Перетин Австрії на велосипеді. З Мюнхена в Любляну через Тіроль.

Ще на початку року я отримав запрошення від добрих людей на відвідування німецької республіки і не мав права змарнувати такий цінний ресурс. Тому, отримавши по швидкому шенгенську візу в німецькому консульстві в Новосибірську і купивши квитки на airberlin, я упакував велосипед, взяв гугловських легенду для орієнтування, рюкзак і рушив на Мюнхен. Мюнхен був відправною точкою для трансавстрійської переїзду. Тому потрібен був маршрут: а) цікавий, б) вільний від прискіпливих поглядів, в) щоб снігу не було на маршруті, г) укластися в 10 днів з перельотами. Я вирішив спати в наметі, а безкоштовних місць під намет в Європі вкрай мало. Всім умовам ідеально задовольняв пробіг по австрійським Альпам. Спочатку сумнівався щодо снігу на перевалах (а якщо випаде?), Але махнув рукою і рушив, понадіявшись на австрійський орднунг і зіхеркайт. Все вийшло дуже добре.

Сів на поїзд, доїхав до Москви, зазнав муки пекла в московському метро з велосипедом, сів на борт airberlin і опинився в столиці Баварії о 18:30. Вже сутеніло, я розклався на лавочці біля аеропорту і зібрав велосипед. Переодягнувшись, я рушив у темряву за вказівником на Ердінг, де роблять одне з славних баварських пів, минаючи автобан. На першій заправці звернувся до продавця за літром бензину для своєї пальника, але був посланий обуреним: «Verboten!», Інші чинні відвідувачі заправки дивилися на мене, як мені здалося, з докором. У темряві виявивши автоматичну заправку, я спочатку зрадів, але відразу засмутився, прочитавши, що менше 5 літрів, тобто відра, чи не наливають. Скажу, що пальник я так і провозив з собою, ні разу не діставши. Я просто не зміг купити бензину. Пальник потім здорово виручила мене в Індії.

Отже, ближче до півночі, я вже перетинав баварські невеликі містечка - передмістя Мюнхена. Було темно, все закрито і трохи сумно. Я думав про те, коли закінчиться вся ця лепота готична, і почнуться села - мені потрібен був ліс, щоб увіткнути намет і зварити вечерю. Нарешті, зліва і справа потягнулися нескінченні стіни незібраної ще кукурудзи, жорстко запахло свинарниками. Я зрозумів, що нічліг поруч, відламав пару качанів і прискорив обертання ногами. Як диверсант (це почуття мене не покидало всю поїздку), я оглядав дубові гаї на предмет розташування будинків фермерів і раптом помітив підсобний в'їзд в ліс, закритий іржавим шлагбаумом. Очі мої вже закривалися, калорії кінчалися, і я прийняв рішення валитися тут. Виявилося, що я заїхав на територію, де хтось дуже рідко збирав у лісі розбиті стволи, пиляв їх по лінійці і акуратно складав дрова на просушку. Поставивши намет за купою дров і сховавшись від дороги, я завалився спати, перекусивши горіхами з дому. Через сон почув гучний тріск гілок поруч і моментально прокинувся. «Щас попросити в зад сіллю ... Хіба ви не сіллю», - думалося мені. Я вирішив випередити події і голосно крикнув «Hallo, guten Abend!». Тріск зупинився. Я виліз з намету, придивився до темряви, але нічого не побачив. Тоді я пішов до лісу на напрям тріска. Негайно ж, важке приосадкувате тіло ломанулись вглиб лісу, видаючи моторошний шум, і огрядна хода затихла вдалині. На наступний день я побачив дорожні знаки, що попереджають водіїв про численні кабанів в околицях.

Вранці встав в пів-шостого, ще затемна, розвів невеликий вогонь і зварив собі сніданок. Я завбачливо захопив з собою з Росії гречку і банку тушонки на перший час. Як виявилося, гречку в Австрії не купити. Погода почала псуватися, я зрозумів, що ночувати сьогодні буду під душем. Скорегувавши плани, я кинувся до селі, де раніше я бачив по гуглмепу великий ліс.

А села, які я проїжджав, стали вже справжніми баварськими селами, самобутніми, де корівки п'ють воду з поїлок самі, натиснувши носом нехитрий механізм.

Зустрічаються харлей-Девідсон, справжні

Я звернув з дороги і заїхав на ферму до потемнілого від часу дому (всередині, проте, був ідеальний євроремонт і квіти). У якийсь тітоньки купив молока за ціною 0,40 євро за літр.

