Австрія-Німеччина

Напередодні католицького Різдва в 2012 р тур. агенство 1001 тур відправило мене в подорож по Австрії і Німеччини. Маршрут подорожі вибрав сам. Обов'язковою метою подорожі було відвідування Віденської опери зі спектаклем і дегустація знаменитого баварського пива. Перед польотом в аеропорту Домодєдово отримав необхідні документи (ел. Квиток, закордонний. Паспорт з візою, мед. Страховка, ваучери та інші інструкції). Прилетіли до Відня 16.12.12 р на літаку австрійських авіаліній. Стюардеси (стюарди) не розмовляли по-російськи. Гарячого харчування як такого не було, давали скромні м'які бутерброди і за бажанням чай, каву або сік на вибір. По-час поїздки довелося згадувати старі пізнання німецької мови, отримані колись в школі і інституті. Крім того взяв з собою російсько-німецький розмовник і словник. У Відні я відчув дивний спокій. Це один з найбезпечніших міст світу. В аеропорту зустріла російськомовна дівчина і проводила групу до комфортабельного автобуса, який привіз нас в готель. До слова сказати постійної групи як такої не було (хіба що людина 5-7). Склад постійно змінювався в залежності від маршруту прямування туристів і наявності додаткових екскурсій.

Отже, прибули в готель Mercure WIEN WESTBAHNHOF. Отже, прибули в готель Mercure WIEN WESTBAHNHOF

Персонал привітний, німецькою знайшли спільну мову. Готель хороший. Шведський стіл (у вартість поїздки входив тільки сніданок) чудовий. На розі готелю розташувалося затишне кафе з російськомовною оффіціанткой. Так як прилетіли ввечері, то, природно, відразу відвідали даний кафе з австрійською кухнею (віденський шніцель на всю тарілку, пиво). Не гаючи часу даром (на Відень відповідно до програми було відведено повних 3 дні) пішли гуляти по місту: недалеко виявилася головна торгова вулиця МаріяХільферШтрассе, пройшовши її виявилися в центрі і повернулися назад. Персонал привітний, німецькою знайшли спільну мову

В результаті від готелю до центру далеченько - близько 1 години пішки. Готель розташовується поруч із Західним ж / д вокзалом. В результаті від готелю до центру далеченько - близько 1 години пішки

У Зальцбурзі і Мюнхені як не дивно готелі також розташовувалися поруч з вокзалами. Вранці після сніданку в холі готелю зустрілися з австрійкою Марією (гідом по Відні), добре говорить по-російськи. Марія справила незабутнє враження своїм гумором, знанням мови і любові до своєї Відні. У Зальцбурзі і Мюнхені як не дивно готелі також розташовувалися поруч з вокзалами

З яким тонким гумором вона розповідала про визначні пам'ятки Відня під час автобусно-пішохідної екскурсії по місту. У перший день був туман. І ми оговталися спочатку до палацу Шенбрунн. З яким тонким гумором вона розповідала про визначні пам'ятки Відня під час автобусно-пішохідної екскурсії по місту

Походивши по залах палацу і прилеглому парку попрямували через Дунай до ООН-сіті і до дому Хундертвассера. Походивши по залах палацу і прилеглому парку попрямували через Дунай до ООН-сіті і до дому Хундертвассера

Епатажний архітектор, хіпі Хундертвассер, довго не зізнавався вищестоящими особами. Але за свій "нелогічний" асиметричний будинок отримав хорошу премію. Епатажний архітектор, хіпі Хундертвассер, довго не зізнавався вищестоящими особами

Проходячи по центру міста Марія пожартувала: "Далеко розташована будівля міської ратуші, його не видно з-за туману, але воно там є, повірте мені - я давно тут живу". Центр Відня чудовий - будівля опери, Хофбург - зимова імператорська резиденція. Проходячи по центру міста Марія пожартувала: Далеко розташована будівля міської ратуші, його не видно з-за туману, але воно там є, повірте мені - я давно тут живу

