Відгук про переліт з Москви в Лос-Анджелес авіакомпанією Аерофлот | Рейс SU 106 в США

1. Перельоти Аерофлотом - наш досвід
  2. Купівля авіаквитків в Лос-Анджелес на сайті Аерофлоту
  3. Переліт Москва - Лос-Анджелес Аерофлот
  4. Розповідь про наш час перельоту з Москви в Лос-Анджелес
  5. Наш відгук про переліт в Лос-Анджелес Аерофлотом
  6. Чи будемо ми ще літати Аерофлотом?
  7. Карта перельоту в Лос-Анджелес
  8. Що ще варто знати про Лос-Анджелесі і Каліфорнії

Всім привіт Всім привіт! Чи варто летіти з Москви в Лос-Анджелес авіакомпанією Аерофлот? Після того, як ми вибрали саме цю авіакомпанію для того, щоб полетіти на Західне узбережжя в США в Лос-Анджелес, ми вже не впевнені в тому, що варто радити її іншим мандрівникам і туристам. Ми вирішили, що прямий переліт - це, поза всяким сумнівом, велика перевага. Але, на жаль, на цьому плюси рейсу Aeroflot SU 106 для нас закінчилися, навіть не дивлячись на досить новий парк літаків у головного національного перевізника з Росії. Більш того, під час обох перельотів туди і назад у нас не з нашої вини виникла кілька серйозних проблем, які Аерофлот не став вирішувати навіть після того, як ми подали офіційну претензію. Тому ми вирішили більше ніколи не літати авіакомпанією «Аерофлот - російські авіалінії» ні в США, ні по інших напрямках. На чому грунтується наша думка, досить терплячих і досвідчених мандрівників, раніше літали Аерофлотом частину свого кругосветки , Я вам зараз детально розповім.

Зміст статті

Перельоти Аерофлотом - наш досвід

Ми і раніше літали Аерофлотом із найрізноманітніших напрямів. Наприклад, наші останні перельоти провідною російською авіакомпанією включали в себе "Нью-Йорк - Москва", " Москва - Бангкок - Москва "І нарешті" Москва - Лос-Анджелес - Москва ". Слоган «Щиро Ваш. Аерофлот »ми тоді ще наївно вважали дійсно важливим.

І хоча кожен раз ми залишалися дуже задоволені сервісом, що надаються Аерофлотом, ми продовжували купувати квитки на його рейси. Ми просто собі говорили, що мовляв у це раз не дуже пощастило, і швидко забували про всякі дрібні неприємності при посадці на борт і в польоті. Адже можливість прямого перельоту нас підкуповувала тим, що не доводиться гаяти час на стикування, і ми були готові переплачувати за це і трохи пожертвувати своїм комфортом.

Купівля авіаквитків в Лос-Анджелес на сайті Аерофлоту

Так вийшло і цього разу. Переглянувши всі варіанти як дістатися в Лос-Анджелес , Ми прийняли рішення придбати собі недорогі квитки на єдиний прямий рейс з Москви. Порівнявши ціни на рейси різних авіакомпаній на зручному сайті Aviasales , Ми в підсумку купили авіаквитки Москва Лос-Анджелес на сайті Аерофлоту ще за кілька місяців до перельоту.

Справедливості заради треба сказати, що ми вибрали не найдешевший на той момент варіант перельоту, адже навіть Люфтганза пропонувала летіти на 3 тисячі дешевше (правда, з пересадками). Тобто ми безумовно довіряли нашому нацперу і думали, що концепція його бренду, в основі якої - турбота про пасажира, що не виявиться на ділі лише порожніми словами.

Відповідні нам авіаквитки в Лос-Анджелес ми вибирали за допомогою зручного календаря цін на перельоти:

Відразу після бронювання авіаквитків онлайн та їх оплати банківською картою на сайті, нам на пошту прийшло підтвердження і посилання на наше бронювання, а також прохання внести в нього додаткову інформацію про візу і адресу проживання в США.