У 16ч., За годину до початку сутінків, я досяг села і нахабно зарулив в ліс. Так само безпардонно я розвів в цьому лісі багаття і з апетитом з'їв банку тушонки з гречкою. Знову мене відвідала думка про в'язниці і великих штрафах за неналежну поведінку в лісі. Зізнатися, поблукавши до темряви і поспостерігавши ліс, я знайшов в двохстах метрах позаторішнє костровіще, так що трохи заспокоївся на цей рахунок. Спати ліг в пів-на сьому, а опівночі прийшла буря. Струмені били по наметі і будили, грім гримів над головою. Однак, в гори заїжджаю, подумалось.

Однак, в гори заїжджаю, подумалось

Рано вранці я виліз під дрібний дощ, робити нічого, треба їхати. Знову розвів багаття з прикритих з вечора сухих дров, поїв каші на молоці, зібрав мокрий намет і виїхав. Сумно і вогко кермував під мрякою, весь вимокнув, але погода зробила подарунок, роз'яснити. А після обіду, що складається з банки кефіру і булок з шинкою (шоколад), я знайшов на віддалі дивний магазин, де зумів за 15 євро, на розпродажі, купити дуже якісні веломайка і велоштани. Я переодягнувся у все нове, викинув мокре шмаття і урочисто перетнув німецько-австрійський кордон при параді, привітавши синій дорожній покажчик з кільцем з білих зірочок.

Тіроль зустрів мене першим крутенька под'емчік і подарунком - яблунею на в'їзді в село. Я набив кишені багажника соковитими яблуками - як вони гарні, особливо коли хочеш пити!

Австрійці - великі любителі wandern, тобто здійснювати піші прогулянки. У зв'язку з цим постійно зустрічаються жовті таблички-покажчики з назвою пункту, відстанню до нього і часом ходьби. Ці доріжки не завжди придатні для велика, але на MTB, та нічого кататися по ним суцільне задоволення. Будь-курорт обладнаний картою схилів і доріг. Взимку катайтеся на лижах, влітку - на велосипеді, робіть wandern. Wandern робиться так: приїжджаєш на чистій машині, ставиш на парковку, одягаєш трекінгові черевики, береш палички (обов'язково) і шпарить швидким кроком по позначених доріжках. Сміття, багаття verboten.

Сміття, багаття verboten

Подумки наспівуючи пісеньку тірольських гірських єгерів Вермахту, оглядав альпійські луки і помічав, що корови ходять по пасовиську, обмеженому проводом, за яким, мабуть, тече слабкий струм, якого ці корови побоюються. За сільським доріжках ходять літні дами і джентльмени (wandern) і посміхаючись, кажуть привітання. Все дуже чинно. Запахи худоби зникли зовсім.

Біля пустельній ферми перед селом виявив автомат, який продавав молоко. Тобто кидаєш туди 1 євро, а він тобі літр молока наливає. Устаткування Alfa Laval. Знову заправився і, намагаючись не чергувати молоко з яблуками, рушив весь час вгору, як мені здавалося.

Час підходило до вечора, я підкотився до містечка Hinterhall - щось на зразок чергового гірськолижного місця. Міркую вже погано, я пропустив потрібний поворот і заглибився в населений пункт. Кругом будиночки, садки, все дуже чисто, але мені потрібно в ліс, щоб поставити намет і розпалити багаття. Побачив діда, який сидів біля будинку. Я сказав йому добрий вечір, чи правильно я їду на Мюлльбах, запитав. Дід встав і підійшов до мене, розглядаючи мене. «А куди ти їдеш», - запитав дід. «Nach Slowenien», - мовив я. «Ти не доїдеш на ось цьому через гори», - він показав зігнутим пальцем на великий після хвилинної паузи. Я сказав йому, що я сюди з Мюнхена приїхав і поїду не те що до Словенії, а й далі, якщо захочу. Дід розплився в усмішці, але очі були сталевого відтінку. Судячи з його віком, він цілком міг бути командиром взводу ССовцев в роки другої світової. Він відрубав: «Далі за селищем немає дороги. Їдь назад, потім наліво, потім в гору ». Він показав на мене своїй онучці: «Дивись, цей російський їде до Словенії на велосипеді». Внучка заусміхалася, не знаючи що сказати. Подякувавши, я впедаліл в перевал, який забрав у мене останні сили під кінець дня.

