На машині по Європі

Mariaok 14 липня 2013, 16:50

Цікаві місця , Автотуризм , Звіт про подорожі в Відень, Австрія , Земля Каринтія, Австрія , , Італія , Ріміні, Італія , Венеція, Італія , , Італія , Любляна, Словенія , Постойна, Словенія , Каунас, Литва , Варшава Польща , Краків, Польща , Сан-Марино

• 390
  • Подобається! 13

Думки про поїздку на машині по Європі відвідували мене вже довгі роки, але все ніяк не було зібратися. Хотілося не просто "долетіти до місця" і там взяти машину в оренду (що я робила неодноразово), а на своєму автомобілі поїхати по заздалегідь сплановано ...

• 1674
  • 13 коментарів
  • У обране

Думки про поїздку на машині по Європі відвідували мене вже довгі роки, але все ніяк не було зібратися. Хотілося не просто "долетіти до місця" і там взяти машину в оренду (що я робила неодноразово), а на своєму автомобілі поїхати за заздалегідь спланованим маршрутом. Крім 2-х тижнів вільного часу була потрібна добра компанія - з цим теж була проблема. Так склалося, що всі мої друзі і родичі не дуже люблять такий активний відпочинок, і, на мій превеликий жаль, вважають за краще 5 зірок і "все включено". Нарешті, в цьому році сталося. Компанію мені склала подруга, яка нічого не має проти поїздки на автомобілі на будь-які відстані і відмінно водить машину.

Засобом пересування був обраний мій автомобіль Фольксваген Тігуан. Кінцева мета поїздки - Італія, Адріатика, тому що відпочинок на морі ніхто не відміняв. Але хотілося поєднати приємне з корисним - і позасмагати, і дещо подивитися. Мчати стрімголов без зупинок, щоб приїхати до моря якомога швидше, в наші плани не входило, тому заздалегідь був розроблений маршрут і заброньовані готелі через Booking.com. Окремо хочеться сказати про Sigic - навігацію, якою я користуюся вже багато років. Для подорожей по Європі - чудово. Працює без інтернету. Ніяких нарікань. Всім рекомендую! Один раз купуєш карти за цілком адекватні гроші, і далі - все поновлення безкоштовно.

Маршрут був обраний наступний: - Санкт-Петербург-Каунас - Краків 8 днів на Адріатиці з поїздками до Венеції, Флоренції, Сан-Марино і Словенію - Відень - Варшава - Вільнюс - Санкт-Петербург. На все це відводилося 16 днів.

Етап перший: Санкт-Петербург - Каунас. Місце перетину кордону з Латвією - Убилкінка.

Щоб під'їхати до кордону, потрібно прокотитися по платній дорозі за 300 р. Альтренатіви немає. Дорога жахлива, розбита. Проходить через населені пункти (занедбані села), знаки 40-60. Далі, потрапляємо на кордон. Це окрема історія. У черзі перед нами було 3 автомобілі - мікроавтобус з пітерськими номерами і 2 машини з латвійськими. На паспортному / митному контролі в цей час знаходилося 1 транспортний засіб - автобус з туристами. 2 !!!!! години ми чекали, коли ж нарешті до нас дійде черга. І потім ще годину зайняла процедура проходження паспортного і митного контролю. Прикордонників і митників при цьому було більше, ніж бажаючих перетнути кордон. Вони просто нікуди не поспішали. Далі - кордони Латвії, де теж не обійшлося без сюрпризів. На в'їзді роздали деклорация, де потрібно було вказати кількість ввезеного алкоголю, сигарет, палива, ліків і т.д. Я заздалегідь прочитала митні правила, була, як мені здавалося, підготовленим товаришем, тому спокійно вказала в деклорация 2 блоки сигарет на двох. Не тут то було! Виявляється, якщо ти перетинаєш кордон будь-яким транспортом, крім авіа, можна провести на душу населення тільки 2 пачки сигарет беспошлінно.Викінуть сигарети не дозволили, запропонували це зробити на території Росії (тобто треба було повернутися назад!), А скільки з мене взяти грошей, не знали. Вважали рівно годину. В результаті сігатери вийшли золоті - плюс до вартості пачки 3,5 євро.