Ми перейшли по посиланню і перевірили квитки, а потім прямо з цієї броні замовили собі спеціальне харчування - вибрали кошерне, так як воно смачне, поживне і більш різноманітне. Ще ми іноді замовляємо азіатське вегетаріанське. Головний плюс - спецхарчування зазвичай краще за якістю і приносять його на самому початку, тому не доводиться чекати поки всім роздадуть їжу і знову мучитися дилемою: "курка або риба" (якщо вибір ще залишиться). Так що квитки куплені, їжа замовлена, і ми з нетерпінням стали чекати дня польоту.

Переліт Москва - Лос-Анджелес Аерофлот

Головне, що варто знати про прямому перельоті в Лос-Анджелес з Москви:

• Прямий рейс кожен день виконує авіакомпанія Аерофлот на літаках Airbus A330 або Boeing 777;
  • Квитки туди-назад коштують близько 500-700 доларів на людину, в одну сторону - $ 400-500;
  • Виліт з Москви о 12:00 з аеропорту Шереметьєво, термінал D;
  • Літак летить не через Атлантику (як в Нью-Йорк), а над Північним Льодовитим океаном і Канадою;
  • На борту літака працює платний інтернет (ціна $ 5 за 10 МБ, $ 15 за 30 МБ і $ 40 за 100 МБ);
  • У польоті провідники розносять напої і двічі годують пасажирів гарячим обідом;
  • Переліт проходить в світлий час доби (за винятком полярної ночі взимку) на висоті 30000 футів;
  • Температура за бортом на ешелоні становить мінус 54..58 ° С;
  • Літак летить зі швидкістю 850-950 км / год;
  • Відстань, яку долає літак по повітрю, становить 9725 км;
  • Час в дорозі приблизно 12,5 годин;
  • Посадка в міжнародному аеропорту Лос-Анджелеса о 13:50 (термінал TBIT - Tom Bradley Terminal).

58 ° С;   Літак летить зі швидкістю 850-950 км / год;   Відстань, яку долає літак по повітрю, становить 9725 км;   Час в дорозі приблизно 12,5 годин;   Посадка в міжнародному аеропорту Лос-Анджелеса о 13:50 (термінал TBIT - Tom Bradley Terminal)

Розповідь про наш час перельоту з Москви в Лос-Анджелес

Рівно за добу до нашого вильоту з Москви в Лос-Анджелес ми зареєструвалися на рейс SU 106 онлайн безкоштовно вибрали собі хороші місця - біля вікна і поруч, так щоб крило не загороджує огляд з ілюмінатора. Посадочні талони на літак теж відразу роздрукували. Нам було дуже важливо пройти самостійно цю процедуру якомога раніше, щоб летіти разом і на зручних місцях, так як при реєстрації пасажирів в аеропорту садять на місця, що залишилися. У цьому випадку вже може не бути вільних місць поруч з ілюмінатором, або взагалі доведеться летіти нарізно в різних кінцях салону, а то і поруч з туалетом, де постійно шумно.

В аеропорт Шереметьєво ми приїхали до початку реєстрації (приблизно за 2,5 години до вильоту) на таксі, яке замовили через Яндекс. Пройшли в термінал через сканер на вході і подивилися на табло інформацію про наш рейс і пішли до потрібних нам стійок. Здивувало, що ніякої черги не було, і ми відразу пройшли здавати багаж повз змійки.

На стійці реєстрації пред'явили співробітниці авіакомпанії наші посадочні талони і закордонні паспорти. Вона спочатку перевірила наші візи і квитки, роздрукувала посадочні талони вже з номером гейта, а потім зважила багаж і дала бирки для нашої ручної поклажі. На рейси в США у Аерофлоту в економічному класі можна безкоштовно провозити з собою 1 місце багажу вагою не більше 23 кг і ручну поклажу не більше 10 кг (сума вимірів не більше 115 см).

Потім ми піднялися на другий поверх, там пройшли особистий огляд, де довелося викладати всю техніку - фотоапарати та ноутбуки окремо, а також роззуватися і знімати ремінь. Я, звичайно, розумію: заходи безпеки. Але це так незручно.

Потім ми відразу пішли на паспортний контроль, отримали виїзний штамп і вирушили до свого гейту через магазини безмитної торгівлі дьюті фрі. Весь цей процес відняв не дуже багато часу, так як ніде не було черг. При цьому кількість китайців в терміналі реально здивувало. Буквально кожен третій пасажир - китаєць, причому на різних гейтах. А ще йти по новому аерофлотовскій терміналу в Шереметьєво було не дуже зручно, так як основний прохід чомусь зроблений настільки вузьким, що в ньому складно розминутися невеликим групам людей з речами, що йде назустріч один одному.

