Тимошка їде на море - станиця Голубіцкая, Азовське море. Частина I. Азовське море станиця Голубіцкая

1. Поїзд Москва-Анапа
  2. прибуття
  3. знайомство
  4. тритижневе щастя
  5. будинки

зміст:

У нас двоє дітей: Тимоші три роки, Илюше півтора У нас двоє дітей: Тимоші три роки, Илюше півтора. І останні кілька років ми з чоловіком раз у раз відкладали нормальний відпочинок - то через вагітність і пологів, то діти були дуже маленькі.

Восени Тимошка пішов в сад, і з цього моменту почав постійно боліти, причому його кашель став хронічним, час від часу загострюючись. А одного разу перейшов у важку бронхіт, і ми загриміли в лікарню. Нескінченні обстеження нічого не дали, і лікар порадила вивезти дитину на чисте повітря.

До останнього моменту не вірилося, що ми кудись поїдемо. У нас одного разу вже був випадок, коли цікава поїздка зірвалася через Тимошкіної хвороби, і ми, вже розтрубили про наших планах всім друзям - зітхаючи, здали квитки.

Вибираючи місце відпочинку за відгуками в Інтернеті, ми вивели для себе кілька критеріїв, за якими і зробили остаточний вибір.

• Щоб у разі чого не було проблем з медичним обслуговуванням, ми вибрали не (хоча дуже його любимо), а Краснодарський край.
  • Пляж хотілося б бачити піщаним, а місце купання - неглибоким для Тимохи, тому ми віддали перевагу.
  • Звичайно, хотілося, щоб дорога до місця відпочинку була не дуже важкою, і в той же час, щоб там було не дуже людно. Ми зупинили свій вибір на станиці Голубіцкой (під Анапою, недалеко від Темрюка).

Маленького Илюшу було вирішено залишити з бабусею.

Поїзд Москва-Анапа

Квитки ми спочатку думали взяти в купе, але потім все-таки купили плацкарт, тому що  за ціною вони відрізняються рівно в два рази Квитки ми спочатку думали взяти в купе, але потім все-таки купили плацкарт, тому що за ціною вони відрізняються рівно в два рази. На Тимошку взяли безкоштовний квиток без місця, побоюючись, що один він може уві сні впасти з полиці. Сусіди нам дісталися чудові: мама і дев'ятирічний син. І хоча діти разом особливо не грали, зате ділилися один з одним іграшками.

Тимошка вперше випало щастя їхати в цьому поїзді, тому він без кінця радісно скакав на верхню полицю і назад. Спочатку було великою проблемою стягнути його вниз на сон, але потім я згадала цінну пораду з дитячого журналу, і спорудила між двома полками печеру з двох простирадл, подоткнув їх під обидва матраца. Ну, хто відмовиться від такого житла?

Дорога зайняла дві ночі і один день. Спати з Тимошкою "валетіком" вирішили по черзі - виявилося важко. Він весь час крутився і штовхався - так і норовив зіштовхнути на підлогу. Після такого муки вирішили після прибуття в Анапу купити все-таки ще один зворотний квиток з місцем.

Протягом дня було кілька зупинок. Тимоша з татом виходили гуляти, а заодно купували що-небудь смачненьке. Взагалі, ми до неподобства багато їли - а що ще робити? А ще я припасла перед від'їздом кілька нових книжок і журналів з картинками, і ми з Тимошкою читали.

прибуття

Ще за кілька годин до прибуття по поїзду почали снувати люди, що пропонують житло Ще за кілька годин до прибуття по поїзду почали снувати люди, що пропонують житло. Чи не бачила, щоб знайшлися бажаючі - кому охота переплачувати? Прибулих пасажирів буквально атакував натовп таксистів і бажаючих здати житло. І якщо на початку ми чемно твердили: "Ні, дякую", то потім просто протискувалися, дивлячись в землю.

- Чому такі нечемні? - доносилося ззаду. - Питаю, куди везти, а ви мовчите!

У касі, куди ми сунулися в надії купити додатковий зворотний квиток, нам сказали, що всі квитки забронювала Москва. Ну і добре.

Тепер нам було потрібно доїхати до автовокзалу (ж / д вокзал в Анапі знаходиться за межами міста), звідти до Темрюка, а потім до Голубіцкой Тепер нам було потрібно доїхати до автовокзалу (ж / д вокзал в Анапі знаходиться за межами міста), звідти до Темрюка, а потім до Голубіцкой. Однак, вийшовши на дорогу, і простоявши на зупинці хвилин двадцять, ми зрозуміли, що автобуси, мабуть, ще не ходять (в пів-на сьому ранку), і добре б зловити машину. Але як же ми здивувалися, коли жодна з них не захотіла зупинитися. Для Москви ситуація нетипова, а ось в Анапі, по всій видимості, за приватний перевезення штрафують. В результаті, нас все-таки захопило проїжджав повз таксі.

