Автоподорожі і пригоди: Україна

пам'ятки

Їхати в Росію до Ульяновська, на батьківщину, до моїх батьків збиралися давно. Чи не могли вирішити, на машині, або поїздом. Але наші сумніви розвіяла неприємна випадковість. Мама зламала ногу у себе в Ульяновську, тому машина нам там явно не завадить.

Мама зламала ногу у себе в Ульяновську, тому машина нам там явно не завадить

Розташований Меганом між Судаком і Коктебелем. Його маяк, який замикає зі сходу систему тутешніх бухт, добре видно з Нового Світу. Цей куточок півострова кримчани називають «місцевим Тунісом», і не дарма: Меганом - найтепліше і сонячне місце в Криму з чистим морем і досить пустельними пляжами.

Мета цих подорожніх нотаток НЕ опис красот Криму та переказ місцевих легенд і байок, а відповіді на питання, які виникали перед поїздкою і на які не зміг знайти (або довго шукав) достовірні відповіді в Інтернеті, а також особисті враження від поїздки.

Виїхали о 7 ранку. Я не дуже люблю ранні виїзди, але тут мене підвели сучасні технології. Будильник виставив на мобільнику, а в ніч з 24 на 25 березня в країні був черговий перехід з зимового на літній час. І мобільник сам перейшов на новий час, а заодно і мене розбудив на годину раніше, ніж я очікував. Але робити нічого, сьорбнув зайву дозу кави і в дорогу.

Але робити нічого, сьорбнув зайву дозу кави і в дорогу

Прочитавши пару-трійку похвальних відгуків про самостійні поїздках по Румунії, Болгарії, Чорногорії, Сербії, з'явилося бажання з'їздити до Сербії через Румунію (зокрема Трансільванію) на фестиваль Гуча. Однак внаслідок кілька змінених життєвих обставин, потрібно було включити в програму пляжний відпочинок, а фестиваль виключити.

Спочатку був намір взяти машину напрокат і далі дивитися острів самостійно. Віртуально я його вже вивчив, і що де знаходиться, в принципі, орієнтувався, але буквально в останній момент зістрибнув з цієї затії, вирішивши все-таки не порушувати статус першого візиту на Шрі-Ланку, а статус у нас * розвідка *.

Після обіду поїхали на міський пляж, викупалися, відпочили, з'їли кавун і знову в дорогу. Кордон України пройшли без особливих проблем. Була млява спроба чогось з нас отримати через відсутність VIN-коду, але ми, прикинувшись сільськими валянками, невинно плескали очима і робили вигляд, що нічого не розуміємо.

Рішення поїхати на машині на Чорне море прийшло нам ще в минулому році, після того як ми з'їздили по путівках на тиждень в Геленджик. Відпочинок виявився нудним і одноманітним, а нам так хотілося побувати скрізь і подивитися на все. Маршрут вибирався довго і ретельно розроблявся. Карти були взяті з Інтернету і роздруковані будинку на принтері. Також з Інтернету були завантажені пам'ятки тих місць, які ми збиралися відвідати.

«Якщо ти не був на« Гоблін-шоу »! - ти недобайкер », - такі слова часто говорять один одному мотоциклісти! Ось і ми з Лехой вирішили виправити в собі цю прогалину і, заздалегідь призначивши дату і підготувавши до поїздки мото, вирушили в поїздку!

Я спробував описати все, як було, тому прошу вибачити за неточності і помилки. Вибачте, якщо кого образив. Також прошу вибачення у афроевропейцев за те, що назвав їх неграми, у китайців за те, що назвав їх китайцями, у любителів пива за те, що мені не сподобався «Хофбройхаус», у любителів б / у за те, що з ними не згоден .