Відмінний відпочинок в Китаї

19 серпня 2013 р 15:53 ​​Санья, Пекін - Китай Вересень 2012

Дуже сподіваюся що розповідь про нашу подорож буде комусь корисний, так як ми зробили деякі помилки, які властиві людям котрі збираються в «туристичне» подорож в перший раз.

Почну з того, що ми бронювали тур в туристичній фірмі в нашому місті за 3 тижні, займалися цим наші чоловіки, тому вибрали 10 днів на острові Хайнань, і 3 дні в Пекіні. Я б розпланувала відпочинок трохи по-іншому, так як 3 дні на Пекін це дуже мало, там багато цікавих місць, які можна відвідати, в тому числі Палац Імператора, Олімпійська Село і т. Д., Крім цього дуже важливо залишити час на шопінг , так як це важлива частина поїздки в Китай! Ціни там просто супер, особливо якщо вдасться потрапити на період розпродажів. Ми з чоловіком в Китаї вже були, і пам'ятки подивилися, так що в кінцевому підсумку, все 3 дні були просвящени дикому шопінгу!

У нас була компанія з 5 чоловік.

На острові нас зустріли з турфірми, гіда звали Вітя, говорив по російськи цілком зрозуміло. Їх турфірма на острові називалася Кокосовий острів! Увага будьте пильні і запам'ятайте цю Компанію.

Погода нас не дуже порадувала в перший день, і в цілому весь час нашої подорожі по обіді була не особливо сонячно. Такого сяючого сонця не було, але обгоріли ми дуже навіть добре.

Готель - Golden Palm Yalong Bay Resort в цілому непогана, але для молоді там дуже і дуже нудно ...

Величезний плюс - в готелі дуже великий і красивий хол!

І відмінний басейн, вид з вікон також дуже красивий

Ніяких розваг. Увечері після 9 у всій гавані практично ні їздить жодна машина, тиша, як в санаторії.

Наш готель

Сервіс піде, кімнати вже трохи потребують ремонту, у нас шафа до кінця не закривався)

У вечір приїзду, гід нам запропонував відправитися на екскурсію з ранку, так ми і вчинили.

О 10 ранку ми вирушили на екскурсію в оздоровчий центр медицини !!!

Той самий центр масажу

Увага всім! Це розлучення - цілковитий розлучення! Коли нам сказали ціни за загальний масаж - 300 юаней- майже 50 доларів, я отетеріла. Так як під час нашого попереднього подорожі в Пекіні ціни на масаж були в рази нижче, близько 120. Списавши це на те, що в цьому центрі супер майстра, як нам розповів гід, ми погодилися. Масаж був дуже і дуже посередній, з 5 чоловік ми віддали 250 доларів, а задоволення ніякого.

Після центру ми поїхали на чайну фабрику, де була проведена чайна церемонія, після чого нам запропонували купити чай!

Ось вона, стережіться цієї милої дівчини, яка відмінно говорить по російськи !!!

Задоволені ми накупили все про що мріяли і чули до поїздки: молочний чай улунг, Кудзін, квітковий і т. Д. Молочний чай на хвилиночку 50 гр - 15 доларів. В цілому ми з чоловіком взяли на 250 $, наші друзі на 400 $.

На цьому наші пригоди не скінчились, нас повезли на шовкову фабрику, було дуже цікаво, показували як роблять знамениті шовкові ковдри, там величезний вибір дуже і дуже красивого постільної білизни ... Зупинили ціни, постільна білизна коштувало не менше 100 доларів, шовкову ковдру в принципі також - 600 юанів. Вирішила поки не купувати, так як я трохи знайома з китайськими цінами. Намагалася торгуватися - результат нуль .... Поїхали назад в готель, і пішли на море! Море шикарне, вода тепла і чиста, пляж чистий, все акуратно, від готелю пляж розташований дуже близько.

Пляж біля нашого готелю

Так пройшов наш перший день.