Зал очікування в аеропорту Шереметьєво, термінал Д

Коли ми нарешті добралися до свого гейта, то відразу побачили, що наш літак уже стоїть біля телетрапи. Це був Боїнг 777-300ER, що носить ім'я російського поета Івана Буніна. Нам залишалося чекати близько півтори години до зльоту і хвилин 50 до початку посадки на борт. Ми знайшли місця поруч із зеленим куточком Раша Тудей (RT), який виявився розташований точно поруч з тими Гейт, звідки вилітають багато рейсів в США. Там можна подивитися телевізор з нудною новинний програмою, але ще є можливість зарядити гаджети (багато розеток), що важливо. Що стосується інтернету, то безкоштовний Wi-Fi в Шереметьєво працює не дуже, а от мобільний інтернет від Мегафон був набагато спритніше.

На стійці RT в Шереметьєво показують новини на різних мовах

З вікна можна помилуватися літаками

А поруч з виходом на посадку є невелика ігровий майданчик для маленьких дітей

У якийсь момент захотілося попити, бо сонце дуже сильно припікало, а скляні вікна будівлі не захищали від впливу світила. А ще потрібно було набрати в нашу пляшку чистої водички (ми як китайці зі своїм термосом їздимо). Діма відправився до найближчого фонтанчика з питною водою, який, як виявилося, не працював, тому йому довелося йти близько кілометра аж до сусіднього термінал!

Черга на посадку вишикувалася задовго до зазначеного на посадковому талон часу. Ми не стали в неї відразу ставати, щоб довго не чекати, а пройшли в салон хвилин через десять після початку посадки. Полиці для багажу були ще вільні, тому ми спокійно поклали туди свої рюкзаки, а потім сіли на свої місця і пристебнули ремені. До речі, відстань між кріслами в літаках економ-класу Аерофлоту, не дуже велике, а ми з Дімою обидва високі і місця для колін вистачає впритул. Набагато краще літати преміум-економом або бізнес класом, де і місця для ніг побільше, і сидіння получше.

У салоні економ-класу було не зовсім зручно через не дуже велику відстань між кріслами

Виліт з Москви в Лос-Анджелес пройшов без затримки. Стюарди провели інструктаж з техніки безпеки, перевірили що всі пасажири пристебнулися, після чого закрили двері. Пілоти запустили двигуни і тягач виштовхав наш літак на руліжні доріжки. Від терміналу швидко доїхали до злітно-посадкової смуги і без зупинки злетіли.

Майже відразу після зльоту і закінчення набору висоти стюардеси роздали всім пасажирам меню і набір для польоту - тапки, помаду для губ і пов'язку на очі для сну і видали навушники, щоб можна було слухати музику або дивитися фільми на екрані, розміщеному в кріслі. Під час довгого перельоту дуже зручно, коли у кожного пасажира є персональний сенсорний екран і мультимедійна система з пультом управління з іграми, музикою і останніми новинками кіно і мультфільмами.

Меню на рейсі SU 106 Москва - Лос-Анджелес

Особисто я не дуже люблю фільми в польотах, але іноді ми їх все ж дивимося. А тут нас чекало цілих 12 годин перельоту, вже явно один-два фільми б ми подивилися. Причому робимо це зазвичай разом: включаємо в один момент кожен на своєму екрані одне і те ж кіно, щоб можна було обговорити його деталі або посміятися вдвох.

Але головне, за чим я завжди стежу більшу частину часу в літаку за допомогою сучасної системи розваг на борту - так це за картою польоту. Я взагалі дуже люблю карти, а вже спостерігати, де саме ми зараз летимо - це для мене дуже цікаво!

Але сталося дивовижне! Саме у нашого ряду (три крісла) не працювали екрани. Ми спробували привернути увагу стюардес до цього, але було помітно, що вони діє як би неспішно і ліниво, немов уже знали, що є проблема, і її не вирішити. Коли приблизно через годину, після п'ятої спроби перезавантаження, наші екрани так і не запрацювали, стюардеса урочисто сказала "вибачте" і зібралася йти.

