно

День Народження за добу.

Дякую, дівчатка, за стусан! Ви найкращі мами в світі! Вирішила проводити іменніний квест. План (час умовне): 8:00 - Даша знаходить лист від Пітера Пена. Він вітає її і говорить про те, що підготував для неї сюрпризи, завдання і веселощі. Вона повинна відшукати його послання. І перше послання, вона знайде, як тільки поснідає. (Воно буде заховано під тарілкою). 8.30 - 9.00 сніданок. Завдання 2: Ворог Пітера Пена - Капітан Крюк. А у капітана ворог хто? Правильно - крокодил Тік-Так. Пітер ...

Читати повністю...

Іспанія, Салоу! Канікули мрії! Море, сонце, атракціони! Супер ціни, від 52.000 на родину, 10 днів!

Дуже прошу репост, люди повинні це бачити !!! Дівчата, у кого візи відкриті, супер ціни в Іспанію на канікули! Оксамитовий сезон! Ідеальний час, щоб позасмагати, відвідати Порт Авентура і Барселону! Іспанія, Салоу! з 29.09 на 10 днів / 9 ночей, 2 дор + дитина (2-11.99 років) все назви готелів клікабельні! переліт, проживання, харчування, трансфери, страховки! MEDPLAYA CALYPSO 3 * сніданки + вечері - 52.000, сніданки + обіди + вечері - 58.000 DORADA PALACE 4 * сніданки + вечері - 62.000, сніданки + обіди + вечері - 69.000 PLAYA DE ORO 3 * сніданки + вечері - 61.000, сніданки + обіди + вечері - 74.000 ...

Дівчата, у кого візи відкриті, супер ціни в Іспанію на канікули! Оксамитовий сезон! Ідеальний час, щоб позасмагати, відвідати Порт Авентура і Барселону! Іспанія, Салоу! з 29.09 на 10 днів / 9 ночей, 2 дор + дитина (2-11.99 років) все назви готелів клікабельні! переліт, проживання, харчування, трансфери, страховки! MEDPLAYA CALYPSO 3 * сніданки + вечері - 52.000, сніданки + обіди + вечері - 58.000 DORADA PALACE 4 * сніданки + вечері - 62.000, сніданки + обіди + вечері - 69.000 PLAYA DE ORO 3 * сніданки + вечері - 61.000, сніданки + обіди + вечері - 74.000 BEST DA VINCI ROYAL 3 * сніданки + вечері -...

Відгук про парк розваг Космопорт в СПБ

Блог / Вагітність. Пологи. Діти Атака праворуч) У пошуках цікавих місць Петербурга для відвідування з дітьми, дісталися нарешті до ТЦ Пітерленд і з задоволенням сходили в Космопорт - Парк космічних подорожей. Відгук про космопорт буде швидше емоційний, освітлення там не має до зйомки мильницею без спалаху, так що доведеться повірити, що там набагато цікавіше, ніж на фото ...

Мегаторговий комплекс «Фокус»: Челябінськ

У Челябінську є величезний торгово-розважальний комплекс під назвою «Фокус», а розташовується він на зупинці «вулиця Молдовська». Сюди щодня приходить молодь з усього міста, щоб весело і з користю провести свій вільний час у колі друзів з приводу і без. У цьому Мегацентрі розташовується продовольчий гіпермаркет «Мегамарт», а також численні бутики різної спеціалізації (порядком 30 фірмових магазинів взуття, одягу, аксесуарів і парфумерії), магазини побутової техніки та розважальні центри.

Читати повністю... Читати повністю Ганна

15 грудня 2016, 3:12

Мультяшки і Загублений світ, хто йде?

У перший день літа ми з дітьми ходили на Мультимир, який проходив на ВВЦ. Їм так сподобалося що коли я побачила анонс у @vasya_lesya на новорічні вистави на цьому майданчику, то дуже захотіла піти! Тепер питання: Роміка однозначно не пустять на Загублений світ (малий ще), а Стас точно захоче подивитися (та й я хочу ніде правди діти). І я в роздумах що робити йти з ними обома в один день, але тоді мені не вдасться подивитися спектакль або йти в різні дні і провести "якісне" час з ...

