Острів Афродіти. "Непафосна" околиці Пафосу

1 травня 2015 р 11:36 Ларнака, Лімассол, Поліс, Пафос - Кіпр Квітень 2015

В черговий раз після нудною і затяжний Смоленської зими, до речі на зиму як завжди не схожою, з постійно похмурим небом, снігом з дощем і розкидом температури від -5 до +5, в загальному та ще депрессуха, захотілося наблизити літо. А як його наблизити? Звичайно ж рвонути туди, де воно вже настало (або по Російським мірками майже не закінчувалося). Першою райдужно-стрімкої думкою виникла Гран Канарія з транзитом на пару днів через Мадрид з оглядом його пам'яток. Але після майже місяця моніторингу цін на авіаквитки і готелі моя фізіономія стала схожа на моську людини схомячіть приблизно 3 кіло лимонів. Бюджет ніяк не хотів опускатися нижче 100 тир. Після цього я навіть зробив нестандартний для нас крок і подзвонив в турагентство, на що отримав абсолютно чумний відповідь з негуманним цінником в 215 тир на 7 днів-печалька проте .... В черговий раз після нудною і затяжний Смоленської зими, до речі на зиму як завжди не схожою, з постійно похмурим небом, снігом з дощем і розкидом температури від -5 до +5, в загальному та ще депрессуха, захотілося наблизити літо

Тут треба зробити відступ і пояснити, що навесні ми зазвичай їздимо в короткі тріпи від 5 до 7 днів, а основна відпустка беремо в листопаді-грудні.

Довелося напружитися і промоніторити майже все Середземномор'я-і о диво переліт на Кіпр за допомогою української авіакомпанії МАУ через Київ, правда в Ларнаку, а не в Пафос намічений в якості базового пункту дислокації, погрожував обійтися нам всього в 40 тир на трьох (в цю поїздку до нас вирішила приєднатися дочка, так само втомлена від зими і рутини), плюс 8 тир за 5 діб проживання в "Pyramos Hotel" з досить хорошими відгуками, як на Тріпедвайзере, так і на букінг (сніданок включений).

Ну ось і все рішення прийнято-їдемо на Кіпр. Правда з боку Пусі (дружина Галина) були слабкі спроби опору через транзит через Київ (ЗМІ зробили свою справу, а попереджав же професор Преображенський у фільмі "Собаче серце", що не можна читати за сніданком Радянських газет), «а раптом зіб'ють, а раптом тебе заберуть в СБУ, а раптом повернуть назад в Москву і т. д. »., але я був непохитний-їдемо (хоча сам трохи очковал). Квитки були куплені через Тікетс.ру, готель забронен і оплачений через «Octogo». Разом 48 тир на трьох, цілком бюжетненько (плюсом природно витрати на місці на сувеніри, вечері, транспорт і шопінг, але тут у кожного свої уявлення про бюджетности і / або розкоші). Виїзд 22.04.15 р ввечері зі Смоленська. Трансфер в Домодєдово пройшов без нарікань. Знайомий до болю аеропорт, сонні прикордонники і митники, зона вільної торгівлі і ось він наш пепелац, який доставить нас на острів Афродіти транзитом через столицю незалежної України

Політ до Києва зайняв 1 годину з невеликим. У Києві все швидко і коректно, огляд, питання про наявність про-візи і ласкаво просимо в зал очікування. Попередження для мандрівників-для того що б поїсти потрібно мати з собою або гривні, або кредитку, еври і бакси не проходять, ні де крім дьюті фрі (ціни в дьютіке на 1-2 євро нижче ніж в Домодєдово)

так само для бажаючих інформую, що їжа на борту МАУ за гроші, безкоштовно тільки вода. Переліт пройшов нормально, пара годин і ми готуємося до посадки в Ларнаці. А ось посадка була повна ж.па. Було реальне відчуття, що наш пепелац сідає не по повітрю, а по вищербленим античним сходах, ну да ладно-сіли. Прикордонний контроль, митниця, все швидко, коректно з посмішками-виходимо з аеропорту і про боги-температура +15 і крижаний дощ, незрозуміло де ми в Ларнаці або в Смоленську-все в шоці, навіщо ми сюди приперлися.