Перезавантаження системи управління мультимедіа нам так і не допомогла

Але ми її тут же запитали: а вона не хоче якось вирішити нашу проблему? Вона сказала - давайте я вас пересаджу з ваших місць кудись в середину салону, де немає ілюмінатора, та ще можливо і по-окремо. Нас це, звичайно, не влаштувало. Для цього що ми реєструвалися заздалегідь і вибирали собі місце window seat? Звичайно, ми змушені були відмовитися, і попросили інші варіанти, які б не погіршували наші умови перельоту.

Тоді стюардеса у відповідь прямо запитала: чого ви хочете? Ми їй ввічливо натякнули, що раз косяк не з нашої вини, то може, нас всіх трьох (з нами ще летів чоловік з американським паспортом) варто пересадити в інший клас, де є вільні місця. На це вона лише посміхнулася і сказала що це неможливо, запропонувавши при цьому написати претензію прямо на борту, яку розглянуть лише після польоту. Вирішивши, що це ніяк не вирішить нашу проблему, ми відмовилися від її останнього речення.

Таким чином нам довелося дізнатися, що таке 12 годин польоту без музики і фільмів! Добре, що у мене з собою була книга, а Діма ще на вході в літак взяв газету, так що згадали старий добрий спосіб скоротати дозвілля - читання.

В іншому переліт проходив більш-менш терпимо і досить швидко. У передчутті зустрічі з Америкою я змирилася з тим, що не можу стежити за картою, і ми обговорили наш маршрут поїздки по США . В той момент я була готова проміняти всі фільми, які дивилися інші пасажири тільки на можливість бачити карту. Але на цьому проблеми не закінчилися.

Незабаром виявилося, що крісло попереду мене зламано, і хлопець, який спав в ньому, відкинувши спинку на максимальний кут, постійно гойдався, немов у гамаку, зачіпаючи мої коліна. Мені було дуже незручно сидіти. І справа тут не в ньому, так як він відхиляв крісло на належний відстань. Але через якийсь поломки його каркаса до цього додавалося ще кілька сантиметрів, так як крісло буквально провисало. Діма навіть допоміг мені викласти з його кишені все журнали, щоб хоч якось полегшити моє становище.

Комфорт мінімальний, крісла зламані, екрани не працювали - як тут радіти?

Комфорт мінімальний, крісла зламані, екрани не працювали - як тут радіти

Види з ілюмінатора часом нагадували урок географії про рельєф місцевості. пролітаємо Норвегію

До цього додалася перманентна турбулентність в польоті, під час якої кілька разів і досить серйозно трясло. Давно такого не було. По-моєму в останній раз ми потрапляли в таку турбулентність, коли летіли до Ізраїлю і сідали в Тель-Авіві . Так що весь політ ми летіли з пристебнутими ременями безпеки.

Плюс в туалети постійно була велика черга, коли вони не були закриті через турбулентність, а один з них взагалі не працював. Так що в цьому літаку зламані були не тільки крісла. Попереду в салоні економ-комфорт теж було щось не так з туалетами, і частина його пасажирів ходила до нас назад. З плюсів - в одному з туалетів були набори із зубною пастою і щіткою, так що можна після сну привести себе в порядок. Але таким сьогодні вже нікого не здивуєш, адже одноразові зубні щітки ми зустрічали навіть в міжміських автобусах під час подорожі по М'янмі !

Оскільки екрани не працювали, ми багато дивилися в ілюмінатор. Пролітали над Норвегією і її численними північними островами, потім побачили Гренландію. Ось це була краса! Там під шаром льоду я бачила обриси каньйонів. Просто уявити собі: якщо Гренландія розтане, там виявиться не менш цікавий світ з точки зору геології, ніж південному заході Америки, на чиї чудеса ми летіли дивитися, підготувавшись до подорожі по національним паркам США .

