Назад до Туреччини! Белек 2015.

Глава 1. Давно ж я не подорожував!

Минуло кілька років з часу моєї останньої поїздки закордон, до Туреччини, в район Белек, в містечко під назвою "Богазкент". Кілька років я, на жаль, пробув без компанії для подорожей. Мене все більше і більше стали оточувати аморфні знайомі.

-Поедешь в подорож?

-Ну, не знаю ... я подумаю, тиждень. А потім ще тиждень. А потім ще ...

Ні! Так не піде! Мені це набридло! Адже життя не стоїть на місці!

Отримавши в старий паспорт, який видавався на п'ять років, і має штампи Туреччини, Єгипту, Еміратів і незримий штамп Ізраїлю напис "Анульовано", у мене в руках опинився новий біометричний терміном на 10 років! І я вирішив - навесні в Туреччину!

Але поїхати кудись, в цей раз було не єдиною метою. Я хотів витягнути в подорож ще й батьків. Вони ніколи не були за кордоном. І ось, після декількох років розмов, вони погодилися!

Однак, у мандрівників зараз виникла одна проблема - курс долара! Адже тури і ціни закордоном в доларах! І він зараз став більш ніж в півтора рази дорожче. Був 30, став 50. Тобто, подорожі стали дорожче.

Але я розсудив так: я можу щось змінити? Ні. Значить потрібно звикнути до нового курсу. І єдино вірне рішення - більше заробляти! Ниттям тут не допомогти!

Глава 2. Тури.

Мабуть, оптимістичний настрій був не тільки у мене. Зайшовши на сайт "Пегас Туристік" я дуже здивувався, що турів практично не залишилося! Все заброньовано. І вирішувати потрібно було прямо зараз! Тому, в цей раз я не побіг до турфірми, так як на це просто не було часу, а почав пробувати замовити тур самостійно. Великих труднощів це не склало. Вибрав місто вильоту, дати, район і готель.

Відразу скажу, що я був не проти подивитися Кемер і навіть далеку Аланію! Але, так як я летів не один, брати потрібно було перевірений район і хороший готель, щоб не зіпсувати перше враження про Туреччину батькам, як нам і радили в турфірмі в наше найперше подорож зі знайомою на ім'я Іра.

Дати були обрані 10-15 травня, район Белек, містечко під назвою "Богазкент", а ось з готелем довелося злегка подумати. Справа в тому, що спочатку я планував вибрати знову "Siam". Однак, місць туди було дуже мало, і тому дорого. Ну, не біда! Є привід подивитися інші готелі! І я почав пошук.

Почавши дивитися "сусідів" готелю "Siam", я трохи здивувався. В описі деяких стояла приписка: "Готель не розміщує одиноких чоловіків!". Опа! А в чому проблема? Я поліз в Інтернет. Відповідей на це питання було багато, але все тільки здогадки. Навіть був варіант - щоб росіяни не складали конкуренцію туркам доглядати за відпочиваючими дівчатами. Нісенітниця якась, але був і такий!

Далі стало ще цікавіше. Я знайшов інформацію, що самотніх чоловіків не розміщують в "сингл" розміщенні, двох чоловіків в "дабл", трьох в "тріпл"! Тобто, чоловікам без жінок готель не радий в принципі! А якщо їде батько з сином, то необхідно попереднє погодження ...

Чесно кажучи, зачепило! Тобто, якщо я не одружений, або жінка не може поїхати, то я не людина і не маю права на відпочинок ?! Добре, не проблема! Вибір завжди є! Додавши пару готелів з такими умовами в власний чорний список, я продовжив пошук. Це не зайняло багато часу, і незабаром я відкрив сторінку з описом готелю "Dionis Hotel Resort & Spa 5".

Готель був новий, 2013 року побудови, через один готель від вже відомого мені "Siam". Прочитавши опис, мене все влаштувало, крім одного - "Куріння в номерах заборонено!". Поліз шукати відгуки. Натрапив на свіжий, як раз про куріння, який свідчив, що на балконі палити можна! Чи влаштовує! Як я дізнався ще в Стамбулі - куріння там, де є дах, в Туреччині в загальному заборонено, але в курортній зоні в хороших готелях можна!

Забронювавши номери з балконом (на сайті був вибір), і доплативши за останній десяток доларів, я відправив заявку. Через 5 хвилин мені передзвонила дівчина і підтвердила бронювання. Виліт у нас планувався 9 травня, але на наступний день я без проблем перебронювати тури на 10 травня, а потім сплатив картою.

