Тимошка їде на море - станиця Голубіцкая, Азовське море. Частина III. Відпочинок на морі Голубіцкая

1. Водоспади річки Жане, дольмени

зміст:

Читати попередню частину

Водоспади річки Жане, дольмени

Мабуть, цю поїздку ми чекали найбільше Мабуть, цю поїздку ми чекали найбільше. Ми з чоловіком давно не були на водоспадах, а Тимошка не бачив їх ніколи (я не вважаю ті, що в Підмосков'ї). Путівки ми купили в фірмі "Екіпаж", і залишилися дуже задоволені.

Шлях стояв неблизький, до селища "Відродження" (під Геленджик), тобто по 3 години на один кінець. Тому ми дуже зраділи просторому автобусу з кондиціонером. (До речі, "Червоні вітрила" в цей же день теж повезли екскурсію на водоспади, але на тому ж маленькому, тісному автобусі.)

Як тільки ми влаштувалися зручніше, виявилося, що навіть не потрібно тримати Тимошку на колінах - залишилися зайві місця. Таким чином, в нашому розпорядженні виявилася вся задня площадка. І вже через півгодини шляху Тимошка спав поперек трьох сидінь, незважаючи на бадьорий розповідь екскурсовода. До речі на цей раз екскурсовод нам дуже сподобалася. У неї так спритно виходило розповідати про історію всіх місць, які ми проїжджали, попутно вплітаючи в розповідь місцеві легенди і відповідаючи на питання, про які ми тільки встигли подумати.

Через три години автобус вже стояв біля входу в заказник. До самого далекого водоспаду планувалося йти всім разом, а повертатися окремо. Ми боялися, що не будемо встигати через Тимошки, але група йшла повільно, і потихеньку ми пройшли близько двох з половиною кілометрів.

Ах, який же на півдні чудовий ліс: ялівець, товсті буки, камені, покриті мохом, і величезні коріння дерев, що нагадують змій Ах, який же на півдні чудовий ліс: ялівець, товсті буки, камені, покриті мохом, і величезні коріння дерев, що нагадують змій. Тимошка всю дорогу то кудись дерся, то норовив підійти до самого краю стежки, де далеко внизу по камінню бігла річка.

Треба сказати, що цей екскурсійний маршрут досить людний: ми часто зустрічали інші групи, а вздовж дороги постійно траплялися намети, які торгують різними сувенірами і мініатюрними керамічними дольменами.

Поясню, що дольмени - стародавні адигейські кам'яні споруди (1-3 століття до н.е.), в яких ховали багатих людей. Бідняків ж просто закопували в землю, часто по кілька людей. Звідси в лісі - безліч курганів.

Коли ми прийшли до першого дольмену - Тимошка був у захваті. Ще б пак: таємничий кам'яний будиночок з круглим входом, куди до того ж дозволяють залазити! Ми сфотографувалися і вирушили далі.

У нашої кінцевої мети, біля водоспаду опинилася величезна кількість народу У нашої кінцевої мети, біля водоспаду опинилася величезна кількість народу. Сам водоспад (як і кілька інших, побачених пізніше), чесно кажучи, не вразив - зовсім вже маленький. Тут, екскурсовод з нами розпрощалася, нагадавши, що ми зустрічаємося в автобусі через дві години, а також дуже рекомендувала викупатися в чашах здоров'я і любові, щоб завжди бути коханими і здоровими. Де яка чаша, ми особливо не розбиралися (натовп не мала), але викупалися. А Тимошку навіть не збентежила холодна вода.

Після ми перекусили в кафе (уявіть собі, тут їх навіть кілька), а потім не поспішаючи пішли назад в прогулянковому темпі. На одному з поворотів стежки наш тато виявив непримітну драбинку, що веде вниз до річки, а так як спуск виявився досить крутим, для додаткової страховки тут прикріпили канат.

Місце для купання виявилося ідеальним: над невеликим порожком дрібно, як раз для Тимошки, а під ним глибока ванна, якраз для нас. Вже тут ми накупалися! А Тимошка досхочу награвся камінчиками, які кидав у воду. Звичайно, мій чоловік нескінченно прав: він не втомлюється повторювати про те, як погано бездумно ходити з натовпом.