На жаль, не потрапили всередину палацу (не було за програмою), де розташовується скарбниця, імператорські апартаменти, музеї. Разлекламірованний собор святого Штефана не справив очікуваного враження - всередині темно, орган не грає. Зате ввечері я потрапив в Віденську оперу. Хтось замовив заздалегідь по інтернету місця в царській ложі за понад 200 євро, а я всього за 4 євро перед спектаклем взяв вхідний стоячий квиток на "Севільського цирульника" і аніскільки не пошкодував. Зал чудовий, персонал вишколений, артисти хороші. На жаль, не потрапили всередину палацу (не було за програмою), де розташовується скарбниця, імператорські апартаменти, музеї

На наступний день за програмою був віденський ліс з відвідуванням чоловічого монастиря з церквою (кірсі). Там я нарешті почув орган. На наступний день за програмою був віденський ліс з відвідуванням чоловічого монастиря з церквою (кірсі)

Там я нарешті почув орган

Після цього побували на курорті з термальними джерелами Баден, де зробили пішохідну екскурсію.

На зворотному шляху зайшли в льох "Der Bock" на дегустацію чудового виноградного вина; 2 пляшки, куплені тут після дегустації, я привіз додому.

На зворотному шляху зайшли в льох Der Bock на дегустацію чудового виноградного вина;  2 пляшки, куплені тут після дегустації, я привіз додому

По приїзду до Відня я відправився по магазинах, без особливого успіху. Зате ввечері відірвався по повній програмі: слухав Баха у виконанні симфонічного оркестру і вокального ансамблю в знаменитому золотом залі віденського музичного товариства (філармонії). Але спочатку не без зусиль знайшов цю будівлю.

У касі театру мені пощастило. На ламаною німецькою зі словником я намагався з'ясувати у адміністрації туди я потрапив і чи можна послухати сьогодні концерт. На виручку прийшла "колишня" російська, яка працює тут, обчисливши в мені російського. В результаті я купив гарне місце в партері театру і насолодився чудовою музикою. До слова сказати, в декількох тупикових ситуаціях мене виручали російськомовні дівчата, що осіли за кордоном. Наприклад в магазині "Сваровскі", в аеропорту Мюнхена, в перукарня Зальцбурга (стригла мене дівчина-вірменка, що було приємно мені і думаю їй теж: поспілкуватися з російським випала можливість).

Увечері покуштувавши глінтвейн в одному з кіосків, яких тут перед різдвом безліч, я на метро відправився в готель. Метро має хитромудру структуру, всередині ліфти, турнікетів немає, квитки не перевіряють - все оновано на самосвідомості.

На третій день перебування у Відні ми до глибокого розчарування попращалісь з Марією і вирушили на додаткову екскурсію в Штирію і її столицю - місто Грац. У Штирії нас зустріла наша колишня співвітчизниця - екскурсовод Таїсія, яка, за її словами, склала власну екскурсійну програму по Штирії. Вона досить натхненно розповідала про історію і показала краси цієї області Австрії.

Грац - батьківщина Арнольда Шварцнеггера, сюди він прізжает щоосені на могили рідних. А так, симпатичний місто, населення якого щороку увелічіваетс за рахунок пріезшіх гастробайтеров. Місто має свою історію, річку, фортеця, з висоти якої відкривається чудовий вид.

Місто має свою історію, річку, фортеця, з висоти якої відкривається чудовий вид

Після Граца ми оговталися на обід в одне із сіл, де я покуштував смачну смажену курку (дуже велика порція) з салатом і білим вином. Після Граца ми оговталися на обід в одне із сіл, де я покуштував смачну смажену курку (дуже велика порція) з салатом і білим вином

Нас ще чекав замок, розташований в низині гір, недалеко від села. У замку проживає графиня і прислуга, яка обслуговує сад, що прилягає зоопарк і безпосередньо сам замок. Господині вдома не було, але нас люб'язно пустили, наіполі глінтвейном і ознайомили з оздобленням замку. Нас ще чекав замок, розташований в низині гір, недалеко від села

І ще нас чекала господиня пекарні, розташованої в селі, в якій ми розписували власними руками пряники, виготовлені тут, а потім вечеряли з дуже смачними тістечками.

