Поїздка в Гранд-Каньйон, або мрії збуваються! - Про щасливе життя

Сьогодні хочу поділитися фотографіями та спогадами з нашої поїздки в Гранд-Каньйон, або Великий Каньйон, як його ще називають. З'їздили ми туди ще в листопаді, а руки перебрати фотографії дійшли тільки зараз. Сьогодні хочу поділитися фотографіями та спогадами з нашої поїздки в Гранд-Каньйон, або Великий Каньйон, як його ще називають Ну, краще пізно, ніж ніколи.

Це була 3,5-денна поїзда із зупинкою в Ліс-Вегасі і на дамбі Гувера. Ми виїхали з Лос-Анджелеса годин в 7 вечора, доїхали до Лес-Вегаса, але ночувати зупинилися в орендованій кімнаті, яку знайшли через Airbnb. Ми спеціально хотіли переночувати десь між Ліс-Вегасом і дамбою Гувера, щоб рано вранці виїхати дивитися на дамбу. Після дамби поїхали в бік Гранд-Каньйону.

До вечора приїхали в місто Флегстаф і там не без пригод зупинилися на ніч в готелі. А сталося там з нами наступне: так як в поїздку ми вирушили спонтанно, то ніяких готелів ми заздалегідь не бронювали, а робили все в дорозі, а там всюди пустеля і немає інтернету. Приїхали ми в Флегстаф значить пізно ввечері, ночувати ніде, написали парочці людина через Airbnb, але нас не змогли прийняти через настільки короткострокового попередження, тому ми вирішили не чекати, поки дадуть все, коми ми написали, а забронювали готель через Booking.

Загалом приїхали ми в готель втомлені, злі і голодні, показуємо чуваку на ресепшн сторінку з підтвердженням броні, а він нам говорить ламаною англійською, що це не той готель і нам потрібно їхати прямо, потім на світлофорах два рази повернути ліворуч. Ну ми і поїхали. Нічого не знайшли, що не намагалися. Приїхали назад до того чуваку за уточненнями, Віталік пішов з ним розмовляти, я почала перевіряти деталі броні. У цей момент у мене мало не почалася істерика, так фото з букінга відповідали інтер'єру того готелю, куди ми намагалися заселитися і куди нас не хотіли заселяти. Нагадаю, що ми були голодні і втомлені.

Нагадаю, що ми були голодні і втомлені

Поїхали ми ще раз шукати незрозуміло що. Коли вже набридло, зателефонували за номером, який був зазначений в підтвердженні нашої броні. Я то думала, що зараз поговорю з працівником готелю і він нам нормально пояснить, як їх знайти. Уявіть ступінь мого відчаю, коли людиною на іншому кінці дроту виявився той же чувак, він мене не слухав і продовжував повторювати: «Прямо, потім на світлофорі наліво, потім знову наліво». Коли я йому задавала уточнюючі питання і взагалі намагалася з'ясувати, що відбувається, єдина відповідь, яку я отримувала був: «Наліво, потім знову наліво. Ліворуч, ліворуч, на світлофорі наліво ». Загалом, я психанув, сил моїх більше не було розмовляти з ним, повертати наліво і шукати незрозуміло що. Довелося розбиратися чоловікові, у нього залишилося небагато спокою. Загалом, він зв'язався з Booking.com, скасував бронь, і забронював інший готель в 100 метрах від попереднього. Все закінчилося благополучно, ніч ми провели в теплій чистій кімнаті, але «Поверніть наліво, потім знову наліво, наліво, наліво!», А потім незрозуміло що я ніколи не забуду.

Цілий наступний день ми провели в національному парку Гранд-Каньйон, а ввечері поїхали назад, зупинилися на ніч в Ліс-Вегасі. Там поколобродити ніч, провели день і повернулися пізно вночі додому в Лос-Анджелес.

Ціна в'їзду в національний парк Гранд-Каньйон на машині 25 доларів. Заплативши ці гроші, можна кілька днів виїжджати і в'їжджати в парк, тобто це ціна не одного в'їзду в парк, а квиток на кілька днів. Ми купили річний пропуск в усі національні парки США за 80 доларів. Він у нас, до речі, окупився через місяців 7 після покупки, так як ми відвідали кілька національних парків за цей час: національний парк Секвойя, Йосеміте, Джошуа Три парк і інші. У національному парку Гранд-Каньйон ми відвідали Південну частину, яка називається South Rim.

Побачити Гранд-Каньйон була моя давня мрія, і вона відбулася! Це було незабутньо. Перебуваючи там, важко усвідомлювати, який же величезний і глибокий каньйон, що там колись жили люди, складно уявити як каньйон утворювався протягом дуже довгого часу, щоб стати таким, яким зараз. Коли я потраплю в Гранд-Каньйон наступного разу, я хочу податися на човні по річці Колорадо, яка протікає прямо в каньйоні, так як каньйон дуже глибокий, і я думаю, що це буде незабутнє відчуття - плисти в човні по річці і споглядати цю громадину з обох сторін.

Що ще там можна робити? Можна політати на вертольоті над каньйоном, можна спуститися вниз каньйону і переночувати там в наметовому таборі. Ми ще подивилися кіно в IMAX про те, як люди там жили багато років тому. При перегляді мені дуже сподобалося відчуття того, що я як би пливла по річці або летіла на вертольоті над каньйоном, так як фільм дуже реалістичний і на великий екрані. Хоча не знаю, Віталіку не дуже сподобалося, він проспав весь фільм: чи то втомився, чи то зовсім нудно було.

Крім південній частині Гранд-Каньйону можна поїхати в Східну, там знаходиться знаменитий нависає над прірвою каньйону міст зі скляною підлогою, каньйон Антилопи. Якщо у вас ще один-два дня, то можна поїхати в Брайс-Каньйон, який не менше гарний, ніж Великий Каньйон.