Круїзний порт Бриджтаун, о.Барбадос / Bridgetown, Barbados

Тексту буде багато, але сподіваюся, він стане в нагоді тим, хто планує круїз з Барбадосу.

До столиці Барбадосу Бриджтаун можна потрапити тільки через Лондон, Франкфурт, а також через США і Канаду. Останні відпали одразу через відсутність на той момент американської і канадської віз.

Переліт через Франкфурт, по ідеї був самий безпроблемний, так як аеропорт має транзитну зону. Але вартість квитка в розмірі близько 70 тисяч рублів на наші дати за шість місяців до польоту, змусили подивитися в бік Лондона.

Отримувати британську візу тільки через квитка не входило в наші плани, так як їхати заради неї в Москву на співбесіду не хотілося, а безвізовий транзит для росіян на 24 години дуже лякав. Саме восени 2009р. в интеренете пройшли повідомлення про часті відмови в безвізовому транзит для росіян. Згідно з ними особливо лютували митники "африканського і арабського" походження (яких тому переважна більшість) в п'ятому терміналі Хітроу, куди прилітають літаки British Airways і Аерофлоту з Москви. Це сильно напружувало, але ціна квитка в тисячу доларів на людину зробила свою справу. Вирішили ризикнути і взяли квитки через Лондон.

Треба сказати, що в Хітроу є транзитна зона, але наш виліт в Бриджтаун був з аеропорту Гатвік, тому прохід митниці неминучий.

Брітіш надає послугу мобільного реєстрації за добу до вильоту, я спробував зареєструватися, але всякий раз, коли справа доходила вибору місць, браузер безпристрастним повідомляв мені, що в даний момент зареєструватися неможливо. В душі стало тривожно, да ладно.

В готелі дізнався, що в Лондоні сильні снігопади, і Брітіш скасував всі свої рейси з Хітроу на 6 січня, але нібито на 7 січня все буде ок. Гложімий внутрішньої тривогою, дав команду збиратися все своїй команді в аеропорт Домодєдово, заздалегідь. У підсумку прибутку в 13.00, виліт в 17.00. Підійшов до табло, глянув на наш рейс - "CANCELED", всередині все опустилося, в голові пронеслися всі 7 місяців ретельної підготовки, а також подумки спливла корми нашого судна, що відходить в море без нас. В готелі дізнався, що в Лондоні сильні снігопади, і Брітіш скасував всі свої рейси з Хітроу на 6 січня, але нібито на 7 січня все буде ок

До стійки British Airways вишикувалися дві значні черги, людина по 20 кожна, яка рухалася зі швидкістю одна людина в 10 хвилин. Причому в ній перебували нещасні, які не полетіли ще вчора. Що цікаво, в Хітроу скасувала свої рейси тільки Брітіш. Трансаеро відлітав до Лондона без проблем, і в цей же час туди йшла реєстрація.

Приязна дівчина на стійці Трансаеро запропонувала нам долетіти до Лондона всього за 70 тисяч в одну сторону. Приязна дівчина на стійці Трансаеро запропонувала нам долетіти до Лондона всього за 70 тисяч в одну сторону Треба віддати належне співробітникам Брітіш, молоді дівчата і хлопці максимально доброзичливо намагалися залагодити всі проблеми пасажирів.

Симпатична дівчина, яка судячи з змарнілим особі і розмов між співробітниками, не спала вже добу, виписала нам ваучери на безкоштовну готель з вечерею - Аероотель, записала наш мобільний і повідомила, що рейс Брітіш на 20.00 вже вилетів з Лондона, але він уже заповнений на 190%. Якщо раптом будуть місця, вона обіцяла нам зателефонувати, а так вона дала гарантію, що ми полетимо ранковим рейсом о п'ятій ранку.

Все б добре, але цей рейс прилітав до Лондона о 09.00 годині, плюс отримання багажу, плюс спілкування з митником з приводу безвізового транзиту, плюс дорога не менше однієї години до аеропорту Гатвік, а виліт з Гатвік в 11.00 годин - все це разом настрою не піднімало.

