Іспанські канікули Боніфація. Частина I. Барселона

31 серпня 2014 р 21:52 Барселона - Іспанія Липень 2014

Пам'ятайте мультик нашого дитинства про циркового лева Боніфація? Він весь час йшов до моря і ніяк не міг до нього дійти. Я собі нагадую Боніфація. Пам'ятайте мультик нашого дитинства про циркового лева Боніфація

Але про все по порядку.

Наш літню відпустку пройде в Іспанії, про це ми подбали дуже навіть заздалегідь. Авіаквитки на липень 2014 р були оплачені через інтернет місяців за 8 до поїздки, готель на сайті букінг.ком заброньовано з безкоштовною скасуванням трохи раніше. План подорожі складено за півроку до виїзду.

На 3 (повних) дня ми планували зупинитися в Барселоні, подивитися визначні пам'ятки міста, а потім взяти заброньовану машину і виїхати на 10 днів на узбережжі Коста Брава, в містечко або село (до сих пір не знаю статус цього чудового місця) Тосса де Мар.

Без дня приїзду і від'їзду в Тоссе у нас виходило 9 днів. На цей період був складений щільний графік відвідування місцевих визначних пам'яток, а саме середньовічної Іспанії.

Свою розповідь я розбиваю на 3 частини. У першій розповім Вам, що встигли подивитися ми в Барселоні. У другій поділюся відвідуванням прекрасних автентичних місць - старовинних містечок і сіл Іспанії. У третій мова піде про Тосі де Мар, яка нам дуже сподобалася і вписана нашою родиною в план щорічного літнього відпочинку.

Підготовка до поїздки з мого боку була дуже серйозною. Треба було прочитати багато інформаційного матеріалу про країну, про місто, зрозуміти, що нашій групі (у складі якої була дитина) буде цікаво до перегляду і відвідування. На це пішло два місяці, т. К. Крім усього іншого є ще й робота (завдяки якій ми всі маємо можливість подорожувати). Зрозумівши, що нам буде цікаво, я звернулася за допомогою до Потапова Олександру, який Барселону знає дуже добре і міг би нам надати допомогу в складанні плану подорожей. Олександр люб'язно погодився, розпитавши мене, що ми хотіли б подивитися, відвідати. Через пару днів надіслав мені на пошту детальний план з адресами, переміщеннями (назви вулиць, проспектів), із зазначенням часу роботи об'єктів. Величезне йому спасибі за витрачений час і бажання допомогти. Чесне слово, було дуже приємно, переповнювало почуття вдячності до чужої людини, який повівся як друг.

План був складений на три повних дні з урахуванням місця нашого проживання (біля парку Сьютаделья).

Все було готово. Ну, коли ж настане липень - так кортіло !!!!

І так, день Х прийшов. Погода чудова, австрійські авіалінії завжди відрізнялися пунктуальністю. Рівно о 19.45 (по Європі) ми - в Барселоні. Як з аеропорту потрапити в наш пансіон, ми дізналися завчасно та вже менш ніж через годину були на місці. У цей день пройшлися трохи по сусідніх вулицях, розглянули арку, що веде в парк Сьютаделья (а також в зоопарк), куди нам завтра треба йти, купили трохи їстівного в найближчій лавці і вирушили відпочивати.

Підйом був раннім - організм знаходиться в Європі, але прокидається по Росії. Поснідавши в номері, в 8.30 ми вирушили в парк Сьютаделья. Зоопарк відкривався о 10.00, ми про це знали, але сидіти в номері ніяк не хотілося, і вирішили до його відкриття погуляти по парку. Перші враження: чистенько, доглянуто, вранці дуже мало людей (в основному зустрічалися любителі спорту на бігових доріжках) і рідкісні туристи. Парк сподобався. Перший, кого ми побачили в парку, був кам'яний мамонт.

Звичайно ж, пару фотографій близько цієї пам'ятки. А як же без цього?

І рушили далі, ми звернули увагу на людей, які приймають ранкові процедури близько питного фонтанчика. Цілком ймовірно, це були туристи (ночували вони, чи що, в парку, подумала я тоді). Трохи пізніше, підійшовши до каскадному фонтану, милуючись ним,

і піднявшись по кам'яних сходах на самий верх, ми побачили таких же туристів (а може це місцеві бомжі?), які згортали свої ліжечка. М'яко кажучи, я здивувалася ...

