Поїхали з нами на лижі в Австрію 2014 року, лютому!

Ось ми і повернулися з нашого другого зимового подорожі до Австрії! Трохи стомлені, але з відмінними враженнями і захоплюючими спогадами!

Перш за все, хотіла б Всіх подякувати за чудову компанію! Дійсно нам було дуже приємно провести цей час з Вами! Ваша підтримка і гарний настрій тільки додавали нам сил і бажання працювати! І це дійсно буває не завжди!

Отже, почну нашу історію! Вийшло так, що група у нас на цей раз була зовсім невелика, це звичайно ж дало нам можливість зручніше розміститися в автобусі і набагато швидше з усіма познайомитися.

Відправлялися ми з Ужгорода, де нас радо зустрічали наші, вже можна сказати, улюблені водії - Славомир і Любомир. Кордон пройшли без особливих пригод, на хвилинку забігли в дьюті-фрі і поїхали в бік гаряче коханої Австрії!

Одноголосно було прийнято рішення про те, що аутлет Пандорф ми не хочемо відвідувати, що наблизило нас до кінцевого пункту ще на кілька годин!

Яке було моє здивування, коли ми приїхали в Санкт Мартін! Ще жодного разу я не бачила цю село без снігу! Я не могла повірити своїм очам! Навіть в +15, коли в долинах росте трава й цвітуть перші проліски, тут завжди все дбайливо накрите пухнастим білим покривалом снігу - і схили гір, і затишні вузенькі вулички, і даху малесеньких будиночків!

Лягаючи спати, я схрестила пальці і побажала нам сніжної погоди! Так, в це складно повірити, але наша казка знову здійснилася! На наступний день всю село засипало снігом! Відкривши вікно, я побачила звичний і вже такий рідний нам пейзаж, гірська церковця, лижні траси, ялинки, які так дбайливо обіймають гору своїми засніженими лапами з усіх боків! Ну, красота !!!

Кожен день ми моніторили прогноз погоди! Сказати, що прогнозам не можна доверять- це не сказати нічого! Напевно краще його не дивитися зовсім, адже за тиждень австрійські синоптики передбачали погоду всього лише раз, і це був якраз перший день!

Перший день у всіх гірськолижних курортах були сильні снігопади! Як сказали б наші товариші лижники, справжній Сіна Стежці! І цей перший день ми присвятили Дахштайн Весту! Зупинка біля підйомника в Анаберге була закрита через погодні умови, тому нам довелося починати свій лижний маршрут з іншої точки, що ускладнило наше повернення додому і значно обмежило кількість скі-бусів!

Близько години ми купували скі-паси і налаштовувалися на катання! Сніжна погода і заплутана карта вводила туристів в деяке замішання!

Знав би хто-небудь з них, що через пару днів погляд на цю карту буде приносити зовсім інші емоції, розфарбує дні неймовірними фарбами зимових гір, синього і прозорого неба, яскравого сонця і наповнить життя вражаючими враженнями!

Але спочатку все дуже переживали! Перший підйом і спуск, видимість нульова, сильний снігопад ускладнює рух, знову пухкий сніг, невтрамбованому снігу траси, сильний вітер! Але нічого не змогло ставити лижників, які приїхали за враженнями! Перший спуск в долину Цвізельальм був негайно обмиті кухликом гарячого глінтвейну!

Далі ми розділилися! Основна маса поїхала назад в Анаберг, а ми вирушили в своє улюблене кафе за смачними сосисками! Поки ми куштували невимовно смачні сосиски в беконі з сиром приготовані на грилі, час наше пролетіло так швидко, що ми не встигли й отямитися! Пора було повертатися додому! Пам'ять нас з Катею трохи підвела і ми звернули не на ту трасу. Коли зупинилися у підйомника, щоб запитати, як дістатися про Анаберга, працівник сказав, що ми вже не встигнемо доїхати туди на лижах. Нам довелося спускатися в ГОСАН!

Який би вид відкрився в гарну погоду! Які там краси! Але на жаль, небо було затягнуте важкими сніговими хмарами, і ми цілком не змогли насолодитися цим приголомшливим видом.