Приїхали до Відня пізно. На наступний ранок вирушили в Зальцбург - на батьківщину Моцарта. Треба сказати, що в Австрії панує культ класичної музики: в автобусі, по телевізору звучить класика. На пішохідній вулиці Відня в громадському туалеті звучать вальси Штрауса. Тому що тут творили великі композитори: Бетховен, Моцарт, Штраус, Гайдн і т.д. Всюди стоять пам'ятники, будинки-музеї великих композиторів. І я, як любитель цього жанру, потрапив в своє середовище і непрімінул скористатися цією обставиною.

У Зальцбурзі поселили в новий готель: "Radisson blu", і ми оговталися на екскурсію разом з гідом Катериною (російської). Вона згодом допомогла мені потрапити на чудовий концерт Моцарта в шикарному ресторані. Зальцбург - теж гарний невелике місто, розташоване в околицях Альп, теж з річкою, замком, кірха, ринками і пам'ятниками Моцарту. У Зальцбурзі поселили в новий готель: Radisson blu, і ми оговталися на екскурсію разом з гідом Катериною (російської)

Оффициант в ресторані, схожий на албанця, щось наплутав в розрахунках, тут же закреслив суму і своєю рукою написав нову, коли ми йому сказали, що ці страви ми не замовляли. Те що ми їли - було вишукано, наприклад сире м'ясо, тонко нарізане. У перервах між подачами страв виступали артисти. Класно! На другий день пішов сніг і дощ. День провів у пошуках подарунків, цього разу успішно, слухав різдвяну службу в соборі і піднявся на фортецю милуватися містом. Оффициант в ресторані, схожий на албанця, щось наплутав в розрахунках, тут же закреслив суму і своєю рукою написав нову, коли ми йому сказали, що ці страви ми не замовляли

І нарешті на наступний ранок на мікроавтобусах нас відвезли (знову ж колишні російські громадяни) в Мюнхен - столицю Баварії.

Через 3,5 години поїздки по автобану (з єдиною за час подорожі аварією якийсь машиною на дорозі) нас привезли в готель "Astor" в арабському кварталі. Покидали речі зустрілися в холі готелю, і тут трапився, мабуть, єдиний прокол організаторів - чекати гіда по Мюнхену довелося години 1,5 через те, що в програмі перебування не було позначено час екскурсії. Але все компенсував гід Михайло, теж наш співвітчизник, дуже цікаво і докладно розповів і показав Мюнхен і його історичний центр. Правда тривалість екскурсії була всього 2,5 години - це все-таки замало для такого цікавого міста. Ми побачили королівську резиденцію з лебедями в ставку парку, історичний центр з ратушею на Марінплац, знамениту пивну Хофбрайхаус, де пили пиво Ленін, Гітлер, тепер і я тут відзначився і відчув смак кращого в світі пива і рульки. Через 3,5 години поїздки по автобану (з єдиною за час подорожі аварією якийсь машиною на дорозі) нас привезли в готель Astor в арабському кварталі

На наступний день була екскурсія в замок Людовика II Нойшванштайн. Новий екскурсовод, Марина, мабуть, сама нудна з усіх попередніх відбувала "свій номер" в цій поїздці. Все копенсіровалі краси Альп, мила сільце по дорозі з розписами на стінах будинків, церква в сусідньому селі і чудовий Нойшванштайн. На наступний день була екскурсія в замок Людовика II Нойшванштайн

