Розповідь про відпочинок в Голубіцкой

Рішення про поїздку на Азовське море було прийнято нами за 2 дні, так як не очікували, що дадуть відпустку Рішення про поїздку на Азовське море було прийнято нами за 2 дні, так як не очікували, що дадуть відпустку. Вибрали Азов через нежаркого клімату, корисного для дитини, а також теплого і дрібного моря з пісочком.

Склад учасників: я, чоловік, наша дочка Вікторія п'яти років, а так само наш майбутній малюк, який подорожував в маминому животику (термін вагітності на початок поїздки 26 тижнів).

Терміни поїздки: з 9 по 28 червня 2006 р

ми подзвонили Дмитру , Домовилися про бронювання готелю, він нам запропонував кілька варіантів, домовилися про зустріч в Темрюк.

Зібрали речі. Наш тато зробив якусь систему, щоб ноутбук працював від електрики, підключили GPS до комп'ютера, скачали з Інтернету карти з прив'язкою до GPS. Розібрали задні сидіння у машини, щоб спати, і поїхали. Машина у нас наша 111, я спала майже з витягнутими (в багажник) ногами в обнімку з дитиною, і місця було ще предостатньо. Виїхали пізно ввечері і вирішили на цей раз їхати ночами. Так нам здалося вигідніше з кількох причин: абсолютно немає фур, їдеш собі на втіху, крім того Башкирію ми хотіли проскочити з раннього ранку, поки все башкирські ДАІшники сплять. Їхали в страшну грозу і зливу, дуже цікаво.

Наш план прекрасно спрацював, дійсно, жителі Башкортостану ще спали, і нечисленні представники ДАІ тільки ще їхали на свої робочі місця.

У перший день нам треба було доїхати тільки до Самари, там нас чекали знайомі з рясним харчуванням і бажанням до спілкування. Вирвалися ми від них лише на третій день. Крім відвідування Самари, з'їздили на греблю в Тольятті, відвідали прекрасне кафе "8-я Миля" під Тольятті, дуже дороге, але суперское. У ньому місцева тольяттинская "братва" любить відпочивати. З'їздили на пивзавод і купили 5 літрів розливного Жигулівського пива, смак надзвичайний, дуже рекомендую відвідування даного закладу, поруч і рибка продається.

Далі в Волгоград виїхали в 4 ранку, їхали весь день, з Саратовської області чоловік мене все-таки пустив покерувати. Зупинялися купатися після Волгограда в Волгодонську каналі на шлюзі №6, там все купаються. Чомусь ДАІ мене не зупиняли ні разу. Коли мені набридло їхати, мені було сказано, щоб я проїхала Замовник, найстрашніший пост ДАІ на нашому шляху. До посту я під'їхала о першій годині ночі, зупинили відразу. Вийшла я в майці і в трусах від купальника, з великим вагітним пузом, ще й босоніж, так легше їхати. Це був мій "зоряний" вихід. Мене тільки запитали: "Чи не жарко мені?", Я відповіла, що жарко. Права подивилися і без питань відпустили.

Їхати вирішили до упору, щоб до ранку бути на місці. Але одна обставина нам все-таки завадило. Нам знадобилося піти в туалет, і наш тато чогось звернув у поле, напевно, щоб розгулятися по повній. Там ми по вуха закопалися в грязі, чоловік запропонував ночувати там. Навколо за метр нічого не видно, темінь і холод. Я наполягла відкопуватися до упору. І ось ми там деякий час в трусах і капцях зі сміхом відкопували, добре, що дитина спала. Накидали гілок, пляшок і все-таки поїхали.

Надихавшись свіжим повітрям, я через 2 години вирубалася, навіть не пам'ятаю де. Прокинулася від того, що чоловік до нас залазить спати, щось пробурмотів, що ми в Тихорецке. Ми так хотіли спати, що нам було зовсім вже байдуже, де ми стоїмо, і що з нами робити будуть.