В очікуванні ваучерів на готель ми стояли сумно в сторонці, обдумуючи, ніж залити своє горе. В очікуванні ваучерів на готель ми стояли сумно в сторонці, обдумуючи, ніж залити своє горе У цей час "наша" дівчина схоплюється зі свого місця, знаходить нас очима і говорить, що відправить нас негайно рейсом Люфтганзи через Франкфурт.

Виписала нам безкоштовно квитки, на яких стояла вартість 699 євро. Тут мимоволі довелося заповажав цю авіакомпанію, якщо вона тільки за плече до Лондона заплатила за нас майже вартість всього квитка до Бріджтауна.

Реєстрація закінчувалася, ми буквально влетіли в напівпорожній літак Люфтганзи, страшна бовтанка при зльоті, і через дві години ми у Франкфурті. Останній запам'ятався довгими напівтемними напівпідвальними коридорами і двома повними оглядами, на яких ми втратили не менше 20 хвилин, а до літака всього годину.

При посадці до Лондона чорношкіра дівчина довго намагалася з'ясувати, чому ми летимо в поєднане королівство без візи, я намагався роз'яснити їй наше право на 24 годинний безвізовий транзит, давав читати роздруківку з Тіматіка , Але остання явно не розуміла. Нарешті її осяяло: "сіменс?" (Моряки), я не став її переконувати, кивнув головою: "Єс", і ось ми на борту рейсу Франкфурт-Лондон.

За всі наші митарства доля, нарешті, зглянулася над нами і приземлила нас в першому терміналі Хітроу. Коли ми підійшли до зони митного огляду та я побачив чоловік 10 прикордонників і все європейської зовнішності, я готовий був стрибати від радості. За всі наші митарства доля, нарешті, зглянулася над нами і приземлила нас в першому терміналі Хітроу

Пам'ятаючи, що повні люди зазвичай мають добродушний характер, ми вибрали вгодованого прикордонника і підійшли до нього відразу вчотирьох. Подали йому паспорта, роздруківки квитків на наступний рейс з Гатвік. Прикордонник поставив всього два питання: чому з квитками Брітіш ми проходимо контроль в першому терміналі, а не п'ятому, а також де будемо ночувати? З приводу терміналів я все звів до погодних умов і показав ваучер на готель в Гатвік. Більше офіцер не вимовив не слова, проштампував паспорта, вручну вписав перебування протягом 24 годин і дружелюбно запропонував "Велкам". Пам'ятаючи, що повні люди зазвичай мають добродушний характер, ми вибрали вгодованого прикордонника і підійшли до нього відразу вчотирьох

Отримали наш багаж, який примудрився не загубитися не дивлячись на всі перипетії, і на таксі (квитків на останній рейс експресу не було) дісталися до Гатвік. Я читав, що в нічний час автобус-експрес йде від Хітроу до Гатвік не більше 40 хвилин (так і вийшло на зворотному шляху), проте коли таксист на 80 хвилині нашої поїздки продовжував вичавлювати з машини не менше 90 км / год, а Гатвік все не було видно, я зрозумів, що ми потрапили на "таксистський" розлучення. Отримали наш багаж, який примудрився не загубитися не дивлячись на всі перипетії, і на таксі (квитків на останній рейс експресу не було) дісталися до Гатвік Прибутки до готелю Хілтон через 1,5 години, коли на лічильнику було 130 фунтів (при ціні експреса в 19 фунтів). Для чотирьох не сильно накладно, але ми вирішили покарати віроломного таксиста, і розплатилися строго по лічильнику, я навіть пенси йому відрахував, а на його простягнуту руку за чайовими, я помахав йому у відповідь і сказав спасибі. Бачили б ви його погляд.

готель Hilton London Gatwick дуже зручно розташований поруч з південним терміналом аеропорту і з'єднаний з останнім пішохідної галереєю (на вулицю виходити не треба). До північного терміналу курсували кожні 20 хвилин безкоштовні шатли, так як метро між терміналами було закрито на ремонт.

Сам готель кілька обшарпані, але все ще в гідній формі. Прекрасний сніданок вранці (повний шведський стіл), що входить в рахунок номера, плюс онлайн табло аеропорту біля ресепшен. Коли перед сном ми сходили за пляшкою шампанського (різдво все-таки) в будівлю аеропорту, то побачили страшну картину.