Собі, я, зрозуміло, взяв двомісний номер на одного, викупивши його повністю. Це менш вигідно, але не жити ж втрьох в одному! Одномісне розміщення мені вийшло $ 580 з перельотом з Краснодара на 5 ночей, а батькам такий же номер на двох - $ 900.

А ось час вильоту в цей раз вийшло не дуже зручне - з Краснодара в 15-40, тобто в готель ми прибудемо до вечері, а назад в 6 ранку. Це якщо не буде затримки літака. Тобто, з готелю нас заберуть години в 2 ночі, і не буде сніданку. Випадає перший і останній день. На жаль. Але, як я дізнався пізніше - якщо бронювати заздалегідь, то вибір рейсів буде! І підкресливши на майбутнє цю інформацію, я почав збори!

Глава 3. Назад до Туреччини!

Так як ми їхали на 6 днів, я вирішив багато речей з собою не брати. Подивившись прогноз погоди, який повідомив, що температура буде 30 градусів і сонячно, я взяв пару джинсів, сорочок і водолазку. У валізу також вирушили плавки і велика аптечка. А ось похідний маленький праска, який купив ще перед самою першою поїздкою, я не знайшов. Не біда! У готелі обов'язково буде прасувальна кімната.

Приблизно о першій годині дня батька заїхали за мною, і через 15 хвилин ми були в аеропорту у міжнародних авіаліній. Аеропорт зовні виглядав також, але я чув, що всередині відбулися зміни.

Почекавши приблизно півгодини після початку реєстрації на наш рейс, ми увійшли всередину.

Так! Аеропорт, безумовно, змінився в кращу сторону! Перший зал став більше, а кількість стрічок перевірки збільшилася до 3-x. Стрічок зеленого коридору митниці стало дві, з'явився великий зал реєстрації, а на перевірки того, що ми беремо з собою на борт, замість кричущих на всіх тіток, стояли ввічливі співробітниці. Взуття зараз знімати було не потрібно, і воду на борт з собою брати було можна! Віконця паспортного контролю теж збільшилися до 5-6, тому через досить нетривалий час ми опинилися у великому, якщо порівнювати з тим, що було раніше, залі очікування. Вхід в нього, до речі, здійснювався через новий "Д'юті Фрі", який, правда, ще не працював. Так само з'явилася дитяча кімната. А ось кімнату для куріння, на жаль, так і не зробили. Заради інтересу підійшов до туалету, щоб подивитися штраф - 1500 рублів.

З вікна залу очікування були видні проїжджаючі прямо у будівлі літаки, мабуть, через ремонт смуг аеропорту. Раніше вони в цьому місці не їздили.

Через 20 хвилин двері аеропорту відчинилися і нас запросили на посадку. Автобус підвіз нас до літака. Все вірно - "Боїнг 737-800", а ось компанія була вже не "Оренеа", а "Nordwind Airlines" (Північний Вітер). Як я з'ясував потім, це дочірня компанія "Пегас".

Як я з'ясував потім, це дочірня компанія Пегас

Нас зустріли дві стюардеси, одна з яких посміхалася всім білосніжними зубками. Ми сіли в літак! Я згадував свою першу поїздку в Туреччину. Зараз злетимо, буде море, потім красиві гори і посадкова смуга аеропорту Анталії! Здорово!

Коли все розсілися, кілька туристів почали фотографуватися. Одна зі стюардес, що не посміхалася, тут же підбігла до мікрофона і повідомила, що зйомка на борту заборонена, і що це жахливий злочин прирівнюється до підготовки до теракту!

Мені раптом стало цікаво, а якщо я зніму на камеру п'яного дебошира, мені потім спасибі скажуть ?! В іншому, п'яних в цей раз на борту не було, так як "Д'юті Фрі" нашого аеропорту був ще в процесі відкриття.

Ми прослухали прохання не включати під час зльоту і посадки електронні пристрої, потім стандартну інструкцію на випадок аварійної посадки, і літак злетів! Ось внизу видно гори, море ... наступна зупинка Туреччина!

***

Ми набрали висоту. До речі, я виявив, що виявляється на висоті 10 000 метрів фон радіації дорівнює 100-130 мікрорентген / годину, мабуть, через близькість сонця. Потім нам принесли їжу, потім кави, і через півгодини ми почули повідомлення по радіо "Просимо пристебнути ремені, ми починаємо знижуватися". І ось вже знайомі мені теплиці і м'яка посадка в Анталії!

До речі сказати, всупереч прогнозу погоди, весь політ я спостерігав хмари над всією територією Туреччини. Коли ми приземлилися, погода краще не стала. Було тепло, але похмуро.

