Париж. Екскурсії, поїсти, моїх 4 дня і що я встигла.

За 4 дні у мене був Париж під назвою «галопом по Європі». Не розумію, як деяким вистачає 2 3 днів в Парижі, я за 4 багато чого не встигла, це з тим урахуванням, що просипалаcь в 7 ранку, а назад в номер приходила в 9-10 вечора, а один з вечорів в 12 ночі (після Мулен Руж). Відразу скажу: фотографій мало, так як не хочеться показувати фотографії зі мною або мамою, тоді я ще не думала вести туристичний блог і не фоткала все підряд як зараз :))
Ну давайте все по порядку.

Приїхавши в Париж і влаштувавшись в готелі, прогулявшись вулицями я вирішила, що перше що потрібно подивитися це Ейфелева вежа. Приїхавши в Париж і влаштувавшись в готелі, прогулявшись вулицями я вирішила, що перше що потрібно подивитися це Ейфелева вежа 1. Дістатися туди виявилося зовсім просто, на метро їхати по лінії С до станції Champ de Mars-Tour Eiffel.
Взагалі в Парижі дуже популярний цей вид транспорту і дуже зручний, так як практично в кожному районі є станція метро і не дивлячись на те, що там 14 ліній, заблукати майже не реально - все зрозуміло, йти потрібно по стрелочкам і вказівниками, ну і звичайно ж краще щоб карта метро була при собі. Квитки на метро можна купити на будь-якій станції в спеціальних автоматах або касах. Купувати вигідно «карне», це 10 квитків по 1,5 Євро кожен. Якщо купувати окремо 1 квиток - це 1,8 Євро. Метро ми користувалися щодня. Наш готель знаходився біля станції метро Pyramidas.
Коли я вийшла з метро, ​​я спочатку не могла зрозуміти куди йти далі, поки не покрутила головою і не побачила це гігантське спо ються :) Моєму захопленню, ахам-охам не було меж. Ми прогулялися до вежі, подивилися на неї поблизу (підніматися я не захотіла), поїли біля вежі смачних млинців (crepes) з полуницею і шоколадом (1 млинець - 5 євро і там є різні начинки) і пішли до палацу Шайо - там свого роду оглядовий майданчик, що б насолодитися видом на вежу з далека. Зазначу: дивитися на вежу краще ввечері, вона запалюється, і хвилин 15-20 виблискує вогниками - незабутнє видовище! Я висловити навіть словами свій захват не можу.
2. Другий пункт це звичайно ж Версаль.

Начитавшись історичних книг про королів Франції, які давали шикарні бали в Версалі, а так само про Марію-Антуанетту і її ферму, театр і малий Тріанон, звичайно ж відвідування Версаля було другим пунктом Начитавшись історичних книг про королів Франції, які давали шикарні бали в Версалі, а так само про Марію-Антуанетту і її ферму, театр і малий Тріанон, звичайно ж відвідування Версаля було другим пунктом! Відразу скажу - ми провели там цілий день, з 10:00 до 18:00.
Квитки купували зарание на офіційному сайті Версаля , Так як я передбачала що в цей період буде безліч туристів і я не помилилася :)) чергу за квитками була величезна і така ж була черга людей мають квитки для входу в Версаль. Постояли ми в черзі близько 30 хвилин. Квиток я брала комплексний: вхід в парк, де можна було подивитися фонтани, відвідування всіх виставок і всіх палаців, обійшовся мені 25 Євро на людину.
Як дістатися: потрібна жовта лінія C5 з зупинкою Versailles-Rive Gauche. На електронних табличках в метро на жовтій лінії вказується напрямок поїзда, що прибуває і час його від'їзду, ось за цими даними ми і орієнтувалися. Квиток до Версаля на метро (це у них вважається вже регіональний поїзд, але пов'язаний з лініями метро) коштує 3,50 євро в одну сторону на людину.
Сам замок неймовірно красивий !!! У нас не було екскурсовода, по-цьому ми скористалися електронними гідами, які взяли при вході в замку. Перевага оцінили відразу: можна було знаходитися в приміщенні стільки часу скільки хочеться і якщо щось не почув можна відтворити ще раз, так що це краще ніж екскурсія, ти сам плануєш свій час і проводиш його не в шаленій поспіху, а з задоволенням :)
Про сам Версаль-замок писати не буду, його велич потрібно їхати дивитися!
Далі ми прогулялися трохи по околицях і вирішили, що до Тріанон будемо добиратися на маленькому потязі (ну це образно поїзд - це міні вагончики на коліщатках), який курсує між головним палацом Версаля, до Великого Тріанона і до Малого. Якщо у Вас є квиток (ми купили, на людину 6,70 Євро), то можна сісти в будь-який час і на будь-який поїзд біля будівлі де ви знаходитеся і проїхати далі або ж у зворотний бік.
Мені сподобалося, як у Великому, так і в Малому Тріанон. Особливо сподобалася ферма Марії-Антуанетти, там вирощують і по сей день картоплю, зелений горошок і навіть артишоки (вперше побачила, як вони ростуть), а скільки там кольорів ... ммм ... Раджу всім не обмежуватися тільки замком Версаль, а й здійснити прогулянку до інших будівель :)