Судячи з усього, снігопад порушив і Гатвік - люди спали на лавках, сидячи на стільцях, лежачи на столах кафешок, просто на підлозі. Всі ховалися ковдрами, зробленими з дзеркальної плівки. Між лежать на підлозі людьми залишалися невеликі проходи, по яких спокійно їздив полірувальник підлог. Судячи з усього, снігопад порушив і Гатвік - люди спали на лавках, сидячи на стільцях, лежачи на столах кафешок, просто на підлозі

На вулиці було, по відчуттях, не менше 20 градусів морозу, і сніг товщиною не більше 30 см. Як потім я зрозумів, це і є "сильний снігопад". Бачили б вони наші сахалинские двометрові тунелі зі снігу!

По мобільному зареєстрував нас на рейс, вибравши комфортні місця. На вильоті з Великобританії митного і прикордонного контролю немає, тільки передпольотний огляд, тому штампа про виліт у вас в паспорті не буде.

Занурили в салон вчасно, задраїли все люки і стоїмо чекаємо - 10 хвилин, 20, 30. Нарешті командир оголошує про затримку рейсу в зв'язку з погодними умовами Бріджтауна (сміх та й годі, в січні там самий сезон, коли немає ніяких ураганів і дощів) , при цьому всі 30 хвилин з під підлоги діставався постійний гул гідравліки, як ніби в кабіні пілотів, хтось бавився приводами, а також стуки молотків ремонтників. Тут бачу у вікно - до нашого літака біжить механік з мотком сталевого дроту. Ну думаю, славу Богу, зараз замотає дротом відсутні деталі, і нарешті то полетимо.

Та ба було, щоб відвернути пасажирів від того, що відбувається за бортом і під підлогою, включили яскраве світло, запустили фільми і музику за індивідуальними моніторів в спинці переднього крісла. Два провідника пробігли через весь салон, розпорошуючи дезодарант, після чого поїхали візки (і це "на землі", до зльоту) з безкоштовним спиртним і соками. Спиртне давали в маленьких пляшечках без будь-якого обмеження (вино, горілка, коньяк, віскі), а разом з тим з під підлоги тривали "приємні" звуки. Та ба було, щоб відвернути пасажирів від того, що відбувається за бортом і під підлогою, включили яскраве світло, запустили фільми і музику за індивідуальними моніторів в спинці переднього крісла

Ну думаю, дротом не обійдеться, раз так споюють пасажирів ще на землі. Нарешті, через 1,5 години після посадки в літак візки поїхали і почали розганяти турбіни. Всю дорогу про себе я молився, щоб дротові стяжки на гідравліки НЕ відвалися в польоті, не допомагало навіть спиртне. Ну думаю, дротом не обійдеться, раз так споюють пасажирів ще на землі Годували в польоті теж непогано.

Після того як роздрукували півлітра з дьюті-фрі, нарешті вдалося поспати і здрастуй Барбадос!

Ну, а тепер конкретно про нього, рідному.

Коли відкрили двері, було враження, що з передбанника увійшли в парну, не дивлячись на хмари над головами. Треба сказати, що до цього я багато читав про комфортну погоду в січні на Карибах, як там не жарко через вітру, що дме з Атлантики. Це вірно лише частково - рано вранці і ввечері, коли сідає сонце, тоді реально комфортно.

Вдень же воно палить жахливо, по відчуттях все 40 градусів. Поки стояли на паспортному контролі, моя одяг промок від поту наскрізь, незважаючи на те, що аеропорт в Бриджтауні цілком сучасний.

Завжди маю звичку прибувати в пункт призначення за добу до круїзу. Так було і цього разу. Добу до і шестеро після круїзу ми взяли в готелі Barbados Beach Club 3 * .

Треба сказати, що всі готелі на Барбадосі (острів у вигляді груші десь 30 на 40 км) "пахнуть" колоніальним стилем - від зовнішнього вигляду до меблів. У нас був семиповерховий готель (чи не найвищий будинок на острові), на самому березі моря. Приміщення злегка потерті, але кімнати дуже великі з двома двоспальними ліжками, або однієї королівської, на якій спокійно могли спати на спині четверо дорослих, не зачіпаючи один одного руками.