Вранці прокинулися від мого не вимкнені будильника, досить пізно. Днем така природа гарна, виявляється, і все по-іншому виглядає. Поруч стояли ще машини якісь, все теж спали. Ночувати в мотелях не захотіли через бажання пригод і різноманітності. Коли раніше їздили, то в мотелях зупинялися постійно.

Доїхали до Темрюка, Дмитро нас відвіз на місце, ми з ним розрахувалися за його тарифом - 200 рублів з людини, і він нас покинув.

Готель називалася   Дельфін   , Нам дуже сподобалася Готель називалася "Дельфін" , Нам дуже сподобалася. Дуже приємна обстановка, чистота, уважний персонал; безкоштовна асфальтована стоянка на території готелю; басейн, який щодня чистився; дитячий майданчик у вигляді двох гойдалок, пісочниці та дитячого столика; прекрасна закрита альтанка, піч для шашликів; своя красиво оформлена їдальня.

Номер був близько 25 кв. метрів: двоспальне ліжко і крісло-ліжко для дитини, на підлозі ламінат, стіл, телевізор, холодильник, спліт-система, сейф, душ і туалет. Були номери і з ванною. Проводилась щоденне прибирання, ключі від номера залишали на ресепшине, надавали гору м'яких рушників, які міняли періодично.

Територія закрита, дуже зручно, що дитину одну відпускаєш і тільки у вікно іноді поглядаєш, як вони там граються. Дітей було дуже багато, майже в кожному номері, та не по одному. Так що дітям було весело.

Були представники Єкатеринбурга, багато Москви, Ханти-Мансійськ, а ще Красноярський край на машині (5500 км тільки в одну сторону - герої!). З "рідними" і з "північчю" відносини склалися прекрасні, Москва все-таки здивувала своєю поведінкою і висловлюваннями, хоча вони не зі зла, це у них в крові.

Вартість проживання варіювалася від 900 до 1300 на добу за номер, в липні ціни повинні були незначно зрости і скласти відповідно від 1000 до 1500 рублів. Інші варіанти житла ми не розглядали, але місць вільних було дуже багато. Місця були і на базах відпочинку, і в приватному секторі, і в готелях. Ціни дуже різні, від 100 до 1100 рублів за людину.

Окрема тема - це їдальня нашого готелю Окрема тема - це їдальня нашого готелю. Поїсти я зараз люблю, тому ми харчувалися на сніданок і вечерю в готелі (на обід вистачало по морозиву і фруктам). Сама їдальня дуже затишна, столи все сервіровані, чистота. Працювало 2 кухаря через 2 дня. Меню було на кожен день своє, але повторювалося через тиждень. Готували смачно і порції були великі, сподобалося те, що їжа підходила дітям.

Вранці на сніданок давали салатик або нарізку з овочів, ковбаску, сир, йогурти, ранкове блюдо, типу вареники, сирники, омлет ..., плюс обов'язково щось солодке. На обід давали велику супницю з супом, салат, друга страва і неодмінно тарілку з фруктами. На вечерю пиріжки з ягодами, друга страва: м'ясо, рибу, курку, гарніри. І все так багато, що вистачило б навіть дитячої порції.

Ціни такі: сніданок 120 рублів - дорослий, 65 - дитячий, обід 200 і 100, вечеря 180 і 90. За проживання та харчування (за бажанням) платиш при заселенні відразу. Готувати гаряче в готелі не можна було, але ми готували салати, їли рибу і їли черешню, а також для зовсім маленьких дітей можна було попросити варити свіжі овочі і робити фруктові пюре.

Парне коров'яче молоко продавали на Радянській, 6, дуже смачне, але бажаючих було багато і треба було підходити десь о 20.30.

Сама Голубіцкая є селище, де на першій лінії бази відпочинку, через які проходиш на море, а на другій лінії починаються готелі і приватні будинки. Не бажано селитися поруч з кафе, так як гучна музика буде заважати нормальному відпочинку, хоча це на любителя.