Справа був ліс з ялинок, зліва стояли рідкісні будинку. Вже сутеніло. Я таке вигадав правило - багаття палити в сутінках, тому що диму вже не видно, а вогонь не сильно світиться. Зайшов за якусь кінську огорожа, піднявся півкілометра по серпантину по схилу і опинився один в лісі, повному дров. У видолинку струмок гірський тече, у мене ще півлітра молока, м'ясо якесь із лавки, хліб. Я щільно поїв і заснув під музику БГ в плеєрі.

Вранці встав, на траві була паморозь. Зібрався, виїхав, почали мерзнути пальці, довелося одягнути флісові рукавички. Потім почався довгий спуск до міста Muehlbach, я здох. У місті я зупинився, щоб закупити обідній перекус і зігрітися трохи, так як вийшло сонце. В даному місті я виявив також автомийку, де один хлопець пройшовся розпилювачем на мою злегка забруднили велику. Danke shon.

Знову почалася сільська місцевість. Місцями з дороги я виїжджав на шикарні велосипедні Radweg (доріжки). Вони відгалужуються від Strasse, маю часто невигідний рельєф, але зате ти на ній один, а навколо природа. Я не нехтував доріжками, їх там не дарма проклали.

Біля міста Мюльбах, куди доходять поїзда, я зустрів велосипедистів. Вони, взагалі, великі хитруни - заїхали на поїзді вище і спускалися на шосейники до іншого міста, щоб там сісти на поїзд і звалити додому. Згадав діда і його сумніви.

Згадав діда і його сумніви

Бачив парк для MTB, зокрема вітіювату трасу для даунхілу. Відкинув шалені думка прокотитися без рюкзака - все ж не треба ризикувати технікою далеко від дому.

Я в'їхав в містечко Eben in Pongau - тут виробляють гірськолижну снарягу Atomic. Я буквально поцілував землю і поїхав далі

Велосипедна доріжка привела мене до якогось зоопарку без вольєрів. Тобто тварини на кшталт оленів там ходили вільно і не тікали. Людей там теж не було, тому що вихідний. Я стояв і дивився на кролика, який сидів в п'яти метрах від мене і не ворушився. Здалося, що він з пластика. Я задумався про неляканої, тому що її ніхто не лякає, природі і подався в найближчий лісок спати.

Четвертий день у мене був пекельно пекельним. Я явно набрав висоти, струснувши вранці лід з намету, крім того мені довелося подолати два перевали Obertauern і Katschberg по 18 градусів, де я злазив, як тільки швидкість падала менше 6 км / год. Суцільні гірськолижні місця. Коштують підйомники, гармати снігові.

Через місяць тут все завалило снігом, як я бачив по телевізору. Багато бажаючих здійснити wandern. Натрапив на елітний заміський гольф-клуб: навколо шикарного готелю сяяли лаковані боки бентлі і мазераті, трудящі вчилися бити ключкою під керівництвом досвідчених тренерів, їх дружини каталися з відстороненою посмішкою на конях в лісі. Я був вражений, якою красивою може бути справжня снаряга водіїв коней. Діти їх в цей час лазили по спеціальному скалодром, явно спонсорувати Salewa. Ще годину після зустрічі з гольф-клубом я думав про сенс життя, потім забув.

Ще годину після зустрічі з гольф-клубом я думав про сенс життя, потім забув

Radstadt, якісь симпатичні села залишилися позаду і я під'їхав до славного озера Boden See - аристократичний курорт Європи.

Ще вдома я намітив ночівлю на березі, купання і прання. Як я помилився. Там ніде приткнутися. Посеред усієї цієї краси неможливо встати. Lagern verboten, verboten, Privat - суцільні таблички. Nach Osten, я думав вже по-німецьки і шпарить від цього Seeboden, щоб встигнути в місто Віллах до темряви. Поруч з озером стоїть явно слов'янська село з назвою Dobriah. Цікаві її церкви - остов як у католицькій, а верхівка шпиль, а цілком російський купол.

Неприємно вразило, що на дорожньому покажчику хтось маркером намалював радянську зірку і підписав «Sowietishe Das Geil».

В'їхав в Villach ближче до півночі.

Треба спати, а 50 євро за готель шкода, та й сил немає шукати готель. Бачу супермаркет побутової техніки. За ним був службовий двір, на якому стояли безгоспні 2 величезних телевізора і 2 пральних машини. Напевно, тут безпечно, раз не тирять, подумалося мені. Там ще була якась службова будочка, за якої росли дуби, і нападали багато-багато листя. Ось я їх згріб в ліжко і спав м'яко-м'яко. Це був єдиний випадок бомжеватого поведінки за весь похід.