За моїм відчуттям тверда двійка. Так як в Туреччині і Єгипти я не їжджу з принципу, то вирішили спробувати, що таке all inclusive по-карибски. Всі готелі на острові нереально дороги для послуг, що надаються, 200-300 доларів за добу в готелі три зірки без харчування тут нікого не дивують. Barbados Beach Club коштував "всього" 216 $ на добу за системою харчування all inclusive. Аll inclusivе включає в себе сніданок і полуденок (також як і лівосторонній рух - спадщина колоніального британського минулого) - шведський стіл, обід і вечеря по системі а ля-карті, безкоштовне вино на розлив на вечерю, будь-які спиртні напої місцевого виробництва в барі біля басейну (з 11.00 до 23.00), вечірні вистави, немоторизовані види водного спорту, уроки водної аеробіки та інша нісенітниця.

Шкода, що купатися вночі в басейні не можна. Хвіртка на море теж на ніч закривалася.

Піна колада бармени бодяжили без совісті - 30 грам рома на 250 грам соку, але на другий день ми їх навчили (70 відсотків місцевого рому, на 50 грам соку), Потім вони нам без нагадування наливали на нашу "рецептом". Піна колада бармени бодяжили без совісті - 30 грам рома на 250 грам соку, але на другий день ми їх навчили (70 відсотків місцевого рому, на 50 грам соку), Потім вони нам без нагадування наливали на нашу рецептом

Прибутки в порт близько години дня, завантажилися на лайнер і від повноти почуттів проспали міцним сном до самого вечора. Темніє взимку на Карибах о шостій вечора. Після вечері, вийшовши на палубу, побачили, що в порту крім нашого лайнера Sea Princess, знаходилися ще три круїзних судна і один вітрильник - красень Royal Clipper .

Літрова пляшка найдешевшого рома на Барбадосі коштує 7 доларів, я його не пробував. Дуже сподобався темний ром за 17 $, яким, а також множинними упаковками пива і коли і були затарені валізи, перед тим як відправити їх в багаж на лайнер. Все благополучно було доставлено в каюту. Літрова пляшка найдешевшого рома на Барбадосі коштує 7 доларів, я його не пробував

Після чудового 14дневного круїзу по Карибах нас чекали ще шість ночей на пляжі Барбадосу в тому ж готелі. На наступний день у нас була запланована екскурсія на підводному човні Атлантіс. На пірсі знаходиться термінал, де після покупки квитка вас поять безкоштовними безалкогольними напоями, потім садять на катамаран і вивозять на рейд.

Усередині досить тісного батискафа - лавка в центрі, на якій спиною один до одного сидять пасажири. Потім по англійськи з динаміка лунає: "Увага, увага, ми тонемо, ми зараз загинемо" (було дуже весело), ​​і човен починає занурюватися. На табло лічильник відраховує фути. Максимальна глибина занурення - 30 метрів, після чого протягом півгодини вам показують затоплений корабель, а також місцеву флору і фауну.

Підсумок.

Спеціально пляж на Барбадос точно ніколи не полечу! Але під час круїзу побувати можна.

При вильоті з Барбадосу з нас не взяли навіть традиційного податку в розмірі 20 $. Назад летіли нічним рейсом Брітіш до Лондона, в коий прибутку о шостій ранку. Я і двоє супутників пройшли без проблем візовий контроль, але нашу подругу (знає англійською йес і ноу) зупинилися. Довго і нудно пояснював, що я її добре знаю. У підсумку довелося навіть збрехати, що я з нею живу близько 10 років, але насправді це подіяло на митників. Експрес без пробок довіз з Гатвік до Хітроу за 37 хвилин. В цей час я нашого таксиста готовий був розірвати! Кинули речі в камеру зберігання і бігом назад до столиці - у нас було всього 12 годин на огляд Лондона.

Що сказати - круто, це не Нью-Йорк! Що сказати - круто, це не Нью-Йорк Я був у багатьох світових соліцах, ніщо мене так не вразило, як Лондон - туди стОит злітати знову!

Нарешті її осяяло: "сіменс?