Повернемося до ГОСАН. Ми подивилися розклад скі-бусів і були трохи засмучені, тому що в будній день ми б без проблем дісталися до Санкт Мартіна на автобусі, але у вихідні дні у них зовсім інший розклад рейсів. Тому, як тільки ми спустилися, відразу зателефонували в службу таксі! Було дуже цікаво почути у відповідь, що в цьому місті немає машин і служби таксі зовсім, а найближче містечко, звідки буде реально виїхати, це Абтенау. Ми сіли в наступний скі-бус і вирушили в Абтенау. Що з себе являє цей містечко я вже писала в торішньому відкликання, можу відзначити те, що він дуже симпатичний і плюс зі своєю службою таксі 😉. Ще хвилин 10-15 прогулялися ми вулицями і за нами приїхала величезна машина на чоловік 20, яка з комфортом доставила нас в Санкт Мартін!

Трохи стомлені пригодами ми вирушили до готелю і солодко заснули під мелодійний передзвін дзвонів гірської каплиці!

Наступний день нам приніс яскраве сонечко, яке грайливо заглядало нам у віконце!

Ми знову наділи лижне обмундирування і вирушили в Обертауерн! Цей регіон не може не сподобатися! Красиві гірські вершини заграли в променях сонця вже ближче до вечора! Але а вранці, коли ми піднялися на одну з 7ми вершин цього курорту, нас зустрічала сніжна хмара, яка грунтовно тут закріпилася і відмовлялася здавати свої позиції! Метр перед очима - пелена, дізоріентація в просторі, сильний вітер, навіть я злякалася. Але через метрів 500 все налагодилося і пішло як по маслу!

Ми провели відмінний день на схилах Обертауерн! Хороші траси, дуже багато снігу, затишні ресторанчики, привітні австрійці, все це наповнило день незабутнім колоритом і, якщо можна так сказати, австрійським духом! Всі повернулися до автобусу втомлені, але задоволені!

Третій день нашого відпочинку був присвячений гірськолижного регіону Шладмінг Дахштайн. Цей регіон об'єднує в єдину мережу 220 км гірськолижних трас і з'єднує 4 гори, з яких щорічно «з вітерцем» спускаються учасники багатьох міжнародних соревновайній. Погода в цей день знову залишала бажати кращого. Всі поїхали в гори, а ми з Катериною вирішили прогулятися по відомому своїми гірськолижними чемпіонатами місту Шладмінг. Городок звичайно гарний, тут розташовуються сотні спортивних магазинів і милих ресторанчиків. Також тут є спортивна арена і льодовий «палац».

Також тут є спортивна арена і льодовий «палац»

У цій поїздці ми знову відчули, що гірськолижний відпочинок - це досить травмонебезпечний вид спорту. Це підкріпилося декількома досить серйозними травмами. Саме в Шладмінге ми потрапили в невелику і дуже доброзичливу клініку, де лікарі завжди посміхаються і привітно базікають з тобою, де огляд лікаря з усіма витікаючими звідти рентген-знімками займають 10 хвилин, що ні в якому разі не впливає на якість медичного обслуговування, а навпаки голосно заявляє про майстерність лікарів і розвитку технологій!

Недалеко від Шладмінга є Льодовик Дахштайн. Багато з наших туристів побажали туди потрапити. Дістатися туди можна на скі-бусі. Тому ми вирушили до кас, взяли його розклад і вирушили на зупинку. Будьте уважні з скі-пасом! Виявилося, що Зальцбургер суперски кард не діє на ці скі-намисто. Хоча в касі нам сказали, що ці скі-паси повинні підходити. Водій не зміг нам пояснити причину цього, лише сказав, що за 4,9 євро він з радістю довезе всіх до льодовика!
Окрема подяка нашим туристам! Спасибі, що особливо ніхто не засмутився і не став нервувати. Все з посмішками на обличчях вирушили на прогулянку по місту і в кінці-кінців зупинилися на обід в невеликому австрійському кафе.

Вечір цього дня ми провели в термальних джерелах Альтенмаркт! Невеликі ТЕРМАЛЬ «Терме Амаде» розташовуються по шляху нашого проходження, і просто гріх в них не побувати! Гаряча вода б'є з-під землі і служить втіхою для тисяч туристів щодня. Є там і басейн з хвилями, є басейн під відкритим небом, є кілька цікавих гірок. Для тих, хто любить попаритися, там є окремий сектор саун. Тільки туди квиток купується окремо.

Тільки туди квиток купується окремо

Вдосталь напарившись ми вирушили в наш готель, щоб гарненько виспатися перед наступним днем!