Вранці я насамперед відправився на вокзал, де вмився, поголився, переодягнувся. Дуже приємно. Подивився місто, купив товсті устілки - мерзли ноги. Після обіду я рушив, нарешті, в Словенію, уточнивши легенду в інтернет-кафе.

Словенію та Австрію розділяє перевал Вурцпасс ухилом 18 градусів і довжиною 4 кілометри. В'їхати в нього по серпантину з вантажем просто архіскладно, тому я пішов пішки, обдумуючи період холодної війни. Таблички радять автомобілістам перейти на першу швидкість, але деякі буквально злітають з гори, залишаючи запах горілих колодок на поворотах.

На верхній точці перевалу стояла меморіальна табличка, з якої я дізнався, що тут в околицях є мережа військових бункерів, які австрійці в лютою поспіху налаштували, коли наші танки в'їхали в Прагу. Гірська республіка всерйоз думала, що танки підуть далі, і перевал Вурцпасс повинен був їх загальмувати. Ну да ладно, Respect, Rispetto і т.п. на всіх мовах Європи тепер написано на меморіалі у вигляді танкових загороджень з рейок, прикордонний пункт порожній, пилові скла будочек прикордонників.

По той бік перевалу я вже котився, зрозуміло, під гору - радість-то яка. Стало відчутно холодніше. Уже здох, а набрану швидкість втрачати не хочеться, я підключив внутрішній резерв і в'їхав в словенський Podkoren. Там йде будівництво гірськолижного курорту - непогана гірка, типу нашої Зеленої.

Переді мною виник вибір - направо 40км - Італія, наліво - Словенія. До біса Італію, я навряд чи поїду коли в Словенію спеціально, поїхав дивитися на братів-слов'ян.

Я спускався по долині по лісі вздовж річки по шикарній велосипедній доріжці, весь час вниз і вниз - яка насолода. Справа річка шумить, два рази зустрів велоспорстменов - на цей раз вони їхали назустріч, в гору.

Оскільки я сильно випереджав свій графік, то я не поспішав в Любляну і встав перед Jesenitse на території законсервованого на зиму картинг-парку на Полуднівка. Мене привабила майданчик біля річки, відсипана чистим білим щебенем. Зробив гаряча вечеря на багатті і випрати, змастив ланцюг.

Велодоріжка від Podkoren до Kranj просто дуже мальовнича. Проезжаещь якісь старі словенські села, природа альпійська, осінь ще додала фарб. Місць застромитися з наметом багато, людей практично немає (принаймні восени), вода в річці чиста. У великих нас. пунктах стали зустрічатися бетонні будинки явно радянської архітектури, схильною до кубізму як ніхто інший. Sowietishe. Das Geil, подумалося мені. Однак, історичні центри словенських містечок чарівні. Там і фрески, і мостові, і вежі з годинником ...

За Kranj велодоріжка втрачається і переходить в федеральну дорогу перед Любляной, різко зростає потік машин, які приєдналися з автобану. Словенські даішники зігнали мене на польову дорогу, яка йшла паралельно і закінчилася через 300 м. Навіщо вони так вчинили ...

Нарешті, я в'їхав в словенську столицю Любляна і був вражений, наскільки схожі наші мови (потім я їхав з хорватами в Мюнхен і був вражений, що вони ще більше схожі на нас). Я вже згадаю тільки про всюдисущий «Pozor!», Що означає «Увага», в Чехії те ж саме.

Любляна дуже красива в плані архітектури, має історичний центр, куди варто зазирнути, там є класний базар, де можна задешево отоваритися Kislo Repa і навіть італійськими делікатесами, багато учнівської молоді, що пожирає бутерброди, багато бомжів, які колоритні як і наші.

Туристи, звичайна справа, наповнюють столицю. Зустрів на базарі вкрай багато одягнених співвітчизників. Вони вибирали італійські маслини, замочені в оливковій олії з моцарелою (вибачте, якщо сплутав сир з ковбасою). Чоловік з надією справшівает сувору супутницю: «Ну що, беремо?». Я сказав їм по-російськи: «Беріть, звичайно, це дуже смачно». Громадяни ображено втупилися на мене і замовкли, відвернувшись.

Я купив Kislo Repa по 72 рубля у бабусі для проби. Проба обернувся страшною печією. Aware!