На автовокзалі з'ясувалося, що наш автобус пішов тільки що, а наступний буде тільки через дві години. Змирившись, ми вже приготувалися чекати, але тут з'явився дядечко-таксист, який пропонував доїхати до Темрюка або до Голубіцкой. Ми погодилися. Тим більше, спочатку здавалося, що грошей у нас багато. (Всі місцеві ціни, які змогла запам'ятати, я виписала окремо: див. Додаток внизу.)

Всю недовгу дорогу (години півтори) водій займав нас розповідями про історію свого краю (не гірше екскурсовода), а в станиці ненав'язливо порадив житло, де нам дуже сподобалося. (До речі, потім дізналися, що господарі будинків платять таксистам, якщо ті привозять до них мешканців.)

знайомство

Господинею виявилася чудова бабуся, Клавдія Михайлівна Господинею виявилася чудова бабуся, Клавдія Михайлівна. На її ділянці вмістилося аж три будиночки, один з яких - двоповерховий. Якраз на другому поверсі ми зняли маленьку кімнатку з двома ліжками, які потім зрушили, щоб уміщатися втрьох. У суміжній, прохідній кімнаті з кріслами і телевізором Тимошка грав і дивився мультики перед сном. Туалет - на вулиці, але це не стало проблемою, оскільки Тимошка ми взяли горщик. Праска, душ, літня кухня, холодильник - словом, все, що потрібно. А особливо мене підкупили столи і лавки у дворі під навісом, де виявилося так здорово обідати на свіжому повітрі.

Покидавши речі і нашвидку перекусивши, побігли на море. До речі, звернули увагу, що таблички "здаю" висять мало не на кожному будиночку - так що було дурістю бронювати житло через Інтернет (уявіть собі, є такий сайт).

Море ... ах! Чи не були на морі років шість, а Тимошка взагалі ніколи його не бачив. А я ніколи не була на черепашкових пляжах. Смішно згадати, як колись на Чорному морі я вишукувала черепашки серед каменів, коли тут весь берег ними завалений. Ось воно - дівоче щастя! (А як смішно було бачити серйозних тітоньок з пакетиками, які збирають черепашки!)

З погодою нам пощастило, ми відразу ж викупалися, а Тимошка дивився на хвилі: спочатку з побоюванням, потім із захопленням, а потім і зовсім ліг на пісок, "щоб хвиля облизувала".

тритижневе щастя

Треба пояснити, що на момент від'їзду наше з чоловіком стан можна було описати як стан напівнепритомності Треба пояснити, що на момент від'їзду наше з чоловіком стан можна було описати як стан напівнепритомності. У нього - робота, у мене - біганина з дітьми, які і сплять-то вдень не завжди в один час, якщо взагалі сплять. До вечора відчуваєш себе вичавленим лимоном. До того ж, коли все покладені - хочеться теж позайматися своїми справами - зробити щось для душі. Ось і виходило по 5-6 годин сну на добу.

Тому режим дня у нас вийшов чудовий. Кожен день ми вставали о 6-7 годині (слідом за Тимохою), снідали і бігли на море. Потім, коли починалася сама спека, поверталися додому обідати, і лягали спати години на три, а ввечері знову гуляли.

Уздовж моря в Голубіцкой ненав'язливо розташовано кілька баз відпочинку, але розмежування берега на чиїсь пляжі не існує, за винятком одного дитячого табору. Тому для різноманітності ми намагалися гуляти по різних місцях. Дуже сподобався центральний пляж. Уздовж берега - симпатичні парасольки, покриті соломою і відкритий бар в такому ж стилі. А також кілька кафешок, прокат лежаків і всяких надувних приладдя. Прилавки з сувенірами, і, нарешті, дитячі атракціони. Тимошка періодично катався на каруселі і стрибав на батуті.

Були і розваги для дорослих: катання на банані, і політ на парашуті, причепленому до катера Були і розваги для дорослих: катання на "банані", і політ на парашуті, причепленому до катера. Я замислилася було щодо парашута, але потім ми разом прикинули, скільки всього хорошого можна купити тут на ці гроші, та й махнули рукою.

Особливою пам'яткою центрального пляжу для Тимка з'явилися два питних фонтанчика - він відразу ж їх примітив. Акуратні, викладені камінцями і оточені лавками - пройти мимо не виходило. Тому на підході до пляжу Тимошку доводилося роздягати. Він біг до фонтанчика, відкривав секретний вентиль збоку, і, радісно вереском, починав бризкатися. А потім вже ми йшли до моря.

Купання в Азовському морі для діток - одне задоволення: неглибоко і дно піщане. Однак Тимошка спочатку боявся заходити в воду один, і купався виключно у тата на ручках. Потім поступово осмілів, до того ж ми купили плавальний круг у вигляді автомобільної шини (а шини і колеса - наша слабкість) і дитячий рятувальний жилет. Коли дитина зрозуміла, що сам тримається на воді - він настільки зрадів, що просто відштовхував наші руки.