Нарешті, ми в Латвії. Доріг в Латвії в європейському розумінні цього слова немає. Вони, з моєї точки зору, навіть гірше, ніж в Росії. Далі - Литва і перша ночівля в Каунасі. Через такого тривалого проходження кордонів приїхали ми приблизно годин в 9 вечора, хоча планували бути близько 7. засіли в готель, готель Daugirdas Old City Hotel, 4 зірки, в самому центрі, за 60 євро за ніч на двох з безкоштовним паркуванням і з сніданком. Непоганий готель, рекомендую. Ось тільки один нюанс - я бронювала за цією ціною на червень в березні, за 3 з гаком місяці. А за тиждень до поїздки заглянула на сторінку готелю і дуже сильно здивувалася - все те ж саме коштувало 490 євро. Так що рекомендую бронювати з безкоштовною скасуванням дуже заздалегідь. Каунас, скажу чесно, мене не вразив. Вечірньої прогулянки (2 години за часом) і ранкової (приблизно стільки ж) вистачило, і ми поїхали до Кракова.

Етап другий: Каунас - Краків

Хочу сказати, що дороги в Польщі не краще, ніж в Латвії та Литві. І під кожним кущем "даішники" з радарами. Знаки 50-70. Іноді можна їхати 100. Камери по дорозі в якихось нереальних кількостях. Ми вирішили не порушувати швидкісний режим, інакше поїздка могла виявитися "золотий". До речі, спасибі Sigic - він попереджав про майже всіх камерах. 700 км до Кракова ми їхали годин 10, швидше ніяк. Увечері, приблизно близько 10 годин, ми опинилися в Кракові. Готель був цілком пристойний, Krakow Hilton Garden Inn, розташований на набережній Вісли, навпаки Вавеля. Відразу хочу попередити - при оплаті картою при заїзді в готель, блокується практично подвійна вартість проживання - "про всяк випадок". Мені розблокували гроші приблизно днів через 10. За Кракову ми ходили тільки пішки, машина стояла в підземному паркінгу в готелі. Власне, з цих міркувань готель і вибирався.

Краків сподобався! Ми спеціально зупинилися на 2 ночі, щоб був цілий вільний день для прогулянки по місту.

Дуже гарний Вавель!

Від Вавеля по Королівській дорозі ми потрапили на Ринкову площу.

Ринкова площа в Кракові

Маріацький костел

Погулявши по Кракову, повечерявши в ресторанчику на Ринковій площі, ми повернулися в готель. Вранці ми вирушили до Італії.

Етап третій: Краків - Ліньяно

Польські дороги .... Я чула, що нічого хорошого. Але не предлолагает, що до такої міри. По дорозі до Чехії, яку ми повинні були перетнути транзитом, без зупинок, попалося 2 ділянки платної дороги - 9 злотих вартість проїзду по кожному з них. 9 злотих приблизно 90 рублів. Ось по цій дорозі можна було нормально їхати. Нарешті, ми потрапили в Чехію. Проїзд дорогами Чехії платний, потрібно купити наклейку на вітрове скло - віньєтку. Вартість віньєтки залежить від терміну її дії. Є різні варіанти - 310 крон за 7 днів, 440 за місяць, 1500 за рік. Віньєтку ми купили на першій же заправці, клеїться вона на скло в нижньому правому куті. Місце знаходження віньєтки на склі принципово, в різних країнах віньєтка клеїться в різні місця. Але про це пізніше.