Останній день перебування в Мюнхені 24 грудня, передріздвяний, був вільним і я насолоджувався чудовою Пгод, яка встановилася в Мюнхені +20 град. (В Росії в цей час було - 20). Магазини працювали до обіду, музеї взагалі не працювали і перекусити ввечері виявилося проблебно, виручив Макдоналс. А також в арабському кварталі працювали різні заклади. До слова, поряд з нашим готелем, найслабшою з усіх перерахованих вище, розташовувалася кабаре з дівчатками за склом. За десять кроків - аналогічний заклад. За кварталу мирно прогулювали негри, араби, турки, індійці. У барі сиділи і пили пиво японці, німці, росіяни, американці. З двома американцями, з якими я пив в Хофбрайхаусе напередодні пиво, я зустрівся в останній день на верху оглядової вежі, вони мене впізнали і ми привітали один дуга - бай! Об 11 годині під бій курантів подивився на рухомі фігурки вежі на ратуші, що зображували життя баварців в середні століття. Я гуляв по англійкого парку, де повно велосипедистів, бігунів, дітей, собак, лебедів у ставку і відпочиваючих на березі в пивному ресторані. Вразив олімпійський стадіон - павутина, і стадіон Альянс-арена, де грає футбольний клуб Баварія Мюнхен. Останній день перебування в Мюнхені 24 грудня, передріздвяний, був вільним і я насолоджувався чудовою Пгод, яка встановилася в Мюнхені +20 град

Назад, втомлений і задоволений, відправився на метро, ​​яке мало чим відрізняється від віденського. Назад, втомлений і задоволений, відправився на метро, ​​яке мало чим відрізняється від віденського

Наступного ранку - трансфер в аеропорт Мюнхена і переліт в холодну і засніжену Москву Берлінських авіалініями. Все, прилетіли. Поаппладіровалі пілотам і адью.

Резюме. Дуже сподобалось! Особлива подяка Пермському тур. оператору Тетяні Олексіївною. Вона "вела" мене аж до відльоту з Москви, все зробила як треба.

Плюси подорожі: Мета подорожі була виконана і перевиконана. Хороша організація. Продуманий маршрут. Відмінний шведський стіл у всіх готелях. Доброзичливість, спокій австрійців і німців. Можна їх зрозуміти з таким потужним соц. пакетом. У австрійців, наприклад, пор. зар. плата - 2000 евриков. При виході на пенсію вони отримують 80% від останнього заробітку. Культурні все-таки люди - все слухають класику. На концерті Моцарта і в віденської філармонії закривав очі від розчулення і думав: зі мною все це відбувається, ось так напевно і в раю ... Чудовий австрійський Гід. Наші гіди "колишні" значно їй поступалися, за винятком деяких. Зате в необхідних ситуаціях раптом нізвідки не візьмись з'являлися "наші" російські, готові допомогти і роз'яснити німцям-австрійцям, чого хоче від них цей російський.

Мінуси: Був один прокол в Мюнхені з часом відправлення на екскурсію. Все-таки готелі, особливо в Відні, мав у своєму розпорядженні далеко від центру. У Мюнхені готель слабкий - розташований в "кримінальному" районі, ліфт ходить тільки до п'ятого поверху, на шостий валізу тягни пішки. Номер на мансарді маленький зі скошеною стелею, про який я неодноразово прикладався і згадував російську мать! Подорож - дороге задоволення. Перекладаю на цифри. Путівка: 1500 євро, плюс з собою не менше 1000, щоб отримувати задоволення і на подарунки. Магазини не дешеві. Взуття хороша коштує не менше 200 євро. Харчування в ресторанах і кафе - за вартістю, приблизно як в Москві. Екскурсії не завжди пов'язані з музеями. У Відні нас навіть не звозили в Бельведер, а в Хофбурге не порушили всередину. Три дні у Відні - дуже мало, щоб побачити основні краси, попити дивовижного австрійського кави з тістечками, відвідати кращі музеї та театри потрібно не менше тижня.

І все-таки плюсів більше. Пам'ять - велика справа. Фото і відео (8 годин запису) надовго залишать незабутнє відчуття свята, який був зі мною весь цей час!