На поїзді від Алмати до Пекіна і назад

в рубриці "Ми з'їздили" публікуються звіти читачів про самостійні подорожі. Автор звіту Андрій Г.

Моя розповідь не зовсім стандартний, - він не про поїздку в Європу, а я не росіянин. Він про поїздку в Китай з Казахстану, Алмати. Тому для багатьох інформація буде специфічна, так як описана людиною з іншим сприйняттям.

Я вибрав Китай тому, що це країна - цивілізація з унікальним народом, архітектурою, історією, і тому, що я там не був.

в рубриці Ми з'їздили публікуються звіти читачів про самостійні подорожі

Пекін Заборонене Місто

Отже, я подумав поїхати до Китаю в грудні 2011 року бо дізнався, що в Китаї дешеві квитки на ж / д, і за порівняно невеликі гроші можна об'їхати більшу частину країни. Перша проблема це час - я вирішив спаяти свою відпустку з найближчими свят це було 8 березня і 22 березня, на планування залишилося 3 місяці. Думав, що коли прибуду в Китай, буде досить тепло, але прорахувався, в Китаї випав сніг.

Віза в Китай для громадян Казахстану

У лютому я відкрив візу через тур агентство за 8000 тг. (Курс 5 тенге - 1 рубль), комісія 500 тг. Документи, необхідні для оформлення візи: паспорт, 2 фото 3х4, копія РНН, копія посвідчення особи.

Маршрут подорожі по Китаю

Маршрут по Китаю я вирішив зробити максимально загальним, враховуючи непередбачуваність подорожі, обмеженість в коштах і недолік докладної інформації в інтернеті про країну, а також моє повне незнання китайської мови. І внутрішньо підготувався вже на місці вирішувати, куди поїхати далі.

Отже, я вирішив вибрати головними точками своєї поїздки ось ці міста: Алмати - Урумчі - Пекін - Урумчі - Алмати. Природно, моєю головною метою була столиця Китаю - Пекін.

Дорога до Пекіна і назад

Від Алмати до Урумчі я вирішив добиратися на китайському лежачому автобусі, тому що це дешевше, ніж поїздом. Хоча поїздка на автобусі займає без малого добу, з них 6 - 8 годин на кордоні. Інтернет для смартфонів, до речі, додається на борту автобуса, працює і навігатор, і скайп. В Урумчі прибув о 02:00.

Ось порівняння цін на дорогу від Алмати до Урумчі: автобус - 19 000 тенге, поїзд - 22 000 тенге, літак - 45 000 тенге.

сучасний Пекін

Перейшовши кордон, купив кутайскую сімку за 50 юанів, можна сторговатся до 30.
Оселився в Урумчі в готелі, нормальний готель можна знайти від 100 юанів. У номері телевізор, два ліжка, душ, і тд. (Брудно, але терпимо).

Як я купував квиток на поїзд до Пекіна на китайському вокзалі

Квиток на поїзд до Пекіна на наступний день купив на вокзалі Урумчі без проблем, тому що була англомовна касирка. Тут використовував першу домашню заготовку: аркуш паперу з написанням міст Китаю і класів квитка, за якими я при ній накреслив стрілочки і поставив бажану дату відправлення. Так що вона прекрасно розуміла що мені потрібно.
Квиток Урумчі - Пекін в одну сторону - 890 юанів в найдорожчому м'якому спальному вагоні.
Дешевші від 600 юанів. Дорога зайняла півтори доби.

Готель в Пекіні
У Пекін прибув о 20:00 Півтори години торгувався з вуличної закликальником за номер в готелі з 400 юанів до 100 юанів. Торгувався навіть на ресепшені. Номер як в Урумчі, головне для мене було місце розташування готелю, а невеликий готель перебувала в 15 хвилинах ходьби від станції метро, ​​30 хвилинах ходьби від Західного ж / д вокзалу, на метро три станції від площі Тянь ань мень. Вважаю розташування вельми вдалим.

пам'ятки Пекіна

Після того, як питання з проживанням було вирішено, я зайнявся тим, заради чого, власне і приїхав в Китай, - почав оглядати визначні пам'ятки Пекіна.

