Автоподорож «Новорічні канікули на краю« Старого Світу ». Частина 2 - на батьківщині Сальвадора Далі, дорога до Марбельї

13 листопада 2014 р 21:41 Фігерас, Фінестрат - Іспанія Січень 2010

Частина 1 - з Пітера в Ліон через Швецію, Данію та Німеччину Частина 1 - з Пітера в Ліон через Швецію, Данію та Німеччину

Частина 2 - на батьківщині Сальвадора Далі, дорога до Марбельї

Частина 3 - Міхас, Бенальмадена, Тарифу

Частина 4 - Міхас, Марбелья, Ронда

Частина 5 - Гранада

Частина 6 - гуадікс, Калахора, Тортоса

Частина 7 - Шоттен, Гослар

Ліон - Фігерас (01.01., День четвертий)

Перший день нового 2010 року ми провели в дорозі, яка везла нас із зими у весну. Вже на території Іспанії з величезним задоволенням розташувалися на вуличній стоянці, ніжачись на сонечку і вдихаючи тепле повітря - за бортом +13.

12.00 - виїхали з готелю в Ліоні

1год 20 хв - 3 зупинки

18.00 - прибули в готель в Фігерасі

Загальний час в дорозі - 6 годин (505 км)

Готель був обраний не випадковий. Прочитала, що в Duran Hotel & Restaurant *** «Стильний ресторан, в якому часто зупинявся сам Далі, пропонує традиційні страви каталонської регіону Емпорда», переглянула фотографії інтер'єру, і без сумніву забронювала нам номера.

Відмінний готель з затишними номерами. Чудовий дизайнерський ресторан з хорошою колекцією вин. Привітний персонал. Одне з головних достоїнств - знаходиться в центрі міста, недалеко від театру-музею Сальвадора Далі. Поряд з готелем гараж.

Після приємної вечері в ресторані готелю вирушили гуляти по вечірньому місту - хотілося без зволікання зануритися в атмосферу свята і сюрреалізму.

Після прогулянки, зацікавлені, лягли спати з твердим наміром завтра відвідати театр-музей Сальвадора Далі.

Фігерас - Фінестрат (02.01., День п'ятий)

Рано вранці, поснідали, на диво оперативно зібралися, що буває вкрай рідко :)) і все заради того, щоб присвятити якомога більше часу театру-музею Сальвадора Далі.

Я не є прихильником сюрреалізму. Ось як Сальвадор Далі висловлювався про цей напрямок в мистецтві: «Сюрреалізм - не партія, що не ярлик, а єдине в своєму роді стан духу, що не скуте ні гаслами, ні мораллю. Сюрреалізм - повна свобода людської істоти і право його марити. Я не сюрреаліст, я - сюрреалізм ».

До того ж, вважаю себе людиною, який посередньо розбирається в живописі і скульптурі, а по сему, з мого боку було б нерозумно висловлюватися про сенс, цінності і геніальності його творів - можу лише поділитися відчуттями і враженнями. З театру-музею я вийшла спантеличена, піднесена, мрійлива, світла і в піднесеному настрої. Те, що я побачила, балансує на межі геніальності і божевілля. На підтвердження кілька висловлювань Далі, які я вичитала по приїзду додому, бажаючи ближче познайомитися з його біографією:

«Між мною і божевільним різниця тільки одна: божевільний думає, що він несповна розуму, а я знаю, що я не в своєму розумі».

«Я - живе втілення піднаглядних марення. Це я сам тримаю його під наглядом. Я марю, отже, я існую. І більш того: я існую, бо марю ».

«Великі психологи і ті не могли зрозуміти, де закінчується геніальність і починається безумство».

Оскільки я не великий психолог, то осмислення того, що я бачила, не входило в мої плани - я відключила розум і відпустила себе в захоплюючу подорож. Пропоную вашій увазі кілька фотографій, а в якості супроводу до них - зацікавили мене афоризми Сальвадора Далі. Тільки не шукайте зв'язку між зображенням і текстом - її немає :))

Сам я, коли пишу, не розумію, який сенс укладено в моїй картині. Не подумайте, однак, що вона позбавлена ​​сенсу! Просто він так глибокий, так складний, ненарочіт і примхливий, що вислизає від звичайного логічного сприйняття.

- Це дуже важко - писати картини?

- Це або легко, або неможливо.