Ранок середи нам принесло гарну сонячну погоду і відмінний настрій. Півдня все каталися на схилах біля готелю, а далі ми поїхали в Зальцбург! Гарний, що потопає в горах місто! Тут ми побачили палац і парк Мірабель, музей Вольфганга Моцарта, будинки Крістіана Доплера і Герберта фон Караяна, центральну вулицю Гетрайдегассе, концертні зали фестеваль «Festspielhaus», монастир Святого Петра, Кафедральний собор, фортеця Хохен Зальцбург (Hohen Salzburg) і багато іншого.

Ну а сам вечір ми скоротали в цій австрійської пивний «Августінерброй» за кухлем дуже смачного і хмільного австрійського пива! Будівля з багатовіковою історією, яке є частиною монастиря, приносить любителям пива і гучних компаній величезне задоволення вже далеко не перший рік! Стелі цих величезних залів злітає вгору на метрів 10, прикрашені вони дерев'яними балками, хитромудрими візерунками і різнокольоровими картинками. На мармуровій підлозі стоять масивні дерев'яні столи і важкі довгі лавки, на яких сиджу завжди веселі захмелілі австрійці. Відвідувачі з задоволенням лопають апетитні закуски і запивають смачним пивом. До речі, в цій пивоварні варять всього один сорт пива і ніхто на це не скаржиться!

Дорога від пивної до Мірабель Платц, де стояв наш автобус, проходить по набережній річки Зальцах. Прогулянковим кроком ми попрямували в сторону парковки, насолоджуючись приголомшливим видом вечірнього міста. Дуже шкода, що ми не пройшлися по вузьких вуличках Зальцбурга вночі, адже вони в цей час чарівні!

Плани на четвер у нас були грандіозні! Ми збиралися відвідати регіон Гаштайн! І погода в цей день була чудова! Але наші плани довелося поміняти, так як страхова компанія дзвінком підтвердила витрати за страховим випадком. Потрібно було терміново їхати зовсім в іншу сторону, щоб потрапити в лікарню до призначеного часу. Знову ж окреме спасибі групі за розуміння і за те, що всі погодилися поїхати на катання в інший регіон Флахаувінкль- Цаухензе!

Хотілося б сказати кілька слів про австрійській лікарні! Повернулися ми в Шладмінг. На 11:15 була призначена операція. Все трохи нервували і переживали, але обстановка там настільки НЕ лікарняна, що мимоволі розслабляєшся і перестаєш тремтіти. Сама операція зайняла часу не більше півгодини. На операційний стіл можна влізати у взутті, під час операції можна жартувати з доктором, а вже через кілька хвилин після операції можна насолоджуватися прекрасним сонячним днем ​​прогулюючись вуличками казкового Шладмінга!

Цей день дійсно був сповнений пригодами! Не встигли ми повернутися з однієї лікарні, як поїхали в іншу! У 45 км від Флахаувінкля є спортивний госпіталь, який приймає всіх гірськолижників отримали травми. Ну що я Вам хочу сказати! Наша медицина знаходиться ще в кам'яному столітті в порівнянні з австрійською. Це все настільки доступно і просто для них, що мимоволі починаєш замислюватися, чому у нас не так? Просто з сумашедший швидкістю працюють доктори, все чітко і злагоджено. Якщо закрутилася голова, то відразу вас посадять на космічне крісло -коляска. Для нас це навіть свого роду образа, а для них- норма! Благополучно ми завершили свої справи в госпіталі і почуттям виконаного обов'язку вирушили до готелю святкувати найромантичніше свято в році-День всіх закоханих!

Що стосується самого регіону катання Флахаувінкль- Цаухензее, то можна сказати, що це дуже милий регіон! Все продумано до дрібниць! Для того, щоб дістатися від Флахаувінкля до Цаухензее, необхідно сісти на веселий «паровозик» скі-бус і проїхати 500 метрів!
Цаухензее, перепад висот на курорті становить 750 метрів (1 350 - 2 188 м). Тут на схилах гори Штайнфельдшпітце (2344 м) знаходиться 41 км трас.
Зона катання ідеально підходить, як для новачків, так і для професіоналів, любителям фрірайду, фрістайлу. Траси відповідають категоріям FIS і придатні для карвінгу, а вільні від лісів ділянки дозволяють поїздити по пухкому снігу після снігопадів. На слаломних трасах проводився не один кубок Чемпіонату світу і Європи. В цьому році в січні тут проводився етап супер-комбі Світового кубка Audi FIS для жінок.