Настав час селитися десь, я планував провести в Любляні 2 дня. Здувся мій варіант з безкоштовним поселенням у члена клубу гостинності, але ще вдома я знайшов координати молодіжного хостелу, який представляв собою котедж зі скромною, але дуже чистою обстановкою.

Тримав заклад молодий італієць Marco. Я кинув йому смску і отримав відповідь you may come. Мене поселили в місному номері, де я жив зовсім один. У номері ліжко, тумба, раковина. Included Інтернет, зручності і кухня shared в коридорі. Що, загалом, класно, оскільки вечір ми скоротали на кухні з японською парою, що летить до Австралії, якимось мужиком з Монтенегро, погано говорить по-англійськи, але віддав мені пів-піци і, власне, самим Marco. Ліжко-місце обійшлося мені в 14 євро за ніч - єдиний раз я заплатив за нічліг.

На Наступний день мені треба Було переїхаті назад в Німеччіну, до Мюнхена, щоб оселити в Іншого члена клубу гостінності. Було два варіанти: bahn.de на поїзді за 71 євро, це много. Другий варіант - автобус за 41 євро, что идет транзитом з Загреба. Я купивши на него квиток, про мій велосипед касірка сказала так: «Це Залежить від водія, но я не думаю, что вінікнуть якісь проблеми». Тут все як вдома, подумалося мені, все-таки слов'яни - це від слова «славні». Потім я ще раз пригадав це, коли готи в Мюнхені не пропустили в літак баночку соусу песто (250 грам рідини замість 200 дозволених).

Автобус запізнився на два з половиною години (як в Росії). Короткострижений вгодований водій-хорват був у милі, рвав і метав. Він рухав по перону якихось чорнявих не те молдаван, не те албанців з тюками і стягував з них плату за багаж. Я делікатно стояв осторонь, чекаючи закінчення авралу. Останнім я підійшов до водію, показав квиток і свій велосипед. Він сказав так, що я без перекладу зрозумів НЕМОЖЛИВО. З боку підійшли двоє словенських патрульних поліцая і спостерігали за навантаженням. Я вже зрозумів, що наші мови дуже схожі і по-російськи сказав, що я заплачу за велосипед. Хорват запитав, де я виходжу, і, сказавши щось на кшталт «підемо», завів мене за кут автобуса. Давай, каже, 6 євро. Та ні питань, на, і мій великий кладеться поверх всіх сумок, як це робиться, коли на Алтай їдеш.

Автобус йшов по автобанах із Загреба до Німеччини. Люди в салоні розмовляли або спали. Двоє водіїв-хорватів слухали хорватське радіо, а GPS на лобовому склі говорив жіночим голосом цілком по-російськи «наліво» або «направо». Було дивне чуство, що я майже вдома, хотілося згадати сусіда і сказати йому, перестань перекручувати мову.

Висадили мене о четвертій годині ранку в Мюнхені на автобусному вокзалі. Тут я вмився, почекав світанку і поїхав в місто.

Передмістя подивився, катався по місту, шарілся до самого вечора, коли у мене виникла можливість заселитися у студента мюнхенського університету в кампусні типу гуртожитку, що, однак, варто було йому 350 євро на місяць, не рахуючи електроенергії.

Я відвідав музей BMW, був вражений технологіями, відвідав історичний цент і був вражений механізованого спектаклю, який влаштовують лялечки на одній з веж о 17 годині - з виходом короля і лицарів на конях. Здивувався красивим паркам, чистим велодоріжкам, великою кількістю турків і їх крамничок з кебаб, був вражений, що ціни на продукти харчування нижчі новосибірських. Здивувався великій кількості BMW на вулицях - напевно, баварцям, зарплату платять автомобілями.

Я поїхав за 20 км в Дахау, в концентраційний табір.

Я поїхав за 20 км в Дахау, в концентраційний табір

Це пригнічує, але вкрай корисно там побувати. Там ви дізнаєтеся як так вийшло, що такі табори з'явилися, з чим же боровся Гітлер «по ідеї», побачите товстих, як на підбір, туристів-американців, хто бавиться в газовій камері, задумаєтеся про те, а чи може повторитися жах Другої світової, хто винен і що робити.

Мій зворотний рейс до Москви на дискаунтере був ще через 4 дні, так як я раніше закінчив свій маршрут. Квитки було не змінити, так як це дискаунтер, і я повинен був кантуватися 4 дня в Мюнхені. Зізнатися, в велосипедом це в радість. Але студент незабаром їхав до батьків, тому я домовився з іншим членом клубу гостинності про переїзд до нього через 2 дня. Ми тепло попрощалися, я подарував сувенір.