На зворотному шляху ми купили сувенірів, і ще раз дозволили Тимошка полазити по дольменам На зворотному шляху ми купили сувенірів, і ще раз дозволили Тимошка полазити по дольменам. При виході, вже за територією заказника, ми виявили ще один водоспад, де викупалися вже в останній раз.

Дивно, що в самому водоспаді плескалися маленькі рибки. Швидше за все, це були маленькі форельки (форель плаває проти течії); мабуть, допливши до водоспаду, вони намагалися застрибнути вгору. Папа зловив Тимоші одну рибку, просто підставивши руку. Тимоха потримав її в долоні і відпустив плавати.

В цілому, екскурсія нам дуже сподобалася, але, по правді сказати, якби ми знімали житло в Геленджику, то однозначно приїхали б сюди своїм ходом, і, звичайно, рано вранці.

нереалізовані плани

З тих екскурсій, на які ми хотіли б з'їздити, але не змогли, зазначу дві З тих екскурсій, на які ми хотіли б з'їздити, але не змогли, зазначу дві.

У липні туристів починають возити в долину лотосів, які зацвітають один раз на рік. Кажуть, дуже красиво. На жаль, ми поїхали раніше, ніж відкрилися екскурсії.

Ще нас дуже заінтригувала екскурсія в африканську село (в долині Сукко). Спочатку ми були здивовані: при чому тут африканці? Виявилося, що це ініціатива африканських студентів, які в літні канікули показують туристам уявлення. Екскурсій дві. Нічна - з еротичним шоу. А ми хотіли з'їздити на денну: подивитися африканські танці та обряди. Але, на жаль, часу залишалося мало, і довелося вибирати: або село, або водоспади. Правда, одного разу ми бачили самих хлопців в Голубіцкой, коли вони йшли в своїх нарядах по пляжу.

Ложка дьогтю

Відпочинок у нас вийшов чудовим, але дещо все-таки зіпсувало настрій. Це комарі. Численні лимани - прекрасне місце для їх розмноження. Тому нас порядком покусали.

Треба сказати, що Тимошкин організм дуже бурхливо реагує на укуси: на їх місці (особливо після расчеса) з'являються тверді шишки. Ще свіжо спогад, коли Тимоха заніс собі таким чином інфекцію і потрапив до лікарні з бешихове запалення. Тому, коли дитина на третій день покрився шишками - ми прийшли в жах. Мазали зеленкою. Давали ліки від сверблячки. А потім випадково почули по телевізору цікавий рада, якій і пішли.

Потрібно змішати м'якуш чорного хліба з дрібно посіченою петрушкою, заварити окропом до консистенції сметани, і цю масу накладати на місця укусів на 15 хвилин два рази на день (щоб не зрушувати наліпки - я клала зверху шматки марлі і заліплювала пластиром.) Втомливо, але після декількох днів процедур (плюс зеленка після) шишки пройшли і більше не з'являлися. Хоча у нас виникла підозра, що організм просто звик до укусів.

До речі, хоч і ми і брали мазь від комарів, але майже їй не користувалися. Який сенс, якщо постійно купаєшся?

В Москву!

Як ні добре було відпочивати - але по дому ми дуже скучили. До Анапи ми дісталися досить швидко, накупили в дорогу продуктів і сіли в поїзд. І як же ми сильно здивувалися, коли половина місць у вагоні виявилися порожніми! Ось тобі і "немає квитків"! Добре, що ми не витратили зайвих грошей. Тимошка ми просто купили додатковий комплект білизни, і він спав один на нижній полиці. Правда, на підлогу ми для страховки клали згорнутий матрац.

На другий день у нас з'явилися нові знайомі: сім'я з двома маленькими доньками. Вони відпочивали в Утрише, як раз в наметовому таборі. Ми з цікавістю їх послухали, і з'ясували цікавий факт: виявляється, в цьому році і на Чорному морі (в усякому разі, в Утрише) туристам заважали відпочивати комарі, а також ґедзі і мошка.