Вихід з літака здійснювався через коридор-трубу, що значно заощаджувало час. Пустельний аеропорт наповнився нашими туристами, чергу на паспортний контроль рухалася дуже швидко, і буквально через пару хвилин я підійшов до віконця. На моє чергове "Хеллоу" турок в цей раз особливої ​​уваги не звернув, і швидко перегорнувши паспорт, поставив штамп, а двадцять доларів платити було не потрібно, наскільки я пам'ятаю, вже кілька років як.

На моє чергове Хеллоу турок в цей раз особливої ​​уваги не звернув, і швидко перегорнувши паспорт, поставив штамп, а двадцять доларів платити було не потрібно, наскільки я пам'ятаю, вже кілька років як

Ми спустилися до стрічки видачі багажу, але так як швидко покинули літак через трубу, довелося почекати хвилин двадцять. Забравши речі, ми вийшли на вулицю. Спеки ще не було.

Швидко знайшовши дівчинку з табличкою "Пегас", яка чемно привіталася з нами і вказала напрямок, ми пішли до стійок, де нам повідомили - в Белек їде автобус номер 6133.

Швидко знайшовши потрібний на великій стоянці "Пегас", ми завантажили сумки і почали чекати інших туристів. Поки чекали, помітили, що кожні дві хвилин з аеропорту Анталії злітає літак. Ще не високий сезон, а он, скільки рейсів!

Автобус рушив і гід, російська дівчина, почала з нами знайомитися і розповідати необхідну інформацію, а також запитувати, хто скільки разів був в Туреччині і чи сподобалося. Як в у всіх моїх подорожах раніше, в готель нас завозили останніми, і ми подивилися інші. В іншому, я їх вже бачив, а от батькам було цікаво! Коли гід в кінці шляху запропонував ставити запитання, я задав дуже мене цікавить - "Чому деякі готелі не розміщують одиноких чоловіків?". Гід відповісти не змогла :) Якась жінка спробувала припустити, що нібито так не вигідно, але її думка була помилково - адже я викуплю номер цілком! Та й двох чоловіків же не розміщують теж, і трьох!

Коли ми в'їхали в Богазкент, я відразу помітив, що гравійну дорогу, яка тут була раніше, вже заасфальтували. А он і "Сіам" попереду, значить майже на місці! Правда, порівнявшись з "Сіам", мені здалося, що щось змінилося в цьому готелі, але я не відразу зрозумів. Виявляється, на місці стоянки побудували ще один корпус і тепер їх тут три!

Відразу за тайським готелем стояв "Кристал Фемелі", потім тенісний корт, і ось ми побачили "Діоніс"!

Глава 4. Готель.

Вийшовши з автобуса і давши водієві на чай $ 1, а гіду 50 рублів (так як дрібних доларів більше не було), ми підійшли до ліфтів. Зазвичай, для входу в готелі потрібно піднятися на другий поверх, який вважається першим, і тут для цього було встановлено два ліфти і сходи.

Двері відкрилися і ми побачили хол. Він був величезний через те, що тут не було перекриттів по поверхах і не було коридорів. Тобто, стоячи в холі, проглядалися всі поверхи до останнього, а з боків були номери. Посередині знаходилися гарні спіральні сходи і чотири ліфта. Такого дизайну будівлі я ніколи ще не бачив, і він мені сподобався!

На ресепшені усміхнений і добродушний хлопець, який заселяв всіх туристів і прекрасно говорив по-російськи, видав нам ключ-карти від номерів і застебнув на руках стрічки.

Спочатку ми вирушили в номер батьків, так як він знаходився на першому поверсі. Відкривши двері карткою, яку тут не потрібно було проводити, а лише піднести, ми увійшли. Номер відразу ж був одноголосно схвалений! Велике ліжко, центральний кондиціонер з пультом на стінці, панорамне вікно і балкон. Забігаючи трохи вперед скажу, що батькам пощастило! Номер їм дістався на дві сторони - вікно, що виходить на готель "Віра Маре" (той, який одиноких чоловіків не розміщує), і подовжений балкон з видом на море!

Вид з мого номера Вид з мого номера

Вид з мого номера

Вид з балкона, номер батьків Вид з балкона, номер батьків

Правда, балкон не закривався - заїло замок. Цим ми поділилися з адміністратором, і незабаром на порозі з'явився майстер, який за двадцять хвилин виправив проблему, поставивши новий замок. Потім ми відправилися на другий поверх, дивитися мій номер. Він був такий же, але балкон був стандартних розмірів. В іншому, море теж було видно, якщо злегка висунутися.

