Наш незабутній Пафос (Louis Phaethon Beach 4 * / Кіпр)

Я ніколи не була на Кіпрі, це за свої-то 12 років активних самостійних подорожей. Взагалі ніяк не сприймалося мною як щось цікаве для відпочинку. І даремно! :) В цьому я переконалася в минулому році, коли почала планувати свою літню відпустку з мамою і 3,5 річним Богданком.

Коротко: на Кіпрі відпочивати з дітьми комфортно (велика частина Кіпрського персоналу в готелях розуміє по-російськи!) На будь-який смак (є готелі з хорошим морем, є на все включено з анімацією і гірками, є економ апартаменти без харчування) - цікаво (аквапарки - лунапарк для діток - для дорослих екскурсії по давньогрецьким руїн і місцях, наповнених диханням міфів Стародавньої Греції + навіть можна дістатися до Ізраїлю на 1-2 дні) - спокійно (велика частина відпочиваючих мікс сімейних англійців і росіян з дітьми)! Кому цікаво, прошу в мій відгук :)

«Почалося» наше подорож з двотижневих переборовши варіантів «куди б поїхати (тільки не в Іспанію, останні 3 роки ми тягали мою маму саме туди =)))» ми зупинилися на Кіпрі.

По-перше, ми виїжджали 10 червня і Кіпр - як відомо - найспекотніший місце в Європі + туди не потрібна віза! а по-друге, гортаючи фотографії готелів разом з моїм синочком, ми натрапили на один готель, про який син сказав мені сам - Мам, я хочу сюди!

наш готель LOUIS PHAETHON BEACH 4 *
ще: http://www.tury.ru/hotel/id/57050
ще: http://www.otzyv.ru/hotels/cyprus/hotel.php?id=975
ще: http://tophotels.ru/main/hotel/al6472/

Бронювали ми заздалегідь, до слова, я допустила велику помилку, в січні я забронювала 2 номери на 24 дня на все включено (± 104 000 р) - маму і мого малюка, і мамину подругу і її онука, тому що сама з подругою могла поїхати тільки на більш короткий термін через роботу і подумала - «ааа, потім вирішимо дати, забронюємо».

І вже в кінці лютого ... коли ми нарешті зважилися = місць саме в цьому готелі вже не було; тому кому цікаво, окремо пару рядків можу написати про той готель AQUAMARE BEACH, через 1 готель від Фаетона (10 хвилин пішки), куди ми в підсумку поїхали з подругою (теж всім були дуже задоволені, але він дорожче і на харчуванні підлозі або повний пансіон )!

ще, http://www.booking.com/hotel/cy/aquamare-beach-spa.ru.html
ще, http://www.tophotels.ru/main/hotel/al26590/

Прилетіли Трансаеро, прямий в Пафос, дуже швидко-комфортно пройшли всі формальності і десь за 35 хвилин доїхали до готелю.

належить мережі Луї і призначений виключно для сімейного відпочинку, (деякі Англіко там іноді роблять весілля, але це нісколь не заважає, навпаки, 2 рази на тиждень з приводу весілля у нас був феєрверк!).

Він був недавно відреставрований, по Кіпрським мірками йому скрізь пишуть 4 зірки, у нас він де 3-де 4, але, скажу точно - він тягне на 4 +!

РЕКОМЕНДУЮ щоб на місці не розбиратися з розселенням - з Москви замовити sea view = різниця в 3-4 тисячі дозволить Вам уникнути на місці питань переселення з 1х поверхів номерів, що виходять вікнами на вулицю. Повірте, ЦЕ ТОГО ВАРТО.

Готель працює по системі все включено, що було просто необхідно мамі і її подрузі, щоб не замислюватися про те, як нагодувати малечу. Годували смачно = великий шведський стіл з м'ясом, морепродуктами і смачними коктейлями (ми з подругою щодня приходили, з мам стягували браслети і сиділи в барі :)))) Для діток досить стандартно, але завжди є котлетки - пюрешкі - суп, фрукти- овочі. На сніданки їсти каші, йогурти, омлети, але мій, наприклад, їсть тільки розвідні каші на сніданок - тому пару раз я купувала йому каші в аптеці в центрі Пафосу. Загалом - по харчуванню ніяких претензій не було !!!

Що для нас було ще дуже важливо - це готель з ранку до вечора ВИРУЄ! Тут анімація з ранку і до вечора - то в басейні гри - зарядки, то на майданчику - йога і дартс, то в Мініклуб. Мініклуб в готелі 2 - один англійський для приїхали туроператором Томас Кук, інший загальний. Мініклуб був для старших діток, Богдан туди майже не ходив, але ми знаходили собі завжди чим зайнятися на свіжому повітрі; ввечері - дітям мінідисків та дитячий кінотеатр, дорослим шоу (фокусники, танцюристи, вогняні шоу і тд = пару шоу відвідали, було цікаво). Дискотеки в готелі як такої немає, тому що реально все сімейні, все після шоу або спати або в бар переміщалися.

Номери дуже симпатичні, чистенькі, оновлені, так, це не делюкс і канделябрів з кришталем немає - але, навіть у порівнянні з іспанськими готелями Коста Дорада = вони дають фору! У кутових номерах - який був у мами і Богдана - величезні балкони-веранди 10-11 м кв! Ми там відзначали 2 дня народження :)

Фітнес, СПА, критий басейн, ігрові автомати, дитячий майданчик у вигляді величезного корабля!

У готелю є мінус, про нього теж напишу: це море - воно знаходиться в 7-10 хвилинах пішки від готелю, навпроти готелю купатися не можна, хоча він і перша лінія.

Що можна вдіяти ПОЗА готелю:

- звичайно, велосипед, це у нас ще з Іспанії нерозлучна любов - ми кожен день ганяли в центр і назад з подругою (десь 12 хвилин в одну сторону).

- аквапарк і лунапарк поруч з Луї Фаетоном

- навпроти готелю зупинка автобуса - на ньому можна доїхати в центр і погуляти в центрі, кафешки в безліч. Шопінгу в центрі фактично немає - тільки 2 великих магазина (супермаркет і універсам) + купа сувенірних крамниць. Весь шопінг в Верхньому Пафосі, де живуть місцеві жителі.

- екскурсії = ми екскурсії брали у Руслан Тревел, місцеве агентство з більш цікавими цінами ніж у оператора ... або є ще недорогі двоповерхові червоні автобуси, але екскурсії англійською. Камінь Афродіти вражена до ГЛИБИНИ ДУШІ! Лазурне море, біла галька! Давно я від вотсторга не розпочинала фотографувати прямо з 2го поверху автобуса на ходу! :)

Сам Кіпр - пару слів треба сказати і про це! :) Дуже красива, але все-таки досить небагата за європейськими мірками країна, до того ж криза сильно вдарила по місцевому бізнесу і багато де ви побачите закриття кафешки і магазини (що сумно);

Пафос трафіціонно вважається англійським курортом, більш російські курорти: Лімассол (переважно 4-5 зірок), Айанапа (3-4 зірки, хороші економічні готелі, чудові пляжі, багато молоді, жваво), Протарас (тихий сімейний відпочинок 3-4).

Спасибі за прочитання і сподіваюся, відгук комусь стане в нагоді!