Як тільки проїзд по дорогах став платним, значно покращилась якість самих доріг. У Чехії стало зрозуміло, що ми в Європі. Далі Австрія. Ми її теж "проскакували", так як була запланована зупинка у Відні на зворотному шляху. Проїзд дорогами Австрії теж платний, знову потрібно купувати ту саму віньєтку, кріпиться вона під дзеркалом в салоні, варто теж в залежності від терміну дії - 8,30 євро за 10 днів, 24,2 - за 2 місяці і 80,6 євро за рік. В Австрії самі гуманні ціни, втім, не тільки за дороги. Дороги в Австрії шикарні, їхати - одне задоволення. Шкода, максимальна дозволена швидкість 130 км / ч. А хочеться їхати швидше, тому я завжди користуюся в таких випадках круїзом. Ось кілька фотографій по дорозі з Австрії до Італії:

Озеро Вертер-Зе (Wörthersee) в Каринтії

Зупинка на заправці на чашечку кави

В'їзд в один з тунелів

Зупинилися по дорозі для фотографії

Автобан через Альпи

І ось, 1000 км - і ми в Італії, в Ліньяно!

Ліньяно - містечко на Адріатиці, недалеко від Словенії та Австрії. Я їжджу саме туди, щоб зустрітися з моїми австрійськими друзями. Вони традиційно приїжджають туди на один тиждень в червні. У Ліньяно крім моря, готелів, ресторанів і магазинів немає нічого. Відпочиваючі - австрійці, 99%.

Центральна вулиця Ліньяно.

До речі, з приводу доріг в Італії - вони не гірше австрійських, може бути, в чомусь навіть краще. Тільки на відміну від системи оплати в Австрії, де действет віньєтка, в Італії платиш за кілометри. При в'їзді на автостраду береш талончик з автомата, при з'їзді оплачуєш по ньому ж. Коштують італійські дороги досить пристойно. Проїхавши по Італії в цілому близько 2000 км, ми заплатили за дороги приблизно 250 євро. Бензин в Італії теж найдорожчий 1,8 євро за літр. В Австрії, для порівняння, 1,5 євро.

План відпочинку в Італії була наступним: вранці пляж, а вдень і ввечері екскурсійно-розважальна програма.

Один день (мій день народження!) Ми присвятили Венеції. Венеція була хороша як ніколи. Хто був там, знає - іноді в каналах цвіте вода, брудно і т.д. Цього разу все було чудово. Від Ліньяно до Венеції годину їзди. Правда, на автостраді, по якій ми їхали, був ремонт дороги, тому кілометрів 15 довелося плентатися зі швидкістю не більше 80 км / ч. Італійці, між іншим, на знаки обмеження швидкості не дивляться, як видно, гігантські штрафи їх не бентежать. Ми були законослухняними, езалі за правилами. Машину поставили в паркінгу на Piazzale Roma, вартість 26 євро на добу. При отриманні талона на в'їзді нам були дані рекомендації з приводу вільних місць - вирушати треба було на 10 поверх. У підсумку, вільне місце виявилося тільки на відкритій терасі поверхом вище. Вид отдуда був прекрасним:

Вид на Венецію з 11 поверху нашої парковки

Приблизно за півтори години, не поспішаючи, ми дісталися до площі Сан-Марко.

Площа Сан-Марко

На жаль, ми приїхали до Венеції вже в другій половині дня, тому довелося обійтися без музеїв, а обмежитися пішою прогулянкою і вечерю в ресторанчику на Гранд-каналі, біля мосту Ріальто.