Для ігор з піском ми теж купили набір іграшок: відерце, формочки, совочок і водяну меленку: коли на неї зверху ллєш воду - крутяться різнокольорові коліщатка Для ігор з піском ми теж купили набір іграшок: відерце, формочки, совочок і водяну меленку: коли на неї зверху ллєш воду - крутяться різнокольорові коліщатка. Перший час вона була улюбленою Тимошин іграшкою. Ще тато допомагав Тимошка викопувати лагуни і тунелі для машинок. Ну і звичайно ми не могли не закопати Тимошку в теплий пісок - йому дуже сподобалося таке розвага.

На Азовському морі багато чайок. Вони постійно парили над головами відпочиваючих, але варто було дістати фотоапарат - тут же відлітали, як навмисне. А після дощу, коли море було ще неспокійно, вони кидалися в хвилі і спритно хапали рибок.

Кілька разів ми знаходили викинутих на берег рибок дивного вигляду: вузькі і довгі, а роти - як у морських ковзанів. Виявляється, така рибка за свою форму тіла називається "риба-голка". І ми засушили собі парочку на пам'ять.

Дивно, але по вулицях Голубіцкой курсують велорикші Дивно, але по вулицях Голубіцкой курсують велорикші. Їх велосипеди влаштовані так: одне колесо ззаду, і два спереду, між якими - сидіння для пасажирів. Одного разу ми втрьох прокотилися на таку штуку до пляжу. Відчуття незвичайні (сидиш на лавочці і їдеш), але все одно було якось ніяково перед молодою людиною. Я уявляю, як важко везти відразу трьох (мені, наприклад, з одним-то дитиною в велокріслі нелегко).

Якщо ви з ранку прийшли на море, забувши поснідати - не турбуйтеся: голодними точно не підете. Годин з дев'яти вздовж берега починають бігати бабусі-тіточки з їжею. Пиріжки, трубочки зі згущеним молоком, пахлава, чурчхела, пончики, а також варені раки. Так що головне - взяти з собою попити.

Коли ми перший раз купували пиріжки, і бабуся назвала мені ціну - подумалося якось, що навіть у нас в Москві в два рази дешевше. Але потім, коли нам їх дістали - розміром з полбатона, і, як потім з'ясувалося, з суцільною начинкою - я якось своїх думок засоромилася.

Раків ми теж купували (до пива), але не скажу, щоб сильно наїлися, швидше за спробували. Адже тільки почистити - Тимошка тут же відкриває рот.

Навпаки центрального пляжу виявилося ще одне гарне місце для відпочинку - невелике озерце, де на кілька метрів від берега глибина - нижче коліна Навпаки центрального пляжу виявилося ще одне гарне місце для відпочинку - невелике озерце, де на кілька метрів від берега глибина - нижче коліна. Варто було сонця піднятися вище - і вода прогрівається моментально. Батьки з маленькими дітьми відпочивали саме тут. Тут же був присутній прокат катамаранів. Одного разу ми покаталися, але нам не сподобалося. Яка радість смажитися на сонці, коли інші купаються?

Кілька разів ми забиралися на гору, з якої, як на картині, було видно море, пляжі і озерце. Особливо гарний вид відкривався на заході. А на самій горі ми теж знайшли дещо цікаве: дві винні бочки, висотою, напевно, в два людські зрости (зрозуміло, порожні :-)). Ніколи б не подумала, що вони бувають такими величезними.

Взагалі, вирощування винограду - тут одне з основних видів діяльності (нарівні з рибальством), тому вино продають практично скрізь, але є і спеціалізовані магазинчики, де можна спочатку продегустувати, а потім купити.

І, якщо вже мова зайшла про магазини, скажу, що ще нам дуже сподобалися глазуровані сирки місцевого молочного заводу (його фірмові кіоски розписані ромашками на зеленому тлі). Вони бувають з різними наповнювачами, але найсмачніші - з Бісквітики всередині. А сам сирок за смаком нагадує ніжне суфле! Шкода, що у нас так здорово не роблять.

будинки

Минув деякий час, і ми, нарешті, цілком освоїлися в нашому новому будинку, а головне - з усіма перезнайомилися Минув деякий час, і ми, нарешті, цілком освоїлися в нашому новому будинку, а головне - з усіма перезнайомилися. Виявилося, що до бабусі Клаве на літо з різних міст з'їжджається вся її величезна родина: діти, онуки і дворічна правнучка Настя. А також деякі сім'ї, які їздять сюди з дітьми вже кілька років поспіль.

Тимоша ніяк не міг підібрати собі компанію за віком, тому найбільше спілкувався з Настею, такий же пустунки, як він сам. Спочатку вони разом грали, потім билися через іграшки, розбігалися, і знову йшли один одного шукати.

Читати далі

Михайлова Ірина, [email protected] .

Коментувати можут "Тимошка їде на море (станиця Голубіцкая, Азовське море). Частина I"

Ну, хто відмовиться від такого житла?
Взагалі, ми до неподобства багато їли - а що ще робити?
Чи не бачила, щоб знайшлися бажаючі - кому охота переплачувати?
Чому такі нечемні?
Яка радість смажитися на сонці, коли інші купаються?