У номерах була велика раковина, фен, душові приналежності, рушники і навіть телефон в туалеті !!! Санунзел тут був роздільний, ванни не було, але був душ - ручна лійка і велика зверху.

А ось з інтернетом у мене виникла проблема. Він був безкоштовний, як в холі, так і в номерах. Але у мене нормально працював тільки біля дверей. Я ще хотів взяти з собою подовжувач для WiFi адаптера, але потім передумав. Але, наскільки я зрозумів, ця проблема тільки на другому поверсі, тому що бачив пару раз, як сусідка стояла біля дверей з ноутбуком, а у батьків поверхом нижче інтернет в номері працював добре, та й гості з інших поверхів теж не скаржилися. Можливо, проблема була тимчасова, готель то новий.

Сейф в номері був платний і коштував $ 2 на добу. Купивши сейфи, я раптом запитав у портьє - "А яких туристів в готелі більшість? Російських або німців? ". Він посміхнувся і сказав - "Здогадайтеся!". Окей :)

Я повернувся в номер, розібрав речі і почав детальне знайомство. На столі стояла попільничка, я взяв її і вийшов на балкон. Вікна з мого номера виходили на корт, і не в притул на "Кристал Фемелі", що радувало. Ну, і, як я вже говорив, було видно шматочок моря.

Міні-бар був безкоштовним, з питною водою, колою, соком, і поповнювався раз на добу. У коридорі біля пульта управління світлом були кнопки "Не турбувати" і "Приберіть номер". Такого я ще не бачив, але прогрес не стоїть на місці! Мабуть, з'являються все нові і нові електронні системи для готелів. До речі кажучи, у моїх сусідів біля дверей був значок з перекресленою сигаретою, мабуть 100% -е номера для некурящих. Прочитавши різні буклети, я почав вивчення харчування:

З 7 до 10 - сніданок.

З 10 до 11 - завтра для тих, хто запізнився.

З 11 до 16 - коржі на пляжі.

З 12 до 16 - фрукти в барі.

З 12-30 до 14 - обід.

З 12 до 16 - закуски.

З 16 до 17-30 - кава і тістечка.

З 14 до 16 - морозиво і вафлі.

З 19 до 21 - вечеря.

З 23-30 до 00-30 - якийсь нічний суп.

Напої в лобі - 24 години.

Загалом, це все я вже знав, так як не перший раз в Туреччині, а ось батьки були приємно здивовані!

Закінчивши вивчення номера і розкладу готелю, я вирішив сходити в душ. Однак, мені не відразу вдалося отримати гарячу воду. Портьє сказав, що потрібно почекати хвилини дві-три, але за моїми розрахунками - хвилин десять.

Ну що! Речі розібрали, викупалися, пора на вечерю! Подивимося, як тут годують!

Глава 5. Ресторан.

Основний ресторан "Амбросия" знаходився на нульовому поверсі і тут був вихід на вулицю для тих, хто хотів їсти на відкритому повітрі. Харчування у нас було, як і у всіх хороших "п'ятірках" - "UAI, ультра алл інклюзив", шведський стіл, зрозуміло. Їжа і вибір сподобався. В іншому, іншого я і не чекав. Вино офіціанти наливали самі з пляшок, а колу приносили з бару, який розташовувався в холі біля входу в ресторан.

Після вечері ми присіли в цьому самому барі. За моїми прикидками, росіян в готелі було 70-75%. Спочатку я навіть трохи засмутився, тому що наші люди не завжди вміють себе правильно вести, скажімо так :) Але, забігаючи трохи вперед, скажу, що за все наше шестиденне перебування, ми жодного разу не бачили якогось конфлікту або поганої поведінки співвітчизників, чому я був здивований. Наші стали культурніше? А може некультурні беруть готелі простіше ?!

Спеціально дочекавшись пів на дванадцяту, щоб подивитися, що таке "Нічний суп", ми увійшли в ресторан. Блюдо представляло собою суп, хліб і тістечка. Іноді до супу пропонувалися залишки рису і макаронів з вечері. Кава ж тут робили машини, що стоять в ресторані, в барі і у басейну.

Поївши, ми повернулися в номери і стали готується до сну. Дискотека сусіднього готелю перестала працювати в 12 ночі, що мене повністю влаштувало.

До речі сказати, я хоч і любитель поспати, але в цей раз вирішив - підйом о 9 ранку щодня незалежно від того, у скільки ліг!