Поруч з нашим готелем розташовувалася улюблена нами база відпочинку Лада-Тольятті, там в цегляних котеджах жили представники заводу Поруч з нашим готелем розташовувалася улюблена нами база відпочинку "Лада-Тольятті", там в цегляних котеджах жили представники заводу. База дуже доглянута, вся в квітах, фонтанах, скрізь лавки. Заїзд там кожні 12 днів, і на кожен день у них свій захід. Обов'язково конкурси для дітей і дискотека, а ще були концерти з танцями, піснями, дуже цікаво. Так як на цій базі ніхто не стежив, працюємо ми в Тольятті або не працюємо, то наші діти щовечора там бігали на естафетах, брали участь в "Дні Нептуна" і отримували солодкі подарунки.

А ще на території цієї бази були атракціони, правда дуже старого зразка: "Залізниця", "Орбіта", "Сонечко", "Автодром" і т.п., але це нам не завадило кожен день там кататися. Квитки коштували від 25 до 35 рублів, платиш дядечкові, а він катає вас індивідуально. Ми каталися на Автодромі, поки не набридало.

У Аквапарки в самій Голубіцкой не ходили, їздили в Анапу - 60 км., Там же купалися в Чорному морі. Чомусь в Анапі по всьому узбережжю в море плавали дуже неприємні зелені водорості, коли ми там відпочивали раніше, то такого не було.

Екскурсії в Голубіцкой пропонують на кожному кроці, ціни пристойні - від 300 рублів (це близькі), найдорожча - це Лаго-Накі в Адигеї, вартість 900 рублів. Ми на машині їздили самі і до грязям, і в Тамань, і на Крим подивитися, і до страусів, платили тільки за вхідний квиток, все обійшлося просто в копійки.

Пляжі в Голубіцкой піщані, море тепле і дрібне. Бували шторму, тоді мій чоловік з моря не вилазив, місця на пляжі багато було. Також були розваги у вигляді "бананів", "парашутів" і всяких надувних засобів. Ціни, як і скрізь: 100 рублів "банан", 100 рублів скутер - хвилина.

Ринки були в самій Голубіцкой, десь на Радянській, але ми їздили в Темрюк, виключно за в'яленої рибкою, кожні 2 дні. До Темрюка 7 хвилин на машині або на маршрутці, на зразок 105 - прямо до ринку (15 рублів). Також в Темрюк є банкомати, і Ощадбанку, і (на кшталт) Внешторгбанка, гроші ми там знімали в якомусь банку, точно не в Ощад.

В Темрюк є музей "Військова гірка", дітям буде дуже цікаво.

Відпочивали ми всього 12 днів, шкода відпустку маленький був, дами з Москви жили там з дітьми по 2 місяці.

Назад виїхали знову під вечір і їхали ночами. Днем зупинялися за Волгоградом в селі Гірське Балик, не просто з'їжджали з траси, а заїжджали в саме село. Пляж порожній, кущі, люди є, але дуже далеко. Вода гаряча, так як дуже дрібно, а під ногами великі риби плавають. Чоловік сказав, що райське місце, і ми там провели години 4-5, загоряли, купалися. Було при цьому +37 (там градусник був на трасі) і не було вітру. Купальник сіх на очах. Гнали швидко, вже налаштувалися на будинок. Виспалися і від'їлися в Самарі і вночі поїхали. Стали порушувати, нас почали зупиняти. Чоловік поки з ДАІшником розмовляв, я навколо машини з пузом кола навертаються, нас швидко відпускали, один раз взяли 100 рублів, а в Башкирії за перевищення швидкості на 50 км тільки прочитали лекцію і відпустили з миром !!! Додому приїхали годині о 11 ранку.

Бензин від будинку до будинку, включаючи всі поїздки по Темрюкського півострову, обійшовся близько 7000 рублів, витрата у машини на трасі становив 6,7 літрів на 100 км, заправлялися 92 бензином.

Мене тільки запитали: "Чи не жарко мені?