Як відвідати Італію за 10 тисяч руб

Їхати до Італії ми вирішили дуже спонтанно, у нас була відкрита шенгенська віза, ми побачили найдешевша пропозиція в Італію на сайті cheaptrip і в цей же день купили там тур «Італія екскурсійна» з двома включеними екскурсіями до Риму і до Флоренції. Даний тур обійшовся нам у 280 євро з людини. Це дуууже дешево! Їхати до Італії ми вирішили дуже спонтанно, у нас була відкрита шенгенська віза, ми побачили найдешевша пропозиція в Італію на сайті cheaptrip і в цей же день купили там тур «Італія екскурсійна» з двома включеними екскурсіями до Риму і до Флоренції

Як з'ясувалося після покупки туру, туроператор даної поїздки - Данко. Я відразу ж почала шукати інформацію в інтернеті і моторошно засмутилася, коли нарвалася на безліч негативних відгуків. Але, як виявилося, даремно.

Переліт: Вилітали ми в неділю з Домодєдово Уральськими авіалініями. За пару днів до цього в Італії почався сильний снігопад (для італійців це аномально!) І аеропорт Ріміні закрився. Рейси, який повинні були вилетить в суботу (Вім Авіа від ТО Спаські ворота) були перенесені на незрозумілий термін. Тому, коли рано вранці ми їхали в аеропорт, я сподівалася, що погода в Ріміні покращиться і ми полетимо. Приїхавши, побачила на табло, що рейси в Ріміні ще з попереднього дня перенесені на вечір, а наш рейс стояв без оновлено. У підсумку ми вилетіли із запізненням всього на годину і приземлилися в аеропорту Верони. Там нам довелося трохи почекати автобусів Данко (які відразу, як їм диспетчери доповіли, що ми сядемо в Вероні, виїхали за нами), довго в них сідали, і години через 3-4 ми були в готелі в Ріміні. Потім прочитала в новинах, що інші літаки в Ріміні вилетіли туди тільки в понеділок! Так що це великий плюс Уральським авіалініям і Данко, що ми прилетіли під час, хоч і в інше місто!

Коли ми летіли назад, в Ріміні знову був снігопад і аеропорт був закритий. Нас зареєстрували на рейс в аеропорту Ріміні, потім повернули багаж з бирками, ми знову розсілися в автобуси, нас повезли до Верони, потім по дорозі з'ясувалося, що літак все ж сяде в Венеції. Так ми опинилися в Венеції, де було досить сонячно. І звідти ми вилетіли о 17.00 (замість 11.20 за розкладом з Ріміні). Погодні умови були дійсно важкими для італійців і Данко з таким форс мажором впорався на відмінно!

Готель: Їхали ми по системі Фортуна. За два дні до вильоту нам повідомили, що ми будемо жити в готелі Carnaby. Знову прочитавши купу негативних відгуків, я засмутилася. Хочу сказати, що всіх туристів, летівшіх з нами і їхали за програмою від Данко «Італія міні а ля карті» «Італія максі», «Італія шопінг» і «Італія відпочинок» заселили в цей готель. Готель для економ варіанту від Данко нормальний. Досить маленькі кімнати, не нова сантехніка. Тв тільки італійське, перебої з гарячою водою та опаленням. АЛЕ зате був безкоштовний WiFi прямо в номерах. Хв ходьби від готелю, сніданок за італійськими мірками був нормальним - круасани, кекси, джем, кава і чай. Для нічліжки і відпочинку після екскурсій готель був нормальним. Але для пляжного відпочинку, дійсно не варіант. Хоча і знаходиться на першій лінії і номера все з видом на море.

Транспорт: Готель знаходиться далеко від центру, пішки не дійдеш. Зате автобусна зупинка прямо біля входу в готель, на автобусі № 4 їхати до вокзалу або центру (зупинка № 4) хвилин 10. Проїзд коштує 1.20 євро, але можна купити відразу на 6 поїздок за 6 євро. За весь тиждень нам жодного разу не зустрівся контролер, але, мабуть, коли йде сніг там ніхто не працює :) Перший автобус в будні дні відходить десь о 5.40 (розклад висить на зупинці), останній від вокзалу в бік готелю - о 00.40 .

Ми самостійно їздили в Мілан. Через рясний снігопад поїзди ходили з великим запізненням, а деякі взагалі були скасовані. Квиток до Мілана на звичайну електричку (Реджіонале - регіональний поїзд, який зупиняється в багатьох містах) з пересадкою в Болоньї коштує 23 євро. До Венеції 18 євро. Можна знайти квитки і за 40, і за 50 євро. Це будуть вже більш комфортабельні, швидкісні потяги. Але нам підійшов варіант за 23 євро. Їхати на ньому до Мілана десь 4 години.