Недалеко від готелю (на таксі - 10 юанів), пішки - 10 хвилин, розташовано щось на зразок розважального комплексу, там багато різних ресторанів, як китайських, також є і піцерія Pizza Hut. Ціни там не низькі, а порції маленькі.

У наступні дні з екскурсії ми відвідали острів мавп - сподобалося, цікаво, в тому числі і те, що доїжджати до острова потрібно на канатній дорозі - дуже красиво.

Фотографія на острові мавп. Там в певний час проходить шоу, в якому беруть участь мавпи, дуже веселе шоу! Особливо запам'ятався осів, який витворяв неймовірні речі!

В цілому, я вважаю, що поїхати на острів мавп потрібно обов'язково, хоча б через канатної дороги !!

Були на термальних джерелах - дуже і дуже сподобалося, було весело, цілий день там провели, велика територія, багато різних басейнів.

На термальні джерела ми вже поїхали самі. До слова сказати, на острові, велика кількість людей пропонують свої послуги в якості гіда. Прям підходять на вулицях, пропонують свої послуги, ціни у них в середньому були на 10-15 доларів дешевше ніж у наших гідів. Ми звичайно побоялися))) хіба мало куди завезуть)). Але під час подорожі по острову мавп ми познайомилися з сімейною парою, вони зупинилися в Кактусі, у них був знайомий вже гід зі своєю машиною і на термальні джерела ми вже поїхали з ними

На термальних джерелах, дуже сподобалося! Там величезна територія, багато рослин, всюди пальми, велика кількість різних басейнів, в першому басейні, недалеко від входу, є гірки, міні-аквапарк!

Дуже хороший басейн з маленькими рибками (на кшталт пілінгу), які покусують ноги!

Покопавшись в інтернет, ми вирішили поїхати на пошуки клубів в Дадунхай, і ось тут нас чекало разочаровніе !!! До речі кажучи наш гід нас попереджав щоб ми туди не їздили, так як там-де небезпечно.

У бухті Дадунхай

Ніяких небезпек ми там не зустріли, зате на вулицях Дадунхая панує пожвавлення, що не йде ні в яке порівняння з нашою бухтою. Там весело, магазинів багато, багато де говорять російською.

А розчарування нас спіткало саме в магазинах, де чай який ми купили за 15 доларів, коштував 15 юанів (десь 2.5 $), а то й 5 !!! Той же самий, абсолютно! Накупили там ще багато різних видів чаю, дешево ж ... До речі, там і чайні церемонії проводять, є там магазин Чесний Олег здається, ми все у нього накупили

Пройшли далі і побачили величезну кількість масажних салонів, масаж в рази дешевше, наприклад масаж стоп де 30, де 40 юанів, а в нашій бухті - 100 юанів !!!!

Вообщем, як ми потім зробили висновок, гіди скрізь мають свій відсоток, тому ми крупно облажались поїхавши з гідом, самі того не знаючи.

Нехай це буде всім уроком на майбутнє, не купуйте нічого, коли їздите з гідом. Дивіться, беріть на озброєння ціни, але не покупайтеееее нічого.

Краще їдьте в Дадунхай і там все купите! Там же Якупов шовкові ковдри про які мріяла за 140 юанів. Користуюся ними і влітку і взимку. Всім рекомендую, відмінний ковдри, влітку не жарко, взимку не холодно

Також на Дадунхай дуже і дуже смачні морепродукти. Такий смакоти в нашій бухті не було.

Крім цього, на острові хочу відзначити відмінно китайське пиво Тсінгтао- купували за 3 юаня, в бухті Ялонг Бей коштувало 20 юанів.

З клубами там зовсім все погано, толком ніде відірватися, були в одному клубі, там у них дивна система, немає танцполу, все біля столів танцюють. Ну в загальному не сподобалося в їх клубах.

Про Пекін напишу в наступній частині!