На наступний день у нас в планах була Словенія, а точніше - Пред'ямський замок. Про існування цього замку я нічого не знала до планування маршруту нашої поїздки. Вивчаючи цікаві місця в радіусі приблизно 100 км, я випадково на нього натрапила. Їхати до замку приблизно півтори години. До речі, в Словенії теж платні дороги, потрібно віньєтка. Коштує 15 євро на 10 днів. Клеїти треба в лівий верхній кут скла. Що цікаво - У Чехії та Австрії я бачила тільки на кордоні поліцейських, які перевіряють наявність віньєтки. Якщо її не виявиться - величезні штрафи. У Словенії ж все хитро - без віньєтки нікуди не виїдеш в принципі. При в'їзді на територію Словенії величезний застережливий плакат - Купи віньєтку !!! Відразу ж заправка, де можна це зробити. Ну а далі - КПП, де після того, як складна техніка перевірить наявність віньєтки, відкриється шлагбаум, і можна їхати далі. Те ж саме і на всіх з'їздах з автомагістралі і заїздах на неї з населених пунктів. Я зробила висновок, що в Словенії Не такі законослухняні громадяни, як, наприклад, в Австрії.

Повертаюся до Пред'ямського замку. Коли ми до нього під'їхали, з'ясувалося, що у всередину не потрапити - все, на жаль, закрилося. Розклад в і-неті не відповідало дійсності. Довелося задовольнятися видами зовні. Він, до речі, вражає.

Далі ми вирішили прокотитися до Любляни, куди ми з самого початку не збиралися. Їхати всього нічого - кілометрів 50 приблизно. Приїхали, правда, вже під вечір, сонце майже сідало. Не всі встигли подивитися, та й фотографії, на мій жаль, вийшли не дуже. А місто сподобався. Дуже симпатичний. При нагоді із задоволенням туди заїду.

На зворотному шляху з Словенії у нас відбулася єдина за весь час нашої подорожі зустріч з поліцією. Ми їхали вже кілометрів за 10 від кордону з Італією, як раптом ззаду хтось став моргати дальнім світлом. Ну а через кілометр, перед заправкою, нас обігнала машина, тут же включилися мигалки, а на за днем ​​склі з'явилася біжучий рядок "слідуйте за нами" англійською. Словенські поліцейські попросили пред'явити документи, пробили машину на викрадення і довго дивувалися, що ж ми робимо в Словенії. Довелося пояснювати, що ми - туристи, приїхали відпочивати до Італії і вирішили відвідати заодно Любляну. Як виявилося, поліцейські ніколи до цього не бачили автомобілі з російськими номерами. Через 15 хвилин ми отримали назад паспорта і документи на машину з вибаченнями і кращими побажаннями.

Тиждень в Ліньяно пролетіла як один день. Далі за планом був переїзд в Ріміні, власне, тільки через близькість до Сан-Марино і Парку «Італія в мініатюрі». Ріміні - єдиний невдалий етап нашої подорожі.
По-перше, я «промахнулася» з готелем - забронювала в букінг, прочитавши відгуки: 8,8, всі задоволені, чудові господарі, домашня кухня, парковка за 5 євро і перша лінія. Одні плюси, ніяких мінусів, як здавалося. Не тут то було!
Коли ми під'їхали до готелю, відразу ж виявилося, що місць на парковці немає зовсім. Залишила машину на аварійку, пішла в готель. Дідусь-господар вийшов, похитав головою, запропонував мені поставити машину на місце в півтора рази вже мого Тігуана, і, коли «не вийшло», відсунув сміттєвий бак, «припаркований» поруч, і, про щастя !, я туди «влізла». Далі з'ясувалося, що кімната не з двома окремими ліжками, а з одного. Розміри кімнати і, особливо, санвузла, вразили уяву своєю мініатюрністю. На сніданок в цьому готелі - то, що залишилося від вчорашнього вечері. Назва готелю AMBA, http://www.booking.com/hotel/it/amba.ru.html?label=yan104jc;sid=1f7d5a0a83f4880c7188fbbbb6ed84de;dcid=2, і не варто там нічого бронювати.
По-друге, таке розчарування - Італія в мініатюрі. Я була там 15 років тому. Як же мені там все сподобалося! Приїхавши зараз, я з подивом виявила, що від колишньої краси не залишилося і сліду. Всі фарби потьмяніли, вода в каналі в міні-Венеції іржава і брудна. Всі «міні-пам'ятки» пооблупілісь, в павутині. А вхід, між іншим, в цей парк - 22 євро з людини. За що - питання.