Екскурсії: У другому наш день поїздки ми поїхали на поїзді в Мілан. Прибули ми на вокзал Milan Centrale, звідти відразу сіли в метро проїхали пару-трійку зупинок до станції Duomo (проїзд в метро в Мілані - 1.50 за 60 хв, або 4.50 євро на весь день і за цим квитком можна їздити і на метро, ​​і на автобусах, трамваях). Як ми вийшли з метро перед нами відкрився чудовий собор Duomo! Він неймовірно красивий! На площі біля собору до нас відразу налетіли афроамериканці і впихати нам корм для голубів. Не ведіться на це! Голубів тепер в Італії заборонено годувати, я чула про штраф в 400 євро за це порушення! Ми погуляли по вуличках навколо площі, зайшли в пару магазинів, потім ми вирішили поїхати на футбольний стадіон клубів Мілан і Інтер - Сан Сіро. Ми доїхали на метро до станції Lotto і звідти ще хвилин 20 йшли пішки до стадіону. Стадіон звичайно величезний, більше навіть стадіону Barcelona, ​​але закритий взимку він виглядає занадто сіро і бетонно. Але наші чоловіки були задоволені. Звідти ми повернулися в центр, догуляли там і вирушили на вокзал на потяг до Ріміні.

З Данко ми їздили на екскурсії в Рим і до Флоренції.

До Рима на автобусі їхати годин 5, виїзд з готелю ранній - о 5.30 ранку. Зате в 11 ми були вже в Римі. Нам роздали радіо плеєри з навушниками за 2,5 євро. З ними було чудово чутно гіда, навіть на галасливій площі. Можна було спокійно відходити фотографувати і слухати екскурсію. Але Рим звичайно велікоплений город !! 3-4 години біганини з гідом по визначних пам'ятках ДУЖЕ МАЛО! А вільного часу не було взагалі. Я вже була в Римі, тоді ми пробули там 3 дні. Але навіть 3 дні мало для цього неймовірного міста. Обов'язково поїдемо туди ще раз і вже на тиждень тільки в Рим. З погодою в Римі нам пощастило, було сонечко і +10 (в той час, як в Ріміні -1 і сніг)

У Флоренції нам дістався відмінний гід - Сергій !! Скільки гідів я в житті побачила, і Сергій об'єктивно - кращий! Це унікальний гід, він розповідав дуже захоплююче і цікаво. У Флоренції екскурсія з гідом тривала 1,5 години, потім було години 3 вільного часу. Флоренція звичайно чарівне місто! Ці вузькі вулички, ці кольорові будинки, ці пам'ятники мистецтва! Незабутні враження! Раджу обов'язково відвідати Флоренцію!

В наш останній день (11 лютого) ми планували поїхати самі на поїзді до Венеції. Якраз намічалося відкриття карнавалу. Але погода не дозволила нам насолодитися красою цього міста. :( Сильний снігопад, вітер з моря 40 км / год, скасування потягів ...

Так що тепер обов'язково треба повернутися в Італію заради Венеції!

Гіди: Хотіла б відгукнутися про неекскурсіонних гідах (Тетяна в Римі, Сергій у Флоренції). В аеропорту нас зустрічали гіди Данко Маша і Алла ... Боже, гірше гідів я не бачила. Непрофесіоналізм. Зрозуміло, що неприємно відповідати сто раз на одні і ті ж питання, але це ж їхня робота! Навіщо відразу посилати туристів. Бачила це кілька разів на ставлення інших туристів.

Але не все так погано з гідами Данко, на екскурсії нас сопровожаділі Ася, Юля, на зворотному шляху в аеропорт Андрій. Ці гіди залишили винятково позитивні враження.

Шопінг: У нас було три дні в Ріміні, і їх ми приділили на шопінг. У Ріміні є великий торговий центр Le Befane. До нього можна дістатися на 8 або 9 автобусі від вокзалу, обов'язково попросіть водія підказати, де вам виходити. В Le Befane можна знайти все. Ми потрапили під величезні розпродажі, тому поїхали звідти з повними сумками одягу і взуття. У центрі Ріміні також багато магазинів, є універмаг COIN. Там теж ми теж знайшли багато хороших речей. Але при шопінг не забудьте, що ліміт ваги багажу при вильоті - 20 кг! Далі опалата за надмірну вагу - 7 євро за 1 кг. Ми ледь-ледь змогли увійти в ці 20 кг на людину, ще кілька пакетів несли в ручній поклажі.

Висновки: Поїздкою ми дуже задоволені. Навіть аномальна погода не зіпсувала враження про цю прекрасну країну! Тур від чіптріпа за 10 тис руб прекрасно підійде для першого відвідування Італії. Після цього вам самим захочеться з'їздити в Рим, Флоренцію, Венецію хоча б на тиждень.