З сумними обличчями сідаємо в автобус (експрес Ларнака аеропорт-Лімассол) за 9 євро за персону і їдемо. Протягом поїздки дощ закінчується і визирає сонце, температура піднімається до +18, але все одно на душі неспокійно (а як же море, а як же купатися?, Засмагати і інші принади курортного життя?) Через 50 хвилин дісталися до Лімассола

Автобуса до Пафосу немає. Питаю у місцевих, сказали буде через 5 хвилин. Проходить 5 разів по 5 хвилин, автобуса немає-настрій жопошное, але місцеві з кам'яним обличчям сидять і чекають, чекаємо і ми. І раптом, о диво на територію автостанції зарулює зелений бас з гордим написом «Пафос» на лобовому склі, тут же приходить усвідомлення того, що кіпріоти люди обов'язкові, але неквапливі (тобто автобус буде обов'язково, але не зовсім вчасно) справедливості заради хочу зауважити , що в подальшому баси завжди відправлялися і прибували вчасно

Сідаємо в бас, платимо по 4 дохлих єнота за особу, їмо в Пафос. Види з вікна нас переслідують приблизно такі:

Далі від автостанції «Каравела» пересідаємо на місцевий № 618 і їдемо до автостанції «Харбор" за 1.5 євро за людину, але рекомендую всім брати квитки на тиждень за 15 єнотів, так економніше, в наслідок ми так і вчинили в наслідок чого зекономити близько 20 євро, а це трохи ні мало вечерю на 1 людину в місцевій таверні пристойного рівня.

Тепер трохи про цей готель:

Якщо Ви прихильник турецько-єгипетського олінклюзіва наступний абзац можна не читати. Для інших повідомляю, що PYRAMOS HOTEL, кваліфікує себе на 2 *. Це двоповерхова будівля в середземноморського стилі (наявність бару-тераси). Нам дістався номер з окремим входом на першому поверсі з маленьким ганком. Номер з себе представляє наступне;

два ліжка (були благополучно зрушені), TV на стіні, вбудована шафа, стіл, дзеркало і декілька тумбочок, кондей за додаткову плату (не користувалися) .В ванній кімнаті природно раковина з дзеркалом шампунем, гелем і милом, унітаз і маааахонькая душова кабіна. На сніданку була помічена наступна жрачка:

овочева та ковбасна нарізки, солоні і мариновані оливки, маринований перець, місцевий йогурт (наша 25% сметана), чотири види солодких булочок і круасанів, три види джемів, чай, кава, молоко і цитрусові соки, а так же тости і сир. Ну, загалом, не достаток звичайно, але поснідати і насититися з ранку можна. Увечері в барі для гостей готелю один коктейль безкоштовно (не скористалися). Стаф в готелі дуже доброзичливий і відповідальний, але на ресепшен сидить рідко, потрібно їх шукати і говорять тільки англійською, так що мінімальне знання інгліш бажано. Отже резюме по PYRAMOS HOTEL-якщо ви не збираєтеся в ньому жити, а тільки ночувати, то цілком нормально.

На наступний ранок ми запланували поїздку в монастир святого Неофітоса (приблизно 15-18 км від Пафосу). Так як хотіли їхати на першому ранковому автобусі в 6-30, то до автостанції «Каравела» взяли таксі, яке обійшлося нам в 8 євро. З одного боку такий ранній виїзд був помилкою, нам довелося 1,5 години чекати відкриття келії самого Неофітоса і музею при монастирі, але за то ми гуляли по території в повній самоті і навіть потрапили на ранкову службу ведеться на грецькій мові-вразило, в загальному тільки ми, кішки і ченці, повний релакс.

поки чекали відкриття музею та келії Неофітоса в об'єктив потрапила місцева горлиця

Після огляду прикупили ікону із зображенням святого Неофітоса (штучно состаренную) і відбули в Пафос.

Так як автостанція «Каравела» сусідить з місцевим ринком (а ціни там набагато нижче, ніж в курортній зоні), то моих девченок захопив дух шопінгу. І набрали ми там, чого тільки душа бажала, а душа бажала всього-сувенірів, футболок, кавунів, горіхів, домашнього вина, сиру халлумі, оливкового масла, полуниці і багато чого ще. І все це вилилося в 6 громіздких пакетів і як наслідок в покупку додаткового валізи. Після відвідин ринку все ми щасливі і задоволені (крім мене т. К. 6 пакетів) повернулися в готель трохи відпочити, розглянути, приміряти і спробувати ті експропрійовані цінності, що нам дісталися.