Ми гуляли по парку не поспішаючи, милуючись доглянутими алеями, скульптурами.

Дуже хотілося покататися на човнах, але ніяк не могли знайти цю водойму (а фотографії на сайті бачила).

Час було схоже до 10 години ранку, і ми вирушили в зоопарк (Zoo de Barcelona). Каси відкриваються вчасно, до відкриття була вже невелика черга (дуже багато з Росії, по крайней мере, російськомовні). Ура, ми в зоопарку. Взагалі, до зоопарків у нас особлива любов. Артем, сидячи в животику у мами, дуже часто бував в зоопарку. Щось мені підказує, що не могло це ні позначитися на інтересі дитини до тварин. У будь-якому місті, в будь-якій країні, зоопарки входять в нашу програму маст-сі.

Зоопарк нам сподобався, він великий, затишний. На території є фаст-фуди і дитячі майданчики з лавками для батьків. Це був перший зоопарк, в якому ми побачили мангустів.

Затрималися близько їх вольєра і довго спостерігали за метушнею цього величезного клану: хтось рив норки, хтось бавився, пристаючи до родичів ... Ще дуже сподобався Мишка, який ліг спати, дуже прикольне у нього було лежбище: кам'яне, під його «фігуру », подивіться.

На території зоопарку проводять шоу дельфінів, але в певний час, здається о 11.30 і 13.30 або 14.30, вже не пам'ятаю точно. Ми дуже хотіли подивитися, але загулялись і на першу виставу не встигли. А до початку другого знаходилися в іншому кінці зоопарку.

У зоопарку багато тварин і птахів, також багато зон відпочинку для відвідувачів, які приходять зі своєю їжею, де відведені спеціальні місця для куріння.

А в одному павільйоні з птахами побачили вітрину з показом продуктів харчування для пернатих. Деяка «їжа» ворушилася ...

Прогулявши в зоопарку півдня, ми вирішили вийти з парку через центральну арку, біля якої був продуктовий супермаркет. Купити трохи їжі і відпочити в номері - через пару годин треба було зустрітися з родичами з Литви, відпочиваючими в передмісті Барселони.

Ось тут саме час сказати, що людина передбачає, а Бог розташовує. Маленький нежданчик з боку дитини: температура, яка збивалася ненадовго, але плани наші збила. Вечір провели в ресторанчику недалеко від свого пансіону. До речі, дуже вдале розташування було у пансіону «Сьютаделья», навпаки французький вокзал, 3 хвилини - парк Сьютаделья, 300 метрів - музей шоколаду, метрів 500 - музей мамонта, і хвилин 10 пішки - океанаріум з ТЦ «Маремагнум». Напевно, все-таки нам пощастило, якби не таке вдале розташування, сидіти б нам з температурою в номері, не виходячи. А так, ми давали Артему жарознижувальну, температура швидко падала і піднімалася тільки години через 4, за цей час ми встигали оглянути об'єкт, погуляти, пообідати і повернутися в номер за черговою порцією «Нурофен». Рада мамашка: обов'язково беріть з собою ліки для діток, в т. Ч. І антибіотик повинен в поїздках з Вами бути завжди.

День другий вніс свої корективи в наш екскурсійний план, ніж ми всі були засмучені, але не пригнічені. Не так вже все й погано, музей шоколаду і музей мамонта - ось вони. Недалеко. Температура невисока. Градусник в сумку і вперед. Почали з музею шоколаду (Museu de la Xocolata) .шоколада, він ближче, В холі купуєте квиток, з ним Вам видається шоколадка (дуже смачна) і проходите в музей. За розмірами він невеликий, два зали. Навіть можна сказати: зал і зальчик, де всі експонати зроблені з шоколаду (іноді не вірилося),

інтерактивна кімнатка з показом фільму про історію шоколаду, з обладнанням минулих століть для виготовлення. Нам сподобалося. Я - не любитель музеїв, як таких, але цей видався незвичайним і цікавим.