З ілюмінатора відкривалися дивно красиві види на крижані поля

Було дуже цікаво дивитися на ці необжиті землі з повітря

Зверху казкова Гренландія вигладить як інший світ: високі снігові гори і замерзлі річки, по руслу яких ніколи не тече вода, звивисті фіорди і величезна кількість айсбергів. У Гренландії, так і на півночі Канади, у моря Баффина розумієш: глобального потепління немає. Звичайно, льодовики тануть в скелястих горах і в Андах, але не в Гренландії.

Лише переваливши за полярне коло (а нам дали морозиво), помічаю тоненькі змійки річок і очі гірських озер. Тут, не під вічною мерзлотою, видно, яка краса панує в Арктиці. Береги немов пісочні, як на Мальдівах , А вода - блакитна. Однак на горизонті - айсберги. Але не варто обманювати себе: ми летимо над північчю планети. Підняте колись плато порізане річками, які вже замерзли, і здається, ніби це Гранд Каньйон , Скутий холодом. Такого я ніколи і ніде раніше не бачила.

Такого я ніколи і ніде раніше не бачила

На одному з мисів в Арктиці раптом помітили аеродром і невелике селище навколо нього

А як вам такий острів у формі серця?

А як вам такий острів у формі серця

Крижана ріка виявилася трохи скутою

Так і пройшов наш переліт. Незадовго до посадки стюарди роздали всім пасажирам бланки митної декларації (одну на сім'ю). Ми її швидко заповнили, так як не в перший раз летимо в США.

Низько пролетівши над Тихоокеанським узбережжям штатів Орегон і Каліфорнія в заключній частині нашого польоту, наш літак зробив два повороти над самим центром Лос-Анджелеса в районі Даунтауна, і ми приземлилися в аеропорту LAX досить м'яко. Додам, що на посадці вуха зовсім закладало, хоча багато часто пишуть про те, що це тут не рідкість.

Після посадки в Лос-Анджелесі, на відміну від величезного аеропорту Гуанчжоу , Ми досить швидко виявилися у пасажирського терміналу. Літак під'їхав до телетрапами, і вихід з нього зайняв у нас приблизно 5 хвилин. Так як ми сиділи в задній частині літака, довелося почекати, поки вийдуть всі пасажири бізнес-класу і преміум-економ.

Пролітаємо над штатом Орегон

А це вже Каліфорнія

Дивно рівні поля, чи не так?

Дивно рівні поля, чи не так

Тихоокеанське узбережжя Лос-Анджелеса

Приземлилися в аеропорту Лос-Анджелеса

У міжнародному терміналі аеропорту Лос-Анджелеса ми досить швидко дійшли до паспортно-візового контролю і зіткнулися там з нововведенням. Відтепер по прильоту в США всі пасажири повинні заповнити електронну декларацію на спеціальному терміналі і просканувати відбитки пальців, після чого йти до імміграційного офіцера. Ми підійшли до прикордоннику удвох, і він в цей раз не ставив нам багато питань, поцікавившись лише термінами перебування в країні. А ось дівчину прямо перед нами вирішив не пускати, так як вона погано розуміла по-англійськи і відповідала йому невпопад.

Після того як ми отримали багаж і успішно розібралися з митним і фітосанітарним контролем, втративши на ньому пари забутих бананів, ми одразу вирушили на вихід і сіли в шаттл, який їде по всіх компаніях, що здають напрокат авто біля аеропорту Лос-Анджелеса. Ми заздалегідь забронювали собі відповідну для поїздок по національних парках машину, вибравши найкращий варіант на сайті Rentalcars.com .

Корисно знати:

• Як дістатися з аеропорту Лос-Анджелеса в різні райони міста ми написали в окремій статті .

Ми досить швидко дісталися до нашого готель в Лос-Анджелесі і постаралися забути про переліт, адже попереду нас чекало таке захоплюючу подорож по південно-захід США!

Наш відгук про переліт в Лос-Анджелес Аерофлотом

Підводячи підсумок нашого перельоту з Москви в Лос-Анджелес рейсом SU 106, хочу відзначити все погіршується сервіс авіакомпанії Аерофлот, з косяками якої нам доводиться стикатися вже не в перший раз. Оскільки проблему з непрацюючими екранами на наших місцях так ніхто і не усунув, а лише принесли усні вибачення, то такий сервіс нам не сподобався.