1 день - побував у військовому музеї і телевежа, а так само в міському парку, після просто погуляв по місту, намагаючись запам'ятовувати маршрут по якому відійшов від станції підземки.

2 день - з ранку увійшов в Заборонене місто, і вийшов тільки ввечері, (не уявляю, як його можна оглянути з гідом за пару годин). Важливе зауваження: там не один квиток на відвідування всього Забороненого міста - музею, а безліч окремих квитків в різні частини. За сумою пішло 200 юанів з обідом і 100 юанів депозиту за аудіогід.
Торгаші на виході з Забороненого міста пропонують безліч сувенірів по немислимим для Китаю цінами. Так один торговець пропонував мені керамічного дракона за 200 юанів, і помітивши мою зацікавленість (днем раніше я купив точно таке ж за 50 юанів) почав збивати ціну все нижче і нижче, і остаточно нокаутував мене крикнувши вже в спину «ТЕН» (10). Але навіщо мені два однакових дракона? Так що моя порада проявляйте зацікавленість, і тут же йдіть ... поки не запропонують вигідну ціну.

3 день - покупка зворотного квитка на потяг з Пекіна до Урумчі і прогулянка по місту.

4 день - похід в китайський зоопарк і олімпійський центр. Політика одна сім'я - одна дитина залишає свій відбиток, китайські діти вкрай розпещені, а підлітки розкріпачена (просто ревуть 70-ті).
Вхід на стадіон «пташине гніздо» - 200 юанів. Там я не побував, мене жаба задушила.

5 день - від'їзд з Пекіна в обід, до обіду прогулявся по несподівано покрилася снігом місту, в перший раз бачив над Пекіном блакитне небо.

Їжа в Пекіні

Маленький рада: не купуйте китайської їжі на вулиці, не знаю чи можна їй отруїться але смак огидний. Особисто я харчувався виключно в Макдональдсі. Комбо з бургером, картоплею, і колою - від 25 юанів.

З Пекіна до Урумчі: зупинка в Ланьчжоу

Маршрут мій пролягав з трьох годинний зупинкою в Ланьчжоу. Так що там я зміг оглянути тільки привокзальну площу. Але помітив на вокзалі щось на зразок візового центру, мабуть там дають дозволу на в'їзд до Тибету, тому як тибетська залізниця починається саме тут, а закінчується в Лхасі.
Від Ланьчжоу до Урумчі я їхав в поїзді без місця, так як пізно подбав про квиток (дешево, всього 215 юанів, але відчуття як в автобусі в годину пік), а це при тому що їхати так без малого добу. Але і там можна «домовитися» за 150 юанів, які я платив за обід вечеря і т.д. я їхав сидячи у вагоні ресторані. До речі обід і т.д. мені і справді приносили.
Але все таки квиток без місця це погано, навіть на дуже короткі відстані.

Враження про Урумчі

Далі я прибув в Урумчі, і відправився в уже знайомий мені готель.
Так як в свята кордон закритий для автобусного сполучення, на відміну, від поїздів, і літаків.
Я спеціально не пишу про Урумчі тому як це місто не володіє багатою історією або архітектурою, але безумовно має своїм молодим, сміливим характером. І його не можна описати без літературного дару, його можна тільки відчути.
Через п'ять днів я вибрався з Китаю.

Підсумки подорожі з Алмати до Пекіна на поїзді
В одязі я не мудорствовал і для подорожі в Китай в грудні брав собою дві легкі вітровки без підкладки, і три светри різної товщини, і далі комбінував по погоді.

До речі патріотизм і гордість за мову справа хороша, але раджу говорити англійською, - як тільки я починав говорити російською відразу відчував зневагу від легкого до неприхованого «цього і так зійде». Ставлення до вас буде краще, і по частіше посміхатися. Та й взагалі, бути якомога більш емоційно відкритим, це багато в чому стирає мовний бар'єр.

Витрати на поїздку в Пекін
Я з собою брав 4000 юанів і 30000 тенге, в сумі це близько 1 тисячі доларів. По поверненню залишилося 5 тенге і гарний настрій!

Ще по темі Китай

Ще по темі Ми з'їздили

Але навіщо мені два однакових дракона?