3. У Париж потрапили ми ввечері (розраховували, що швидше подивимося Версаль) і пішли відразу ж до Собору Нотр-Дам. Метро: Cite або St-Michel-Notre-Dame. 3 Всередину ми не потрапили (вже пізно було), але оглянули з усіх боків і помилувалися архітектурою, а також побачили в сутінках світиться Консьержери. Шкода, що у нас більше не було часу повернутися і зайти в собор, але наступного разу ...
Пройшли до Готель-де-Вілль - будівля паризької мерії (площа перед будівлею раніше була Гревской площею - де раніше відбувалися публічні страти)
Погуляли по мостам та повернулися в готель :) Втомилися, а на наступний день було багато чого заплановано :)

4. З самого ранку випивши по латте в Старбакс ми вирушили в Лувр (ну так сказати 5 хвилин прогулялися), в путівнику я вичитала, що краще йти на вхід не зверху, а знизу скляної піраміди, тобто вхід буде з боку дороги в будівлю через Carrousel du Louvre - це зразок торгового центру. Там черга була зовсім не велика і ми придбали в автоматі квитки (10 євро з людини). Лувр представляв для мене величезний інтерес, так як книгу Дена Брауна «Код Да Вінчі» я прочитала на одному диханні :) 4 Лувр ділитися на три крила, які обійти за один день не реально! Путівники та карти музею знаходяться всюди. Я не великий поціновувач мистецтва і картин, але мені сподобалося, правда до голландської і фламандського живопису ми вже не дійшли, у мене вже почали все картини зливатися в одну і я вирішила шукати нових вражень поза Лувра.
Черга біля Мона-Лізи була величезна, але я звичайно помилувалася на картину з усіх боків, і вона правда на мене дивилася, в якому б кутку кімнати я не перебувала!
Дуже сподобався зал французької скульптури.

5. Далі слідуючи путівника ми погуляли по парку Тюїльрі, поїли там дуже смачне морозиво (маленька порція 4,5 євро, але тобі покладуть туди стільки видів морозива, скільки ти вибереш і скільки вміститися в цю порцію), пройшлися до площі Згоди (біля якої височить обеліск і там же є прекрасний фонтан) і далі по Єлисейських полях. Коли я їхала до Парижа, я думала, що ці поля якісь особливі, а насправді просто широка вулиця з рядом будинків, магазинів і кав'ярень, в кінці якої Тріумфальна арка і площа Шарля де Голля (колишня назва площа Зірки), це те коло, по якому їздять машини і в фільмах французьких його часто показують. 5

6. Цей день ми вирішили закінчити шикарно - піти в Мулен Руж! Метро: Blanche. 6 Квитки я купувала заздалегідь на офіційному сайті Moulin Rouge , Квитки не дешеві і на сайті в залежності від часу шоу і їжі-напоїв ціна змінюється. Коли під'їжджає до будівлі, там уже вишикувалася жива черга, в якій потрібно стояти поки не пустять. Квитки на місці думаю купити не можливо, так як весь зал був заповнений, бронюйте заздалегідь!
Шоу приголомшливе! Я сиділа з відкритим ротом :) Такого ніде не бачила. Стільки вогнів, яскравих фарб, костюмів, номерів ... і басейн виїжджає з стелі з дівчиною в ньому. Залишилися задоволені, тому брали таксі звичайно ж (в центр-район Лувра - 10 євро). В номер прийшли втомлені, але задоволені і щасливі :))