Читати повністю... Читати повністю инга

5 лютого 2014 року, 11:58

Вій

ФентезіРежіссер: Олег Степченко У ролях: Джейсон Флемінг, Олексій Чадов, Агнія Чадова, Анна Чуріна, Ігор Жижикін, Андрій Смоляков, Юрій Цурило, Ольга Зайцева, Олексій Петрухін, Валерій Золотухін, Ніна Русланова, Віктор Бичков, Олександр Карпов, Олександр Яковлєв, Емма чорна, Олексій Огурцов, Чарлз Денс, Олег Тактаров, Іван Моховиков, Анатолій Гущин Росія, 2014 року, 135 хв. www.viymovie.com Картограф Джонатан Грін (Джейсон Флемінг) волею випадку виявляється на Україні, в маленькому селі не так далеко від Трансільванії, і з головою занурюється в місцеві вірування, в центрі яких стоїть історія про Вія. Багатостраждальна спроба ...

30 речей, які варто зробити цього літа

Як довго ще декотрі з нас чекали літа. І ось нарешті він настав, і разом з ним прийшла пора здійснити всі свої найзаповітніші плани і мрії. Щоб ваше літо запам'яталося надовго, AdMe.ru склав список ідей, які допоможуть вам взяти від цього прекрасного пори року все. Джерело: https://www.adme.ru/svoboda-psihologiya/30-veschej-kotorye-stoit-sdelat-etim-letom-940060/ © AdMe.ru

Читати повністю... Читати повністю Marina

30 листопада 2015 року, 13:53

Італія! Італія!

Ура, ми летимо в Італію :) річницю весілля 1 березня зустрічати будемо в Бергамо :) Правда, теми по італійському в Дуолінге я так і не довчився, але залишився ще місяць, довчитися! А тим, хто хотів би злітати в Італію в наступному році ще день є можливість прикупити квитки по непоганою ціною (близько 4-5к в один кінець): лоукостер "Перемога" влаштував акцію на польоти в Мілан (точніше в Бергамо), польоти до кінця березня, без пересадок, з Внуково. Сьогодні останній день акції, так ...

Читати повністю... Читати повністю Вероніка

31 березня 2015 року, 2:14

Як ми відвідали планетарій Терешкової В.В. в Ярославлі

У моїх батьків був ювілей весілля. І ми вирішили відзначити цей день спільним відвідуванням планетарію. Заздалегідь на його сайті дізналися розклад, батьки вибрали повно купольну шоу-програму: "Подорож по сонячній системі". Звичайно для Стаса були більш дитячі варіанти. Але робити нічого. Провела з сином підготовчу роботу: бесіди, читання про зірок, ракетах і ін., Спостерігали нічне небо. Загалом чекав планетарію з нетерпінням. І ось ми в планетарії.

Читати повністю...

Як пройшли дні без мого малюка

Жахливо! Навіть валер'янку пила ... Але, Спасибо большое моєму прекрасному чоловікові, він весь час піднімав мені дух і розважав) Перша доба без Даміра я провела зі своєю рідною сестричкою. Вона молодша за мене на майже 8 років, спілкуємося ми з нею мало, та й різні за характером, поглядом на життя. Ми вирішили з нею провести час удвох, як то кажуть, надолужити згаяне. Обійшли пішки пів міста (шалено в нього закохана), а під вечір взяли випити винця під улюблену музику (Так, дівчатка, сусідам ...