Вже давно помітили, що усміхнені і дбайливі стюардеси стали в Росії великою рідкістю, а стюарди взагалі постійно хамлять. Напевно, вплив кризи так на них позначається. І навіть не дивлячись на сучасний парк нових літаків, салон у чотирирічного Боїнга 777 в цей раз нам здався дуже пошарпаним, чого ми що раніше не зустрічали навіть у 15-річних бортів азіатських і американських авіакомпаній.

І до речі, соки і чай стали наливати всього по півсклянки, про що навіть написав Тема Лебедєв в своєму Фейсбуці. З алкогольних напоїв в економі пропонують безкоштовно тільки несмачне вино, яке пити не раджу. Порції їжі теж досить маленькі, особливо якщо не замовляти собі спеціальне харчування, як зробили ми, а задовольнятися стандартним набором.

Говорячи про плюси перельоту в Лос-Анджелес Аерофлотом зазначу лише те, що салон літака був не повний, і тому летіти було небагато комфортніше, ніж зазвичай. І ще карколомні види з ілюмінатора. Але це не заслуга Аерофлоту.

Дорога в аеропорт LAX

Оглядова вежа в аеропорту Лос-Анджелеса

Чи не сподобалося в цей раз відразу кілька моментів під час перельоту Аерофлотом:

• При непрацюючих моніторах не запропонували пересісти на рівноцінні місця або в клас вище.
  • Значну частину польоту була турбулентність, літак махав крилами і його сильно трясло
  • Через те, що летіли виключно в світлий час доби, не вийшло як слід виспатися.
  • Стюард грубо розмовляв і два рази облив нашого сусіда водою.
  • Не працював один з туалетів.
  • Раздолбаной крісла в салоні, які давно пора полагодити, до сих пір в експлуатації і не дають нормально пережити настільки тривалі перельоту як з Москви в Лос-Анджелес.
  • А на зворотному шляху Аерофлотом нам розірвали один з валіз, але Аерофлот не вважав за потрібне відповідати за наше зіпсоване майно, і виплачувати компенсацію, незважаючи на складену нами претензію.

Коли ми летіли назад з Лос-Анджелеса в Москву рейсом SU 107, то знову був Боїнг 777, але вже носить ім'я Тургенєва, а сам переліт пройшов не так і погано. Але після прильоту ми знову зіткнулися з самим неприємним явищем. При отриманні багажу, ми зустріли свою валізу з стрічки відкритим і пошкодженим (відірвана під корінь основна блискавка). Добре що речі з нього не пропали. Але ви тільки уявіть! Валіза не закривається, треба якось довезти його додому. Це не кажучи про те, що потрібно купувати новий.

Це не кажучи про те, що потрібно купувати новий

При перельоті з Лос-Анджелеса в Москву нам розірвали валізу. Ми знайшли його на стрічці ось в такому вигляді

Чи будемо ми ще літати Аерофлотом?

Ми вперше вирішили написати скаргу, щоб отримати компенсацію за зіпсований валізу в розмірі 100 доларів. Але працівник Аерофлоту при складанні акта була не зацікавлена ​​нам якось допомогти і говорила з нами так грубо, ніби це ми самі винні в збиток. Звичайно, при розгляді скарги компанія вирішила, що вона нам нічого не винна до тих пір, поки ми не висунемо їм чек про покупку 2 роки тому валізи, який нам пошкодили, і не висунемо їм посилання в інтернеті на цю валізу, який вже більше ніде не продається.

Як отримати від Аерофлоту компенсацію за пошкодження багажу:

• Заява в довільній формі з вимогою відшкодування матеріального збитку слід надіслати рекомендованим листом в ПАТ «Аерофлот» або передати документи через найближче до Вас представництво ПАТ «Аерофлот».
  • До заяви необхідно додати:
    - оригінал багажної бирки;
    - оригінал квитанції платного багажу (якщо був);
    - квитанцію квитка;
    - оригінал посадкового талона:
    - оригінал акта на пошкодження багажу;
    - фотографії марки валізи і його пошкодження;
    - оригінал чека за ремонт;
    - в разі якщо валізу не підлягає ремонту, то слід надати чек на покупку пошкодженого валізи (при відсутності чека повідомити вартість, рік придбання і марку валізи, вказати посилання в інтернеті на аналогічний чемодан, додати фотографії марки валізи і його пошкодження).
  • Повідомити точну поштову адресу для зв'язку і перерахування грошових коштів, або вказати повні реквізити банку і особистий ІПН для переказу грошей через банк.
  • Згідно ст.15, п.2 Гаазького протоколу, який вніс поправки до Варшавської конвенції, пасажир при виявленні шкоди, заподіяної багажу, повинен звернутися з претензією до перевізника не пізніше семи днів з дня отримання багажу.