Нормальність ставить мене в глухий кут.

Не будь у мене ворогів, я не став би тим, ким став. Але, слава богу, ворогів вистачало.

Слова для того і існують, щоб збивати з пантелику. Якщо людина не може уявити галопуючу коня на помідорі, він - ідіот!

Я поважаю будь-які переконання, і перш за все ті, які несумісні з моїми.

Геройство - це мій рід занять.

Скромність - мій природний недолік.

Якщо весь час думати: «Я - геній», врешті-решт станеш генієм.

Далі безсмертний і ніколи не помре.

Мене заворожує все незрозуміле. Зокрема, книги по ядерній фізиці - запаморочливий текст.

Найпростіший спосіб звільнитися від влади золота - це мати його в надлишку.

Дон Кіхот був божевільний ідеаліст. Я теж безумець, але при тому каталонець, і моє безумство не без комерційної жилки.

У мене був девіз: головне - нехай про Дали говорять. На худий кінець, нехай говорять добре.

Світла і Коля в музей не пішли - віддали перевагу прогулянці по вулицях Фігерасі.

Коли ми возз'єдналися, вони показали фотографію вуличного знака, який нас злегка потішив.

Вхідний квиток до музею: дорослий - 11 €, студентський - 8 €, дитина - безкоштовно

12.30 - виїхали з музею

2 години - 4 зупинки

20.30 - прибули в готель в Фінестрат

Загальний час в дорозі - 8 годин (635 км)

По дорозі в готель заїхали в Бенідорм, щоб в супермаркеті запастися продуктами для майбутньої вечері. Апартаменти Sierra Cortina Resort **** зарезервували ще до того, як з'ясувалося, що в шлях ми відправимося в розширеному складі. Бронювали 3-х спальний двоповерховий «люкс», тому визнали, що він підійде для компанії з семи чоловік. На жаль, апартаменти злегка розчарували - здебільшого через те, що перед нашим приїздом їх просто-напросто не прибрали. Ще один «штрих до портрету» - незважаючи на те, що в описі готелю заявлено, що реєстрація заїзду до 22.00, нам довелося зв'язатися по телефону з адміністрацією, пошукати чергових при в'їзді на територію і тільки після цього отримати ключі від номера.

Огидний запах в кімнатах. Третя спальня нагадує будку. На номер люкс «не тягне» - на присутніх справив враження нежитлового. Все покрито пилом, посуд довелося перемивати. Холодно. Для відпочинку влітку - дуже далеко від пляжу. Але і плюсів чимало: великий SPA комплекс, фітнес-центр, оздоровчий центр, відкритий і критий басейн, тенісний корт, відкритий паркінг на території курорту, територія, що охороняється, поруч з парком розваг Terra Mitica. У безпосередній близькості - поле для гольфу.

Фінестрат - Марбелья (03.01., День шостий)

Ранок був чудовим: температура +19, ніжно пестить сонце і приголомшливий вид з вікна - гори, море і обриси Бенідорм з характерними для нього хмарочосами уздовж берега.

10.30 - виїхали з готелю

45 хв - 4 зупинки

16.00 - аеропорт в Малазі

Зустріли Людмилу Олексіївну і Катерину, які прилетіли з Гельсінкі, Коля і Світу отримали заздалегідь заброньований прокатний автомобіль, який чекає їх в аеропорту, і через 2,5 години вже в повному складі рушили в бік Марбельї двома машинами.

18.30 - виїхали з аеропорту

10 хв - 1 зупинка

19.30 - прибули в готель в Марбельї

Загальний час у дорозі - 6,5 годин (590 км)

Пейзажі захоплювали і радували око.

Як і в літній поїздці, вразили печерні села.

Але найбільше враження, врізався в пам'ять - безкраї лимонно-апельсиново-мандаринові гаї і помаранчева земля. Чому помаранчева? - вона була всіяна апельсинами. В голові не вкладалося - ми їх у себе купуємо за чималі гроші, а тут вони розсипом на землі нікому не потрібні ... Апельсинові і лимонні дерева росли і в місті, і на території курорту, куди ми прибули ближче до вечора.

День був завершений дружнім вечерею в ресторані готелю.

Про те, як ми себе розважали, де побували і що побачили, розповім в наступних частинах свого щоденника.

Продовження. Частина 3 - Міхас, Бенальмадена, Тарифу

Це дуже важко - писати картини?