7. І ось наш останній день. Ми вирішили встигнути подивитися за цей день все те, що планували, але ще не побачили і в останній раз в кінці дня поглянути на Ейфелеву вежу.
Поїхали ми на Монмартр, на станцію метро Anvers. Прогулялися спочатку по вуличках з магазинчиками (скупилися сувенірами), знайшли смачний магазин печенек і цукерок! А скільки там було коробочок для печива - просто очі розбігалися в різні боки, залишили там 30 євро і пішли дивитися на Сакре-Кер, базиліка білого кольору, до божевілля красива будівля. Піднімалися туди на фунікулері - діють квитки ті ж що і в метро. Але можна піднятися і по сходинках. З майданчика перед базилікою відкривається чудова панорама Парижа.
8. Наступне в нашому маршруті - це вежа Монпарнас (200м, 59 поверхів!) Метро Montparnasse Bienvenue. Ліфт піднімається за 39 секунд на останній поверх, панорама неймовірна! Ми були на заскленому поверсі, по-цьому не так страшно. Вхід 10 Євро.
9. Потім поїхали в готель трохи перепочити, заїхали прогулятися в Galeries Laffayet (красива будівля з дорогими магазинами і косметикою), потім я вже не могла йти і присіла відпочити на сходинки Паризької Опери.
Останнє, що ми подивилися це був Палац Інвалідів. Метро Invalides. Потім ми проїхали до Марсовому полях і останній погляд на Ейфелева Вежа і з ранку пора було їхати назад ... Як же я не хотіла залишати це чудове місто, але точно знаю, я туди ще повернуся! Адже залишилося стільки всього, що потрібно ще подивитися.

Про їжу в Парижі

І так, тепер про їжу.
Добре нам дівчаткам, що ми трохи їмо, так як ціни там пристойні - європейські.
Снідали ми завжди в кав'ярні біля готелю, там була свіжа випічка, хороший кави, бутербродики і снеки з салатами.
В середньому на двох сніданок обходився 15 Євро. Маффин 2,50 Євро, 1 маленький І так, тепер про їжу макарунчік 1,30 євро, набір маленьких бутербродів 4,50 євро, ну і чай-каву стандартно від 2,50 євро. Круасан 0,80 Євро, але вони у них надзвичайно смачні. У будь-пекарні якої не пробувала скрізь однакові - ніжні, ароматні, масляні, теплі і пухнасті. Часу у нас було зазвичай тільки на сніданок, вечеряти ми не встигали в кафешці, так як поки оглядали визначні пам'ятки - все вже було закрито, обходилися походом до супермаркету із закупівлею ковбаски, йогурту, салату і соку :) Обідали теж не завжди там де хотілося, а там що було ближче.
У самому Лу ча заплатили 13 Євро за салат (але нам вистачило на 2), киш Лорен, яблучний пиріг і чай. Зате в одному кафе в центрі під назвою Опера тільки за два супу і сік залишили 24 Євро!
Дуже сподобалися Французькі млинчики, вони на кожному розі і з різними начинками, також смачні Тарту і киши, це відкриті пироги як з солодкими так і з солоним начинками. Морозиво - шалене! І біля Монпарнас є невеликий ринок, де ми знайшли вуличне кафе і де я їла дуже смачну запіканку з картоплі, бекону та сиру з пліснявою всього за 7 Євро!
Ще напишу про тайсько-китайському ресторані (це звичайно на любителя і моя думка) - було страшенно не смачно! Огидний запах їжі, багато людей і зовсім не моє :))
Ось мабуть і все, по-цьому наступний мій тур в Париж буде виключно гастрономічним :)

PS Звичайно через рік вже багато чого не напишеш, багато чого я упустив просто тому що в цей момент на думку не спало, але якщо у кого є питання - не соромтеся і пишіть! Я пам'ятаю і знаю на те відповім з радістю!
Ну і на завершення може трохи банально, але все ж так чітко висловлю свою думку про це місто.