А біля цих бовдурів наш Артем не втримався, нахилився і взяв стружку шоколаду

Кава і гарячий шоколад пробувати не стали - ще не пройшло відчуття ситості від сніданку, - вирушили на пошуки музею мамонта (Museo del Mamut de Barcelona). Що про нього знали на момент пошуку? Був заснований російськими емігрантами, експонати привезені і привозяться з експедицій, що проводяться на території Росії. Від одного музею до іншого старовинними вузькими автентичними вуличками хвилин 7-10 неспішної ходьби. Найсмішнішим в пошуку було те, що по навігатору майже прийшли до місця, але музей не побачили і, стоячи до нього спиною метрах в 10, запитали літню проходить повз пару іспанців, де знаходиться музей мамонта? Іспанці не знали. Музей незвичайний, невеликий, складається з декількох кімнат з опудалами тварин і справжніми частинами тіла тварин, які давно не живуть на землі. Я в захваті від цього музею. У холі ми оплатили вхідні квитки, отримали путівник російською мовою і вирушили на самостійну екскурсію.

Першим зустрів нас шерстистий мамонт (в перекладі з фінського - «земляний кріт»).

Назва пов'язана з тим, що люди, які знаходили останки таких тварин, думали, що такий звір живе під землею. Але насправді мамонти походять від слонів 3.5 млн років тому. Через настання Льодовикового періоду, що призвів до похолодання на Землі, сталася еволюція слона в мамонта. Зуби його змінювалися протягом життя 6 разів, за допомогою величезних спіралеподібних бивнів мамонта міг розгрібати сніг в пошуках їжі. З'їдав він в день до 200 кг трави! Довжина його бивнів була до 4.5 м (для порівняння, у слонів - до 3-х метрів), а важили бивні до 200 кг. А самі мамонти могли важити 6 і більше тонн, а їх висота досягала 4 м. Так ми комашки в порівнянні з ними.

У музеї є незвичайний експонат: маленький справжній мамонтеня на ім'я Люба.

Трупик самі, вагою 50 кг і висотою 85 см, був виявлений на півострові Ямал в 2007 році німецьким оленярів Юрієм Худі і названий на честь його дружини. У віці близько 1 місяця мамонтеня під час весняного бездоріжжя загруз в мулу і задихнувся в ньому. Це було майже 41 800 років тому, причому мул забив навіть трахеї і саме завдяки цьому виступив консерватором тільця, а лактобактерії (мамонтеня харчувався тільки материнським молоком) законсервували м'які тканини. Завдяки цьому мамонтеня так добре зберігся до наших днів. Дуже сумно було його бачити, знаючи історію загибелі.

Ще в музеї представлений печерний ведмідь.

Його прийнято вважати одним з найбільших хижаків Льодовикового періоду. Довжиною він був до 4 м, а вагою до 900 кг. Одна тільки його голова була півметра в довжину! Але, виявляється, сам печерний ведмідь був не таким вже й страшним, як його вид, це було спокійне, травоїдна, повільне тварина, а зовсім не лютий хижак. Лише тільки голод міг змусити печерного ведмедя напасти на людину. Як правило, ці тварини селилися в печерах на час сплячки (звідси і назва). А людина вбивав ведмедя, щоб зайняти його житло. М'ясо і жир ведмедя були поживні і корисні, шкури були ложем і одягом первісним людям. Печерні ведмеді жили по всій Європі, дуже багато останків їх знайдено на території Іспанії. На відміну від мамонтів, печерні ведмеді зникли з лиця землі не через природних катаклізмів, а з вини людей, які претендували на їх печери.

Ще в музеї представлений шаблезубий «тигр» (тільки не смійтеся, до тих пір, поки я його не побачила і не прочитала про нього, думала, що їх не існувало).

На території Іспанії було знайдено дуже багато останків цих тварин, вік яких датується 9 - 10 млн давністю років. Під час льодовикового періоду ці тварини мешкали по всьому світу, крім Антарктиди та Австралії. З'явилися вони 25 млн років тому, а зникли 9 тисяч років тому, коли вимерли найбільші травоїдні, що служили їм їжею. Довжина іклів шаблезубого тигра досягала 18 см. Ікла доводилися не тільки прикрасою, але і могли наносити смертельний удар противника (пащу тигра відкривалася на 120 градусів). Полювали тигри спільно, жили в організованих прайдах, подібно левам.