скі Бус

Флахаувінкль - Гора Шаттлберг (Shuttleberg, 1980 м) - центр зони катання Флахаувінкль-Кляйнарль. Кожен підйомник обслуговує мінімум дві гірськолижні траси різної складності і ділянку офф-пистия. Крім того, на Шаттлберге є траса з виміром часу, швидкісна траса, дитячий парк, сімейна траса, 1,5-кілометровий сноу-парк Absolute Park в якому є 100-Метроу хаф-пайп і 170-метровий суперпайп, і джіб-парк Burton Stash, в якому більше 70 фігур, вирізаних з дерева.

Останній день по програмі туру ми повинні були присвятити долині Гаштайн. Прогноз погоди говорив, що там буде сніг, тому ми трохи засумнівалися, але в підсумку все одно поїхали! І не пошкодували! Сонце нам усміхалося весь день! Долина Гаштайн нас зустріла навесні! Величні білосніжні вершини гір виступали на тлі зелених, залитих сонцем долин! Для цього дня катання ми вибрали 2 курорту - Бад Гаштайн і Бад Хофгаштайн. Вони пов'язані єдиною мережею підйомників і трас! Дійсно хороший курорт. Висота гір тут доходить до 2400м, а якщо взяти ще Спортгаштайн, куди можна дістатися на скі-бусі, то там висота гір - 2600м. Що тут цікавого? Тут є дуже довгі траси, затяжні спуски, які починаються від самих верхівок і закінчуються в долинах. Тут ви зможете насолодитися катанням на засніжених схилах, по типу Французьких Альп (зовсім без дерев), є можливість внетрассового катання, також тут є «чайнікштрассе» серед ялинок (так звані «траси для відпочинку»).

Для мене цей курорт є такою сумішшю Шладмінга і Обертауерн, досить різноманітний. Тут можна задовольнити бажання майже всіх лижників і бордерів! Так, і ще тут дуже красиво! З кожної точки відкриваються зовсім різні види! Подивившись фотографії, складно буде сказати, що це один і той же курорт.

Що ще тут цікавого! Тут є найдовший високогірний підвісний міст в Європі, його довжина 140 метрів, а висота, на якій він знаходиться - 2300 м.

У цьому році на схилах Гаштайна проводився етап Світового кубка для сноубордистів з паралельного слалому!

Закінчили ми нашу гірськолижну програму просто чудово! Залишалося ще так само провести і останній вечір! Варто зазначити, що цю можливість ми не упустили! Наша група люб'язно запросила нас і водіїв на святкову вечерю в ресторанчику нашого готелю! Після чого всі перемістилися в окрему кімнатку, в якій скоротали останній вечір за чаркою міцного напою і цікавих розмов!

У суботу вранці ми завантажили свої валізи в автобус і вирушили в дорогу. Чотири години пролетіли непомітно, ми припаркували автобус у Відні і вирушили на екскурсію! Гуляючи по Відні з екскурсоводом, ми познайомилися з чудовими архітектурними спорудами, такими як Марія Терезія Платц, Хофбург, Собор Святого Петра, Чумної колоною, Собором Святого Штефана! Почули безліч цікавих розповідей про місто та його історію, про кулінарні вподобання, про знаменитого торті «Захер», про чудовому віденському кави.

Що ж новенького в цей раз ми побачили у Відні?

Ми побували на концерті органної музики в соборі Святого Петра! Так, ця музика дійсно діє на кожну людину по-різному. Одні просто розслабляються, інші розслабляються від щирого серця - сплять як немовлята, треті і зовсім регочуть! Також спробували покататися на велосипедах, це виявляється абсолютно не складно і майже безкоштовно (перший час- безкоштовно, кожен наступний - 1 євро), але зірки в цей день не зійшлися в потрібну нам комбінацію, і ми залишили цю затію на наступний раз! Ще ми скуштували віденський яблучний штрудель і ароматну каву! І звичайно ж не можна не відзначити дев'яти годинний піший марафон по Відні! Це дійсно прогулянка не для людей зі слабкими нервами, але за цей час місто нам став практично рідним! 😉

Вдосталь нагулявшись все солодко заснули в автобусі. Вранці зробили зупиночка в «Теско» і під перші акорди нашого національного гімну перетнули кордон України!

Ще раз хочемо подякувати всім туристів за чудову компанію, позитив і море теплих слів, які ми почули від Вас! Хочемо побажати Вам тільки найкращого, мирного неба над головою, побільше подорожей і самих позитивних вражень!

Що тут цікавого?
Що ж новенького в цей раз ми побачили у Відні?