Розстеливши велике ліжко і вибравши собі маленьку подушку, я раптом задумався - "Я приїхав не один, але все одно, в якійсь мірі я один, тому що без пари. І начебто, нічого страшного в цьому немає ... Хм ... а може, перестати кликати з собою знайомих, які крутять носами, і подорожувати в поодинці і закордон? Треба б це обміркувати ... ". І з цими думками я заснув.

Глава 6. Відпочинок починається.

Рівно о 9 ранку мене розбудив телефонний дзвінок в номері. Дзвонили батьки, пора вставати! Йдучи на сніданок, ми отримали буклет з пропозиціями спа-салону від дівчини, яка чекала нас біля входу в ресторан. Поснідавши (вино, до речі, вранці не подавали), ми пішли знайомитися з готелем, територією і пляжем.

На мінус першому поверсі розташовувався нічний клуб, критий басейн, спа-салон, тренажерний зал і більярд.

Так як готель мав всього один корпус, територія була невелика, але затишна. Тут був басейн, два бари, розваги для дітей, сцена для анімації, кілька магазинчиків і перукарня. Пляж був пісочний з лежаками і навісами, урнами для посуду і попільничками. Водні розваги пропонувалися для всіх готелів відразу, але в цей день не працювали - погода була погана і море прохолодне.

Після прогулянки ми пішли на зустріч з гідом, де отримали листочок зі списком екскурсій, пропонованих "Пегасом". Залишивши вивчення на вечір, ми вирішили скористатися поганою погодою, і відвідати базар! Перед походом ми зайшли в номери, і батьки виявили на ліжку красиво складений рушник і в середині троянду. Це був подарунок від покоївки за чайові!

До речі Кажучи, прокат автомобілів тут теж БУВ и ціна на легковій машині почти НЕ змінілася за кілька років - $ 60. А ось BMW X5, який я хотів взяти ще в минулий раз, тепер коштував $ 140 замість $ 90. Шкода. З огляду на курс долара, дозволити його собі в цей раз я не зміг. Може бути, в наступний!

Глава 7. Базар.

Базар знаходився зовсім поруч з готелями. В іншому, я його вже знав! В мою першу поїздку в Туреччину у мене залишилися тільки хороші враження про це місце! Більш того, в минулий раз ми познайомилися там з одним хорошим турком-продавцем, з яким здружилися. Цікаво, чи впізнає він мене зараз? Я навіть спеціально завчив пару фраз, щоб нагадати йому, раптом він згадає?

Зрозуміло, перший же місцем, куди ми попрямували, була та лавка. Але нажаль. Ні того продавця, ні господаря тут уже не було. Усередині сиділа російська жінка в хустці, як потім виявилося, не дуже люб'язна. Це була, як я зрозумів, дружина господаря крамниці. Я навіть не став нічого вибирати. Мова про "кава, чай, сигарета, презент", як у нас було кілька років тому, безумовно не планувалося. Ну нічого! Адже це не єдиний магазин на базарі! Підемо далі!

Пройшовши кілька лавок, я зрозумів, що базар, безумовно, змінився в загальному. В кожному магазині був російськомовний продавець з Росії або СНД. Набрали! А навіщо? Чому не місцевих? Цей факт мене злегка засмутив. Справа в тому, що я не зовсім довіряю нашим в питання ціни на товари. Це я помітив ще давно, як в Туреччині, так і в Еміратах. І коли одна жінка, на питання - "Навіщо ставити такі початкові ціни", відповіла - "Ну, нам же теж заробити хочеться", я здивований не був. У крамниці продавці охоче запрошували, як і раніше, але жодного разу я не почув фразу "Кава, чай, сигарета?". У одного продавця після покупок я навіть попросив кави, і у відповідь почув - "Ну, я ж Вам знижку зробив замість цього!". Завіса! Базар ставав схожий на "Гранд базар" у Стамбулі - буде потрібно - сам купиш.

Базар ставав схожий на Гранд базар у Стамбулі - буде потрібно - сам купиш

Однак, не дивлячись на все це, і навіть на курс долара, покупки тут робити було вигідно, тому набрали ми пристойно. Навіть думали купувати ще одну валізу, але змогли упакувати і так. Ціна була зразкова така: за непогану футболку просять 25 євро з європейців і 25 доларів з російських, потім пропонують забрати за 23, за 20 віддають досить легко, на пропозицію забрати за 17 говорять - "Я тобі зараз одну річ скажу", і за 15 віддають з боєм після пари публічних виходів з магазину нас !!! Батьки торгувалися, один турок навіть плакав, але віддав!