Ще один "облом" - Сан-Марино. Начебто, все на місці, краса, види! Але змінилося саме для мене головне - атмосфера. Якось все стало зовсім «заточене» під російських туристів. Магазини з російськими продавцями і цінами як вдома. У мене склалося враження, що левова частка товарів проведена на Малій Арнаутській.
Вечеря в ресторані здивував зовсім. Я такою жахливою пасти не їла ніде. Паста була не "аль денте» зовсім. Склалося враження, що її несли до нас приблизно кілометр - вона була просто крижана. У Росії в фастфуді готують краще.

Добре, що види неможливо зіпсувати !!!

На наступний день у нас була запланована Флоренція. Я потім 10 разів пошкодувала, що не поїхала просто до Флоренції на два дні, а влаштувала собі сумнівна розвага з катаннями по автостраде- Ліньяно-Ріміні-Флоренція-Ріміні-Ліньяно. Ріміні, звичайно, потрібно було виключити з самого початку.
Поки ми займалися пошуками паркування у Флоренції, пройшлося трохи понервувати. Я заздалегідь знайшла паркінг, розташований в кілометрі від Палаццо Веккьо. І все б було нічого, тільки по дорозі до нього довелося проїхати вулицями, куди в'їжджати без спеціальної перепустки заборонено. Можливо, мене чекають штрафи. Поки тиша.
Флоренція - це місто, на відвідування якого (навіть якщо це відвідування вже не перше) одного неповного дня, звичайно, мало. Тому ми побували далеко не скрізь.

Почали з Собору Санта-Марія-дель-Фіоре

Потім пішли в сторону Палаццо Веккьо, повз церкву Орсанмикеле

Церква Орсанмикеле

Встигли погуляти по площі Синьйорії і заглянути в Палаццо Веккьо

Вдалося зробити кілька фотографій Флоренції "зверху".

І тут нам, як на зло, нам не пощастило з погодою - на небі з'явилися чорні хмари.

Годині о шостій полив дощ як з відра, і на цьому прогулянка закінчилася.
На наступний день ми попрощалися з Італією і поїхали до Відня.
За Відні можна гуляти нескінченно!

Краса, чистота, кафе з смачним кава і тортиками! Але нас переслідував флорентійський дощ, тому прогулянки були під парасолькою, небо - сіре, температура 12 градусів. Мої австрійські друзі сказали, що такого в кінці червня не пригадують.
Два дні у Відні - і ми поїхали до Варшави. Про дороги в Польщі я вже писала. Пару раз довелося об'їжджати в пробках ремонт дороги, вбили на це години півтори. Що в черговий раз здивувала - їдеш собі по автомагістралі, раптом - ремонт. З'їжджаєш в якесь село, і покажчика, як цей ремонт об'їхати, ні. Як ти гадаєш, мовляв, сам. Ще раз окреме спасибі навігатора. Чи не підвів.
У Варшаві ми провели вечір і половину наступного дня. Дощ, на наше щастя, закінчився, навіть намагалося виглянути сонце.

Погуляли, повечеряли (за смішні гроші в ресторанчику на Ринковій площі), переночували в чудовому готелі Radisson Blu Centrum Hotel. Днем поїхали далі, в Вільнюс.
Про Вільнюс мені навіть нічого сказати. Я там не зробила жодної фотографії та крім готелю я нічого не бачила. Дощ все-таки нас наздогнав і не припинявся вже до самого Санкт-Петербурга.

Останній етап - Вільнюс-Санкт-Петербург - пройшов без якихось цікавих подій, що запам'ятовуються. Годин 10 в шляху разом з проходженням кордону - і ми вдома. До наступного подорожі. Сподіваюся, воно буде в жовтні!