Наступним пунктом у нас значилися археологічні сайти Пафосу і першим з них був Tombs of the Kings або гробниці королів (жодного короля в яких поховано не було, а тільки місцева знать)

Полазили ми по гробницях знатно, близько 2 годин по руїнах вгору-вниз, вгору-вниз, девченки мої кликали-может хватит? Але я був непохитний (треба ж помститися за 6 ринкових пакетів) і оголосив подальші плани: головний археологічний сайт Пафосу з його мозаїками і колонами

потім, катакомби святий Соломонії

античні лазні

і хріссополіса

так, що цілий день пішов у нас в піших прогулянках по античним пам'яткам Пафосу, а ввечері втомлені, але задоволені ми пішли вечеряти в таверну «ALKION», яку дуже хвалять на різних туристичних форумах. Хочу внести і свої п'ять копійок, дійсно таверна хороша, готують смачно, відносяться до клієнта душевно, беруть не дорого. Ми взяли м'ясне мезе (в мезе так само були включені тазик грецького салату, пита і 5 видів холодних закусок) на 3 персони, Муссакі, 1 літр вина, соки, за все з нас зажадали всього 52 євро (3100 руб), а спробуйте на таку суму в Троєм повечеряти в Росії (я мовчу про Москву), сумніваюся, що вийде. Поїли і викотилися з таверни як колобки (хто бував на Кіпрі, знає що 1 місцева порція приблизно дорівнює трьом-чотирьом російським). Все спати в готель бо на завтра запланований півострів Акамас.

Так як я машину не воджу через зору, а моя Пуся (дружина Галина) панічно боїться водити машину з правим кермом, то ще до поїздки я зв'язався з місцевими російськими хлопцями, які працюють гідами на Кіпрі, Тетяною та Ігорем. З ними ми і поїхали на півострів Акамас. першим нашим пунктом були морські печери

далі ми поїхали на мис Дрепано, а потім, а ущелині Авакас, яке справило на нас незабутнє враження

Наступним пунктом поїздки у нас була приватна виноробня в горах.

Уууухххх винця на хлівкіє хапнем, але не зрослося наливають скромненько, а прикластися до бочки як у фільмі «Іспанська вояж Степанича» не вийшло, за те пита вмочити в оливкове масло з орегано і лимонним соком була просто чудова, поставили галочку, що вдома будемо це кулінарний витвір використовувати. Прикупили 4 літри різного вина з 10-ти річною витримкою, сам вибирав в підвалі пилові і в павутині пляшки. Завантажили покупки в машину і рушили в бік села Лачи (або Латхі), а конкретніше в Блакитну Лагуну, але не судилося, взимку з гір зійшла лавина і на середині серпантину довелося розвертатися назад. Хочу зауважити досить екстримальне заняття розвернутися над прірвою понад 100 метрів при ширині дороги в 3 метри.

Ну, як то розвернулися і поїхали на дикий пляж, що знаходиться при в'їзді в Лачи, поруч з ослячої ферми

Цим день і закінчився. Вечеряти пішли в Mandra Tavern. Взяли клефтіко, афелії, і стіфадо плюс літр вина. Всі смачно і багато, але обстановка якась туристично-пафосна. Цінник вискочив близько 70 євро (це був наш найдорожчий вечерю в Пафосі на трьох).

Наступний день був запланований як пляжний. Ми зібралися на Петра ту Роміу, місце де Афродіта вийшла на берег Кіпру з піни морської

далі пішов день шопінгу (довелося поступитися моїм дамам), а потім 27.04.2015 р відправка додому.

Незважаючи на те, що Кіпр виявився не запланованою поїздкою, а вибором з того що дешевше, він сподобався, і як і попередні країни, залишився частинкою хороших і добрих спогадів в наших серцях.

А як його наблизити?
А як же море, а як же купатися?
Засмагати і інші принади курортного життя?