Читати повністю... Читати повністю gae444ka

10 жовтня 2015 року, 14:23

Санкт-Петербург 2015. Частина 4. Заключна

Переходимо до заключної частини моєї розповіді про Санкт-Петербург ... Початок був тут (інформаційний пост про транспорт, проживання, їжу, програму) Частина 1. Петровська акваторія і Ермітаж Частина 2. Музей води та океанаріум Частина 3. Петропавлівська фортеця

Дитячий парк відкритий в Москві

11 червня відбулося відкриття дитячого парку чарівництва і відпочинку «Казка» в Крилатському на території природно-історичного парку «Москворецкая». У концепцію нового дитячого парку розваг лягли мотиви як вітчизняних казок, на яких виросло не одне покоління дітей, так і сучасних мультиплікаційних фільмів.

Читати повністю... Читати повністю Денис

25 жовтня 2012 17:25

Запис №1049. 2012-05-20. День 1224. Ч.4.

Гребля - це прекрасно. Я ось наполегливо вважаю, що кожен маленький дитина повинна вміти плавати, сам або за допомогою весла. Однак на цьому атракціоні весла - данина історії і хорошого фільму Мрець Джармуша. В тому сенсі, що видовбані з дерева і в той же час пластикове каное пливе само по собі. Саме по-цьому, всю поїздку Ліза розмахувала ним над головою, що б оточуючим було зрозуміло, що вона не московська фіфа, хто то з індіанського племені.я Типу "Ліза - влучне весло"!

Читати повністю... Читати повністю Діана

13 жовтня 2013, 14:44

самотній рейнджер

Пригодницький фільм «Самотній рейнджер» (The Lone Ranger) грунтується на роботі сценариста Террі Россіо і його напарника Теда Елліотта. Безстрашний герой, чиє обличчя прикрите маскою, в своїх героїчних розправах над творять беззаконня злочинцями прерій завжди може знайти підтримку в особі індіанця Тонто. Його роль виконує актор Джонні Депп. Тепер техаським розбійником не вдасться спати спокійно, а побачивши фігуру вершника на білому коні на ім'я Сілвер, доведеться стрімко зникнути. Шанувальники Дикого Заходу і погонь не залишать без уваги картину «Одинокий ...

17.04.2016.

неділю, 17 квітня 2016 р 20:25 Поїздка в "Кінополіс" ( "Кубус", Гатчина). Напередодні на сайті кінотеатру забронювала нам з Деніка квитки на "Книгу джунглів": трейлер фільму по ТБ сподобався, єдине, що мене бентежило - тривалість, 112мін. Чи витримає малюк кілька годин? Домовилися, що якщо йому набридне - підемо. А щоб цей варіант був пов'язаний з мінімумом незручностей, вибрала місця, розташовані як би окремо від залу - зліва від екрану, на "балконі" над сходами. Так як Вова чергував, довелося їхати своїм ходом ...

Читати повністю... Читати повністю Оксана

20 серпня 2015 року, 17:37

Куди сходити 1 вересня в Бєлгороді з дітьми

Добридень! Хочу поділитися з вами дуже корисною інформацією. Пропоную Вашій увазі огляд подій, куди можна піти разом з дитиною в перший осінній день =). Похід в кіно Що може бути краще перегляду хорошого фільму в приємній компанії і з добротної порцією попкорну? Рекомендуємо не втрачати часу і вибирати сеанси на прем'єрні фільми і мультфільми, які у вересні вийдуть на екрани бєлгородських кінотеатрів. Парки розваг та атракціонів Перед початком навчального року потрібно як слід відпочити і на славу повеселитися. В ...

13 серпня 2015 року, 21:11

Трохи Лос-Анджелеса і парк Universal.

За випадковим збігом обставин трапилася у нас недавно (в липні) поїздка в США, а точніше реалізували ми свою МЕГА-мрію - подорож на Гаваї о. Мауї. І летіли туди ми як раз через Лос-Анджелес, попутно трохи подивившись і його. Далі багато слів і фото

Читати повністю...
5. Що відвідати з дітьми в Бангкоку?
А у капітана ворог хто?
Чи витримає малюк кілька годин?