Таким чином, ми на своєму особистому досвіді дізналися, як працює бюрократична служба претензій Аерофлоту, яка не стала виплачувати нам компенсацію за пошкодження багажу через відсутність чека на його покупку. Тобто, призупинила роботу на наше звернення по формальному критерію і не взяла до уваги обгрунтованість скарги по суті.

Ми вже не в перший раз помітили, що співробітники в Аерофлоті саме з позиції аби нічого не робити розмовляють з клієнтами приблизно в такому стилі: «У вас не працює екран? Нічим допомогти не можемо, терпите! У вас порвали валізу? А ви це доведіть, витратьте свій час, віддайте на експертизу і зробіть акт про його неремонтопридатності. А потім ще і пред'явіть чек про його покупку, інакше ми вам нічого не компенсуємо, адже без документальних підтверджень кожної дрібниці ми не несемо відповідальності ні за що! ». І хоча вони кожен раз при цьому приносять вибачення за доставлені незручності від імені ПАТ «Аерофлот», нам як пасажирам від цього краще не ставало, адже умови перевезення вже були погіршені і це ніяк не було компенсовано з боку авіакомпанії.

Після такого хамського ставлення ми прийняли тверде рішення: більше ніколи не літати Аерофлотом!

Про всі інші варіанти перельоту в Лос-Анджелес читайте в Нашій статті .

На зворотному шляху з Лос-Анджелеса в Москву екран з картою вже працював

Аеропорт Шереметьєво зустрів нас похмурою погодою

Ми багато літали літаками різних авіакомпаній по всьому світу, і поки що на міжнародних рейсах Аерофлот в нашому рейтингу перебуває на останньому місці. Не дарма його називають найкращою авіакомпанією лише Східної Європи, тому як всім західним він програє всуху. До Емірейтс йому, звичайно, як до місяця, але він раз по раз виявляється гірше навіть китайських авіакомпаній. Більш тривалий рейс China Southern з Гуанчжоу в Лос-Анджелес не залишив у нас ніякого негативу, і ми перенесли його набагато краще, хоча летіли аж 14 годин!

Єдиним конкурентною перевагою у Аерофлоту для нас залишалася можливість летіти прямим рейсом. Шкода, що Дельта остаточно скасувала всі свої рейси в Росію, і тепер Аерофлот залишиться монополістом зі своїми прямими рейсами з Росії в США, а значить знову підніме ціни і напевно ще погіршить сервіс. Так що доведеться тепер літати в Штати з пересадкою в Європі.

А ви як вважаєте за краще літати в Лос-Анджелес? Поділіться Своїм досвідом в коментарях. Чи подобається вам Аерофлот, і чому? Залишайте будь-які відгуки про переліт в США Аерофлотом, як погані, так і хороші. Інші мандрівники прочитають їх і зроблять свої висновки.

Карта перельоту в Лос-Анджелес

Що ще варто знати про Лос-Анджелесі і Каліфорнії

>> Страховка в США << На час поїздки в Америку рекомендуємо про всяк випадок зробити медичну страховку, так як медицина в США дуже дорога. Застрахуватися найпростіше на сайті Tripinsurance , Який пропонує покриття Allianz Global Assistance. Ви також можете порівняти умови і ціни у різних страхових компаній на сайті Cherehapa і купити відповідну саме вам.

Для цього що ми реєструвалися заздалегідь і вибирали собі місце window seat?
Тоді стюардеса у відповідь прямо запитала: чого ви хочете?
Комфорт мінімальний, крісла зламані, екрани не працювали - як тут радіти?
У вас порвали валізу?
А ви як вважаєте за краще літати в Лос-Анджелес?
Чи подобається вам Аерофлот, і чому?