Принісши всі речі в номер, я раптом зрозумів, що не маю чим їх погладити! Похідний маленький праска то я забув удома! А Прасування тут не було, як виявилося. Доведеться трохи витратитися! І заповнивши квитанцію пральні, я повідомив про намір на ресепшн. Через 10 хвилин в номер постукала покоївка і забрала речі. Через 2 години вони були випрасувані. Варто було мені це 2.5 долара за одну річ (2.5 євро для європейців).

Глава 8. Хамам і Spa.

На наступний день я вирішив відвідати спа-салон. Тайський масаж, який тут також пропонувався, я вже брав в мою першу поїздку в Белек, і зараз мене цікавив хамам, який я ще не пробував!

У салоні знаходилося дві сауни - волога з парою і суха, які були безкоштовні, а також, як я вже говорив, басейн. А процедури в хамаме були, зрозуміло, платні. Дві милі дівчатка, адміністратори спа-салону, запропонували мені подарунок - якщо візьму годинний масаж усього тіла, то процедури безкоштовно! Добре!

У призначений час я прибув в салон, але в цей раз не зробивши помилку прийти після обіду на повний шлунок, що я зробив у мою першу поїздку в Туреччину !!!

Роздягнувшись до плавок, я зайшов у вологу парну, звідки мене через п'ять хвилин забрала співробітниця хамама і відвела в кімнату. Процедури тут виконувалися в віп кімнаті, тобто одна людина в одній кімнаті, що мене повністю влаштувало. Громадське миття я не розумію! До речі, довірив це процедуру я, зрозуміло, дівчині, як і масаж, думаю зі зрозумілих причин !!!

Я ліг на спеціальний стіл, який підігрівався знизу і процедура почалася! Моя дівчинка була з Індонезії. Вона запитала - "Вірі арі ю фром", я сказав, що з Росії, потім запитав звідки вона і на цьому розмова скінчилася, з моєї вини звичайно ж. Я так і не вивчив мову!

Сама процедура мені сподобалася! Мене мили, потім поливали піною, яку набирали в спеціальні пакети, а потім був пілінг всього тіла, включаючи обличчя. Робилося це спеціальної рукавичкою, але м'якої, так що ніяких слідів і подразнень на шкірі не залишилося! Єдине що, на мій погляд, таку процедуру потрібно робити на повністю голе тіло, особливо, коли ти в віп-кімнаті !!! А якщо ти приїхав з кимось - краще ходити удвох, так надійніше !!!

Після процедури мене відвели в релакс-кімнату, де зробили маску для обличчя і дали чай. Який, до речі, був яблучним. Я такий раніше пробував в Стамбулі!

Через хвилин десять за мною прийшла інша дівчинка - масажистка, і запросила до кімнати. Я змив маску з обличчя і ліг на кушетку. З цією дівчинкою я також познайомився, і теж дізнався, звідки вона. Масажистка була з Балі. І настав час розслаблення, звідки я вийшов помітно краще себе почував! Батьки сказали, що після процедур я, безумовно, став свіже виглядати! Саме час засмагати! Тільки ось, сонця поки немає. Ну, нічого, може воно буде завтра?

До речі, через годину після масажу я помітив, що у мене з'явилася модна зачіска! Масажистка адже масажувала і голову теж, і використовувала масло, яке підсохнуло і зафіксувало волосся! Після миття голови повторити таку зачіску я не зміг, шкода !!!

Глава 9. Вогні Анатолії.

Погода почало налагоджуватися і, провівши трохи часу біля басейну, ми вирішили записатися на якусь екскурсію. Скажу чесно, мене давно не відпускала думка відвідати Північний Кіпр з Туреччини! В Ізраїлі я вже був, а на Кіпрі немає! Звичайно, якщо був батьки захотіли відвідати Ізраїль, який, до речі, зараз впав в ціні і коштував $ 239, я б ще раз би злітав разом з ними, але для них це було важко в досить короткому нашій подорожі. Тому, вони вирішили їхати на безкоштовний шопінг, а я на Кіпр. Вартість була $ 279, але я хотів! Розплатився, отримав квитанцію, але тут гід сказала - "Зачекайте, я не можу забронювати" ... На жаль. Нічого не вийшло. Чи не набиралася група. Гроші повернули, і ми стали думати, куди нам відправитися всім разом. Високий сезон, за моїми прикидками, починався, приблизно, з 15 травня, і майже всі екскурсії починалися з цього ж дня. Тому, єдиною можливою була "Вогні Анатолії". Про це шоу я чув, і подивитися було цікаво.