Ось з такими цікавими мешканцями нашої Землі ми познайомилися в Барселонському музеї мамонта. Були й інші експонати, але ці запам'яталися найбільше. У музеї є сувенірна крамниця з виробами та сувенірами з справжньою слонової кістки, не дешеве задоволення.

А на виході (він же вхід) ми звернули увагу на екран, де за допомогою комп'ютерної графіки відтворено життя цих тварин в минулі часи. Рекомендую!

За першу половину дня ми побували в таких двох чудових музеях. Час підійшло до обіду. Недалеко (3 хвилини ходьби) від нашого пансіону знаходився чудовий іспанський рибний ресторанчик, La Paradeta Born ( http://www.laparadeta.com/ ) За адресою Carrer Comercial, 7, куди ми і відправилися. Дуже цікавий принцип роботи: відкривається з 13.00 до 16.00, а потім з 20.00 і до 24.00 плюс-мінус 30 хвилин в залежності від дня тижня. Ми прийшли за 15 хвилин до відкриття і виявилися першими. За 15 хвилин, що ми стояли, чергу зросла конкретно. Ресторан відкрили, і ми опинилися перед вітриною з охолодженими морепродуктами: різні черепашки, мідії, креветки, краби, риба та інше. Перед нами 2 продавщиці, ваги. Вибираєте собі, що сподобалося, Продавець зважує, запитує Вас принцип приготування (гриль, варити, смажити) і відправляє Ваше замовлення на кухню. А Ви проходите до каси, де оплачуєте замовлення, отримуєте посуд за кількістю осіб, замовляєте напої і відправляєтеся за столик. Коли Ваше замовлення буде готовий, Ви почуєте свій номер і підійдете його забрати. У перший раз ми очима готові були з'їсти все: набрали і кальмарів, і креветок, і осьминожек (доїдали потім добу). До речі, якщо у Вас залишається щось не з'їденим, Ви підходите з цим до віконечка кухні і Вам люб'язно все упакують з собою. Сервіс!

На наступний день ми там обідали і вечеряли. Правда, на вечерю чоловік вистояв таку довгу чергу ... ми з Артемом пішли в номер і чекали його дзвінка. Так що краще заздалегідь трошки підійти - заклад користується популярністю і у іспанців, і у туристів. До речі, ціни дуже навіть не кусаються, а навпаки. У перший день за перерахований набір продуктів плюс два пива і вода дитині ми заплатили щось близько 32 євро (причому, це був конкретний перебір по продуктам, і якщо прибрати напої, то ціна була б набагато нижче).

Ще в другій день ми прогулялися до Кафедрального собору - Собор Святого Хреста і Святий Евлалій (La Catedral de la Santa Cruz y Santa Eulalia )

і прикупив на шопінг-вулиці Avinguda Portal de l'Àngel. Віднесли покупки в номер і пішли гуляти в бік моря, в район Барселонета. До пам'ятника Колумба не дійшли, де знаходиться океанаріум - зрозуміли (повернемося сюди завтра), місце знаходження торгового центру Маремагнум визначили. Температура почала підніматися - поспішаємо в свою кімнату.

На наступний день вирішено було відправитися в океанаріум. Багато відгуків читала про це місце, всі захоплювалися акваріумом, в якому живуть акули, писали, що це найбільший акваріум Європи з акулами ...

Нам тут теж сподобалося. Черга в квиткову касу невелика, дітей заміряють по лінійці (в залежності від росту - ціна дитячого квитка). Океанаріум великий, рибок багато, вони різні.

Коньков морських я побачила перший раз, вони так смішно обліпили корч, що я не відразу зрозуміла, що це таке.

Акули - чудо, страшне диво. Звернули увагу на клітку, опущену до акул, мабуть, годувати спускаються в ній, а може для любителів екстриму. не знаю.

Коли виходили з останнього залу в хол, думали, що зараз на вихід - і все. А виявилося, що в холі ще багато развлекалочек для дітей. Тут і підводний човен, в яку, щоб увійти, дорослим треба нагнутися, крутити все кнопочки, натискати, все це ЗЯ.

Гірка з подвійним дном, в якому постійно циркулює вода,

великі риби, черепаха (іграшки) з якими можна фотографуватися і ще купа всього.