Другий мій хост був у Штефана, який примудрився одночасно прийняти мене і ще одного бродягу з Португалії Кріштіано. Той прямував до Аннапурна через Делі і отримував візу в Мюнхені. У цей вечір ми вкрай вдарили по баварському пиву, яким гостинно почастував нас Штефан (він вибрав найкращі їх сорти)

і обговорили різну рок- і етномузики, якій у Штефана було в надлишку. Я пообіцяв прислати йому Акваріум в колекцію. Португалець Кріштіано, виявляється, вже відвідував Росію, де йому довелося нажертися горілки на Ольхоне. Про Москві він сказав, що там все дуже дорого. Здивував типу.

На наступний день Штефан влаштував нам велоекскурсію по Мюнхену, ми відвідали безліч красивих місць, шкода, тільки, що був вихідний і багато-багато народу. Величезна просто кількість велосипедистів на доріжці - треба бути уважним і не розслаблятися, щоб не в'їхати в кого-небудь.

Я прочитав правила проїзду на S-bahn в Мюнхені. Провезення велосипедів в будній день дозволений тільки до 6 ранку. У мене рейс близько полудня, что-ли. Ну й добре, посиджу в аеропорту. Квиток коштує в залежності від зони. У мене залишилося готівки 4 євро, а квиток коштує 9 євро. Та й пофіг, я купив квиток до 1-ї зони за 2,71, що би зовсім не нахабніти і спокійно доїхав до аеропорту. Ніхто не перевірив квитки. Великі там просто укочують в вагон і в проході прислоняют до сидушке. Тому і до 6 ранку дозволено - потім громадяни на роботу їдуть і набиваються.

Реєстрація, негабаритний багаж, все як завжди. Переліт, Домодєдово, натовп в метро і чварні старої, на мені великий в чохлі і рюкзак за спиною. Потім на поїзді додому, журавлина по 300 р. відро за Кірова. Будинки свіжий сніг, по-рідному холодно і приємно.

Висновки та рекомендації:

За 5 ходових днів проїхав близько 700 км по гористій місцевості і перетнув Австрію з північного заходу на південний схід. Виїжджав в 6-7 ранку, закінчував в 17-20 ч. Можна було частіше зупинятися, але мені так складніше. Грошей витратив близько 600 євро на все про все.

З наметом їхати в європейські гори можливо і потрібно.
Багаття палити можна, але обережно.
В австрійських селах банківські картки не приймають.
Мати готівку.
Заправки не наливають бензин в пляшки, карти приймають тільки випущені в EC.
Газ в різьбових балонах продається в спец.магазінах по нерозумним цінами.
Супермаркети в гірських селах відсутні, магазинчики і лавки по неділях закриті.
Велосервіс майже немає нагорі - майте свої інструменти.
По автобанах, зазначеним знаком типу A10 їздити на велосипеді заборонено, як і в Росії. Та й безглуздо це.
Пересуватися між австрійськими селами можна по пішохідних стежках, позначених жовтими покажчиками, якщо є достатньо часу - рельєф там непередбачуваний.
Взагалі, Австрія - велосипедний рай, хочеться там залишитися назавжди.
Карта потрібна, компас - мабуть, так, GPS - немає, заблукати дуже і дуже складно.
Як і по всій Європі, в забігайлівці булочка 50 центів коштує, а чашка чаю 1,5-2 євро. Це засідка, просите окріп.
Відвідуйте розпродажі по шляху - класний велоодяг за низькою ціною.
Гірська Австрія восени зовсім безлюдна, прохолодна і шалено красива.
Шляхів трансферу мільйон, але можна рекомендувати такий: www.airberlin.com www.bahn.de, лібоwww.oebb.at, або www.slo-zeleznice.si www.ap-ljubljana.si (якщо є бажання по Балканам закинув на автобусі ). У bahn.de і oebb.at є спецтарифи - якщо купити заздалегідь і отримати тікет поштою в Росії.
Якщо хочеться в Італію, то www.trenitalia.com.
Велосипед оплачується окремо!
У Любляні можна жити в хостелі у Марко Марковски "My Hostel" Ljubljana, Podutiska, 67, tel. 386801190, місцевий 0801190, mob. 386 41 743 240. Ціна 14 євро за ніч.

джерело: http://nologono.livejournal.com/2512.html

А якщо випаде?
Чоловік з надією справшівает сувору супутницю: «Ну що, беремо?