На наступний день в 19-45 за нами приїхав невеликий автобус "Пегас", в якому вже сиділи люди з інших готелів. Гід познайомилася з нами, і повідомила необхідну інформацію про правила та поданні - "Їхати з Богазкента хвилин двадцять п'ять, фотографувати не можна, але телефонами можна, а професійну техніку на вході заберуть на зберігання. У групі 120 танцюристів однакового зросту і статури, побачимо ми тільки половину, колектив утримує два рекорди в книзі Гіннесса ".

Незабаром ми опинилися на місці, і запам'ятавши номер нашого автобуса, пішли всередину. Подання проходило не в амфітеатрі Аспендоса, так як останній в даний момент був на реставрації, а в його копії. Зал був під відкритим небом і сидіння тут, звичайно, були жахливі. Але, в самому амфітеатрі сидінь не було взагалі, наскільки я розумію !!! Плюс ми взяли з собою пляжні рушники з готелю, як нам порадила гід.

Зал заповнився наполовину і вистава почалася! Початок був ефектним! Під стелею висіли п'ять дівчат-японок з палаючими очима. А потім почалися синхронні танці, лезгинка, шоу з барабанами і битва на мечах зі щитами, під час якої добре було видно іскри, до речі. Все це тривало два рази по 45 хвилин з перервою 20 хвилин, раз в тиждень виходить. У перерві внизу можна було купити напої, кава і їжу. В кінці керівник шоу на сцену, на жаль, не вийшов, але іноді виходить, як розповіла гід.

Наскільки ми знайшли інформацію пізніше, це була програма під назвою "Еволюція". А є ще друга - "Троя", про битву. Відчуття від концерту було, чесно кажучи, неоднозначним. Начебто і цікаво, але я чекав більшого, якогось неймовірного шоу чи що. Загалом, що подивився - не шкодую, але другий раз я б не пішов. А ось на "Троя" - так!

Глава 10. Анімація і ресторан А-ля Карт.

Анімація, як я вже говорив, проводилася на сцені недалеко від пляжу. У перші відвідини я сильно пошкодував, що не взяв з собою камеру! Виступав фокусник, показуючи неймовірні трюки під пісню "Pitbull і Marc Anthony - Rain Over Me". А в наступні вечори нас розважав якийсь танцювальний колектив. Тут були номери "Сіртакі", "Яблучко", індійський танець, шотландський, танець живота, і несподівано бій на мечах зі щитами, і з іскрами ... Я відразу подумав - а чи не може колектив "Вогні Анатолії" розподілятися у вільний час по довколишніх готелям? Це питання я задав пізніше аніматору, а точніше запитав назву колективу, на що отримав відповідь, не пов'язаний з "Вогнями Анатолії". А там, хто знає! Аніматор навіть пообіцяв подарувати мені диск на наступний день, але я про це забув, чесно кажучи.

***

І ось настав останній день нашого відпочинку. Настрій як завжди перед від'їздом було паршиве, тому що мені завжди їхати не хочеться! Тим більше, це був перший день, коли хмари над узбережжям повністю розвіялися і море стало тепліше, хоча і був шторм. Пострибавши на хвилях кілька хвилин і прийнявши душ, я збігав ще раз в спа-салон на масаж, а ввечері, замість вечері, нас чекало захід, на яке ми записалися двома днями раніше - ресторан А-ля Карт!

Умови відвідування, правда, помінялися. Як сказала мила дівчинка, яка записувала гостей готелю - "Так як багато бронюють і не приходять, вартість ресторану тепер $ 10 з людини".

До сьомої години вечора ми прийшли до маленького залу, столиків на десять. Вибрали ми рибну кухню. Так як ресторан зараз був платний, то всі напої стали безкоштовні, а в минулий раз напої оплачувалися окремо, на скільки я пам'ятаю.

Першою стравою був салат з креветок, другим жульен з морепродуктами, дуже ситний, а потім нам кожному принесли по рибі на вибір! На жаль, половину довелося залишити - не подужав! Десерт і фрукти залишили теж!

Поки ми сиділи в А-ля карт, з основного ресторану долинала музика і спів. Я відразу зрозумів - Турецька ніч! І залишивши офіціантові чайові, ми навідалися ще й на вечерю !!! Там були різні частування і якісь котлети на вході. Чесно, не зрозумів, з чого вони, але було смачно! Поки сиділи, побачили адміністратора і офіціанта з А-ля Карт. Вони здивовано посміхнулися нам !!!

Вони здивовано посміхнулися нам

Після настільки ситної вечері ми пішли збирати речі. Через 4 години нам пора в дорогу ...