Післямова

За великим рахунком, в Голубіцкой нас влаштувало майже все За великим рахунком, в Голубіцкой нас влаштувало майже все. Продукти ми купували на ринку, але якщо щось не могли знайти - їхали на ринок в Темрюк (15-20 хвилин на маршрутці або автобусі). Там же є кілька рибних рядів, де можна купити всякі смачні штуки, скажімо рибу пеленгас, якій дуже пишаються місцеві жителі.

Мобільний телефон краще теж оплачувати тут же (класти гроші на номер), тому що в Голубіцкой доводиться купувати картки з переплатою.

Коли ми збиралися у відпустку - купили запасну картку пам'яті для цифрового фотоапарата, і правильно зробили, тому що ніякого комп'ютерного залу (щоб скинути фотографії на диск) в станиці немає, та й в Темрюк ми знайшли лише один клуб, і то - виключно розважальний. Так що на три тижні нам з запасом вистачило 1,3 Гб (записували і відеоролики), але це за умови, що кожен вечір я переглядала відзняте за день і відразу прала зайве.

Якщо хто-небудь збереться відпочивати в Голубіцкой, я з радістю відповім на всі питання по електронній пошті. При потребі - напишу координати Клавдії Михайлівни. Також є фотографія розкладу автобусів з Темрюка.

І ще один момент. Ми десь прочитали, що в липні-серпні зацвітає, і в ньому неприємно купатися через водоростей і медуз. Коли ми запитали місцевих жителів, так це - нам сказали: "Коли як. Буває, що найкраще взагалі купатися в вересні" Якщо ж їхати в червні, як зробили ми, то не факт, що буде тепло (нам ось пощастило). Одним словом, кожен вирішує сам.

Наостанок приведу деякі ціни, які я змогла запам'ятати - раптом знадобиться?

Приємного всім відпочинку!

Так, забула сказати: Тимошка перестав кашляти!

Додаток. деякі ціни

• Квиток в плацкартний вагон на потяг Москва-Анапа - 843 руб.
  • Білизна в поїзді - 45 руб.
  • Таксі в Анапі від ж / д вокзалу до автовокзалу - 100 руб.
  • Таксі від Анапи до Голубіцкой - 600 руб.
  • Таксі в Голубіцкой до б / о "Лада" - 50 руб.
  • Маршрутка Голубіцкая-Темрюк - 13 руб.
  • Кімната на двох - 300 руб. / Добу
  • З'їздити на грязьові ванни - 100 руб. з людини
  • Купання в грязі - 50 руб. (Дитина - 30)
  • Політати на парашуті - 1000 руб. (Удвох 1500)
  • Покататися на катері - 100руб. / 5 хв. з людини
  • Пострибати на батуті - 50 руб. / 5 хв.
  • Прокат катамарана - 50 руб. / Півгодини
  • Карусель на пляжі - 40 руб.
  • Велорикша - 10 руб. / Хв.
  • Аттраціони на б / о "Лада" - 25-35 руб.,
  • водяна гірка і ігрові автомати - по 5 руб.
  • Аквапарк дорослим - 400 руб., Дітям 300 руб. (Після 15 год. - 300 і 200)
  • Вино кріплене ( "Чорний лікар", "Кагор"):
  • в магазині - 120 руб. / літр
  • на ринку - 120 руб. / 1,5 літра
  • Сир (свіжий) - 10 руб. / 100 г
  • Чурчхела - 30 руб.
  • Раки (великі) - 100 руб. / 6шт.
  • Пиріжки на пляжі - 20-25 руб.
  • Браслети і намиста з черепашок - 20-30 руб.
  • Кораблики з черепашок - 60-160 руб.
  • Екскурсія на водоспади - 250 руб. + Квитки в заказник 50 руб. (Дитячий 30)
  • Квиток в дельфінарій - 300 руб.
  • Фотографія з дельфіном на свій фотоапарат - 200-250 руб.

Михайлова Ірина, [email protected] .

Коментувати можут "Тимошка їде на море (станиця Голубіцкая, Азовське море). Частина III"

Спочатку ми були здивовані: при чому тут африканці?
Який сенс, якщо постійно купаєшся?
Наостанок приведу деякі ціни, які я змогла запам'ятати - раптом знадобиться?