Ми залишилися задоволені відвідуванням цього недешевого місця. Час підходило до обіду. Наш шлях лежав в торговий центр Маремагнум (Maremagnum), де на 1 поверсі за 13.50 для дорослого і за 5 євро для дитини можна було їсти все, і скільки хочеш. Є напої, що входять в цю вартість, наливаєте в стаканчик з автомата, а є і за 2 євро баночка. Ми вчасно зорієнтувалися, щоб не доплачувати. Наївшись, вирішили побродити по центру, дитині - для гарного настрою і якнайшвидшого одужання - в дитячий магазин за іграшками, ну і ми трохи побродили і дещо собі купили. Непоганий центр: Зара, Бершка, Н & М в ньому є, знижки були присутні, ми знову залишилися задоволені.

Після обіднього сну (як шкода час, але по-іншому не можна було), ми вирушили на площу дивитися Кафедральний Собор. По дорозі до храму побачили що йде по своїх справах міма, піймавши мій погляд, він тут же зорієнтувався і почав розважати нашого Артема, заробивши за кілька секунд пару євро (відчули себе лохами, але не дати пару сольдо - не могли).

Ми зайшли в храм. Вражає, посиділи в ньому. І вирушили на пошуки дворика з гусьми, який не давав мені спокою з моменту знаходження його на сторінках інтернету.

У ньому виявилося дуже затишно і комфортно, незважаючи на велику кількість туристів. О 17.30 охорона всіх наполегливо стала проводжати до виходу. Ми побродили ще по вуличках готичного кварталу

і до 20.00 вирушили в полюбився нам рибний ресторанчик, де була вже величезна черга, перечікувати яку ми з сином відправилися в свій пансіон (благо, що за рогом).

Звичайно ж, коли їдеш з дитиною, повинен бути готовий до будь-яких правок в планах. Його температура внесла корективи в наш відпочинок, але якби ми жили (я повторююся) в іншому місці, районі та нам довелося б користуватися громадським транспортом, та ще з пересадками, щоб потрапити на об'єкти, думаю, сидіти б нам сиднем в готелі, не виходячи, тому що це було б нереально. А так ми, все-таки встигли подивитися такі чудові музеї, зоопарк, океанаріум, накупили іграшок, речей, подарунків, погуляли. Я задоволена, адже і цього могло не бути. А нашу триденну програму по Барселоні, люб'язно складену Олександром Потаповим ми обов'язково використовуємо з чоловіком трохи пізніше, без Артема, як тільки трапиться нагода вирватися на 3-4 дні.

На наступний день ми з французького вокзалу, біля якого жили, вирушили на вокзал Сантс, де повинні були забрати свою машину і виїхати на ній в Тосса де Мар.

Дам маленьку пораду, тим, хто буде користуватися транспортом і не знає мови. Ви не соромтеся, запитуйте в місцевих, показуйте назви в своїх нотатках, або на пальцях, Вам обов'язково підкажуть. Ми по приїзду в аеропорту брали проїзний Т 10, і ним скористалися при переїзді з французького вокзалу на Сантс, так ось, на французькому ми не знали, де треба прокомпостувати цей проїзний, один раз мені пояснили, а другий раз (я не зрозуміла і знову підійшла, чи не посоромившись), підвели за руку до автомата. І вважаю, що не треба соромитися, краще два рази перепитати, ніж сісти не в ту електричку або заїхати не в ту сторону, та ще нарватися на контролера з не прокомпостувати квитком.

Машина була отримана, в навігаторі поставлена ​​мітка «безкоштовними дорогами», ми нікуди не поспішали - заселення в 14.00. Сильний дощ супроводжував нас частину шляху. Дощ в дорозі - це добре! Друга частина відпочинку пройшла, можна сказати, не відхиляючись від плану. Ми подивилися середньовічну Іспанію: Бесалу, Кастельфуіт де Ла Рока, Рупіт, Жірону і багато інших красиві, старовинні міста і села Іспанії (так званий середньовічний трикутник), але про це в іншій частині.

PS Ой, я забула сказати, чому така назва у моєї розповіді: справа в тому, що на морі викупатися в Барселоні ми, як і мультяшний Боніфацій, так і не дійшли.

А як же без цього?
А може це місцеві бомжі?
Що про нього знали на момент пошуку?