Посидівши в барі, я вийшов покурити. До мене підійшов недавно заїхав в готель іноземець і щось запитав. Я не зрозумів. Ганьба! Як я вже писав раніше, спілкування в спа-салоні з масажисткою не пішла по цій же самій причині. Взагалі, я за цей час мова підучив і писати, не підглядаючи в словник, в загальному то вмію. І перекладаю повідомлення іноземців теж. Але, розмова - це інше. Починаєш думати, як побудувати фразу, нервуєш, і нічого не виходить. Треба над собою працювати!

З цими думками я повернувся в бар, де попрощався з однією компанією, з якою я познайомився, і пішов готується до виїзду.

Глава 11. Додому.

В 2-30 ночі за нами приїхав автобус "Пегас". Він був порожній. У нас був індивідуальний трансфер. Отримавши сніданок в дорогу і попрощавшись, ми вирушили в аеропорт.

Провівши поглядом готель, я раптом подумав, що не проти коли-небудь, посидіти ввечері в барі "Діоніса" з хорошою компанією співвітчизників ...

Доїхали досить швидко, так як дороги били порожні. Пройшовши первинний контроль і реєстрацію, ми піднялися на другий поверх. Аеропорт Анталії за кілька років змінився в кращу сторону. По-перше, тепер не потрібно було, стрімголов, проходити в зелену зону безпосередньо перед gate-залом, з якого потім вже не було виходу. Перевірка була одна перед входом на другий поверх. Тобто - один раз перевірили і все, весь аеропорт в твоєму розпорядженні! Відразу після перевірки був швидкий паспортний контроль, і все! Можна гуляти до самої посадки на рейс. І другим плюсом було те, що в стерильній зоні відкрилася курилка. Це я прочитав ще раніше, в одному з коментарів до мого попереднього розповіді, але вирішив уточнити у служить перед входом. Вона сказала щось типу "ес, ви хев смокінг ареа"! Відмінно!

Знайшовши наш gate-зал номер 13 і розмістившись, ми пішли по черзі гуляти по дьюті-фрі. Не дивлячись на курс євро, коньяк, наприклад "Хенессі XO", коштував втричі дешевше, ніж у нас в супермаркеті. А ось сигарети, звичайно, дорожче. Наступного разу підготуюся і накуплю додому різних коньяків!

Потім я розвідав, де знаходиться смокінг-рум. Знайшов. Покурив там, дивлячись на що стоїть поблизу літак, а потім купив чашечку турецької кави. До речі, забавно так вийшло. Я купую каву, а за мною німкеня булочку. Їй побажали - "хев е найс флай", а мені - "Бабай" !!! Напевно, занадто сильний акцент у мене. Взагалі, російських, які говорять по-англійськи відено відразу. Сиджу, п'ю каву. Біжить чоловік і пристає до всіх з питанням "Екскюзмі, вірі з смокінг рум?". Я думаю - наш! Кажу - "Курилка?", Він - "Так, так, де вона ?!".

По радіо оголосили посадку. Я думав, що вхід в літак буде через трубу, однак, довелося спускати по сходах на перший поверх, в автобус. Ліфти, до речі, тут теж були, але ми не знали, на який поверх їхати, так як у gate-виходу було 3-4 поверху.

Літак в цей раз у нас був синьою розмальовки, але цієї ж авіакомпанії, зрозуміло теж "Боїнг 737-800". А ще на цьому рейсі за фотозйомку не сварили, що радувало!

Ми злетіли. Раніше турецьке сонце освітило землю. Внизу починався літній сезон з відмінною погодою! Сідали літаки, прилітали нові туристи ... Стало сумно. Все на відпочинок, а я додому ... П'ять повних днів мало!

А потім я раптом подумав - поодинці подорожувати я зможу точно! Може бути підкоп коштів і замовити великий тур, у вересні, наприклад, з охопленням декількох місць. Тобто, 5 днів в готелі в Кемері, 5 днів в Сіде, стільки ж в Аланії. І подивитися різні готелі, HV-1, для дорослих, і в загальному інші п'ятірки разом. Правда, ще не впізнавав, чи може оператор організовувати тури, щоб не летіти кожен раз додому, але, напевно, все можливо!

Цією думкою я злегка втішив себе і задрімав до посадки, так як не спали ми всю ніч.

Поедешь в подорож?
Але я розсудив так: я можу щось змінити?
А в чому проблема?
Купивши сейфи, я раптом запитав у портьє - "А яких туристів в готелі більшість?
Російських або німців?
Наші стали культурніше?
А може некультурні беруть готелі простіше ?