Емірати в грудні: Москва-Дубай

У той рік я з незалежної від мене причини залишився без уже звичного поїздки в Німеччину в кінці літа - початку осені. Тому в свій актив за той рік міг занести лише весняну поїздку до Туреччини «Слідами древніх цивілізацій». Про це я написав у своїх 31-ої нотатках. У той рік я з незалежної від мене причини залишився без уже звичного поїздки в Німеччину в кінці літа - початку осені

За Туреччині: Чанаккале, Дарданелли і знову Стамбул

З точки зору вражень то подорож була дуже цікавим і наповненим. Однак воно пройшло ще у відносно холодну пору року - наприкінці квітня і початку травня, покупатися в морі не вдалося. Тому до кінця року виникла ідея злітати в вже не жаркі, але ще теплі Арабські Емірати. Мою ідею підтримали друзі-колеги, і колективом в шість чоловік ми прийняли рішення відпочити п'ять днів в Шарджі. Якраз на роботі видалася пауза, і ціни на переліт і проживання ще з'явилися нам такими вже захмарними. Тур був замовлений через турагентство, це завдання вирішив я за два місяці до вильоту.

Як відомо, очікування щастя, часом, буває краще, ніж саме щастя! Тому кожен день вранці за чаєм ми відзначали кількість залишилися до поїздки днів від 59-и до одного дня. І ось, цей день настав!

День перший, 5 грудня

Ранковий рейс з Домодєдово в Дубай був дуже зручним. О 7.00 Аероекспрес (тобто, на метро можна було спокійно дістатися до «Павелецькому») ми доїхали до аеропорту, щоб о 9.45 вилетіти в напрямку Еміратів. Час у польоті - близько п'яти годин. Так як ми летіли компанією - нам було не нудно.

Преферанс допоміг не помітити, як пролетіли кілька годин.

При цьому я встигав визирати в ілюмінатор. Це, як я тоді зрозумів - край Апшеронского півострова і Каспійське море. Виявляється, ми тоді пролітали точно над моїм готелем в Більге, де я відпочивав в листопаді цього року!

Далі стало ще цікавіше. Перелетівши через південну кромку Каспійського моря, ми опинилися над Іраном. Я навіть відклав карти і попросив партнерів зробити паузу, настільки гарними були гори Ельбурс із засніженими вершинами і хребтами. У моїй голові не вкладалося, що Іран може бути таким сніжним, хоч і в грудні.

Але ще більше пощастило, коли в ілюмінатор я побачив найвищу вершину Ельбурса і Ірану - вулкан Демавенд. Висотою 5610 метрів (майже як наш Ельбрус) в 70-и кілометрах від Тегерана, він чітко виділявся над іншими горами.

Потім високі гори закінчилися і почалося плоскогір'я, яке вже не було таким яскравим, як і решта Ірану.

Ось як виглядає наш маршрут через Іран по карті.

Здалося узбережжі Перської затоки. Ми побачили архіпелаг з шести островів на самому початку Ормузської протоки. Один з них - відомий Абу Муса, через якого почалася свого часу війна між Іраном і Іраком. Саддам Хусейн хотів «повернути» цей острів дуже багатий нафтою під свою юрисдикцію.

Підлітаючи до південного узбережжя Перської затоки, вже знижуючись до Дубаю, ми, на мій подив, перетнули грозовий фронт. Я не очікував побачити грозові хмари над Еміратами. Але це факт! На наступний день ми побачили там проливний дощ! А поки літак заходив на посадку, і я вдивлявся в місцевість в районі аеропорту. Мені хотілося знати, як же виглядає цей казковий Дубай. Але, при заході на посадку я нічого цікавого не побачив - тільки прекрасні дороги, розв'язки і малоповерхові особняки.

Зате сам Дубайський аеропорт мені дуже сподобався! Дійсно - XXI-е століття!

Вперше в житті довелося пройти процедуру сканування очей при паспортному контролі. Так як різниця часу з Москвою складає одну годину, то довелося змиритися з тим, що настав вечір.

У залі прильоту вийшла заминка. Нас повинні були зустрічати з нашого готелю. Я шукав на табличках зустрічаючих назва нашої приймаючої фірми або назва нашого готелю, але не міг знайти. Трохи пізніше методом виключення я підійшов до одного з тих, що зустрічають з іншою назвою фірми, і мав рацію - він зустрічав саме нас. Слава Богу!

На мінівені ми за півгодини доїхали до нашого готелю в Шарджі, і я встиг зняти про це відеоролик.