Вихідні в Австрії

Найкращі поїздки - це ті, які виходять спонтанно і це подорож до Австрії виявилося саме таким. У липні видалося кілька вихідних днів і вирішено було відправитися до Відня, а звідти доїхати до західної Австрії і звичайно ж відвідати один з найчудовіших міст - Гальштат. І зараз я розповім як за 3 дні встигнути подивитися всі ці місця.

В той момент моя дівчина вже перебувала там і проходила стажування в одній з компаній. Тому питання з місцем проживання мене не турбував. Квитки теж виявилися не дуже дорогими тому прямим рейсом Аерофлоту я туди добрався.

Як я писав вище на всю поїздку було всього 3 дні і тому час потрібно було витрачати раціонально. У перший день прильоту я відразу відправився в готель до дівчини і кинув там речі. Благо між аеропортом і центром міста ходить швидкісний поїзд дорога займає небагато часу.

До речі до Відня можна дістатися і іншим способом, як це зробили мої друзі. Вони на Перемозі долетіли до Братислави, а звідти йде автобус. Виходить дуже навіть бюджетно. Так ми з ними випадково зустрілися у Відні.

Перший день був присвячений прогулянкам по Відні і огляду її пам'яток. В цілому, місто мені сподобався - він гарний, не поспішаючи і прогулянка по ньому приносить естетичне задоволення. Безліч музеїв, ярмарків і фестивалів, вуличок з смачними кафе і, звичайно, всюди можна знайти торт Захер - все це робить місто дуже затишним. Цілий день ми гуляли по місту і дуже втомилися, і, головне, нам потрібно було виспатися перед завтрашнім подорожжю в Гальштат. Тому прийшовши в готель ми відразу звалилися і заснули.

Рано вранці ми прокинулися і вирушили знову в аеропорт, але не на рейс, а за орендованій машиною. Після всіх наших розрахунків це виявився найдешевшим транспортом що б дістатися до західної Австрії. І оренда машини виявилася дуже правильним рішенням, тому що багато прекрасні місця без неї не подивишся.

Машину я орендував у невеликій місцевій компанії, але через сайт www.rentalcars.com , Дуже переживав з цього приводу, але як виявилося даремно - конторка цілком пристойна, та й ще дали зовсім нову Scoda Rapid. Правда довелося внести заставу 2000 євро, що мене не дуже порадувало, але вибору іншого не було. Всі гроші потім повернули без проблем. Пересування по шосейних дорогах в Австрії платне, але компанії які дають машини в оренду вже зазвичай мають всі необхідні квитанції.

І так ми вирушили в подорож до Гальштата і потрібно на було проїхати близько 400 км до нього. Благо дороги в Австрії чудові і на шосе все їдуть в середньому 140-160 км / ч. Ми виїхали з аеропорту і вирушили в дорогу який, практично до самого кінця, був прямим і без зупинок. Тільки на виїзді з міста ми зупинилися і трохи поснідали в Макдональдсі.

Як тільки ми звернули з шосе і стали їхати в бік гір, то тут вже було неможливо уникнути зупинок і хотілося фотографувати все і вся. Гори і красиві озера роблять це місце неймовірно красивим, а місцеві будиночки надають ще більший затишок. До речі багато австрійців їдуть цілими сім'ями на вихідні в західну частину країни, щоб просто відпочити або покататися на велосипедах.

Так як наша поїздка була спонтанною, то всі готелі поблизу Гальштата були заброньовані, а ті, що залишилися були дуже дорогими. Тому було вирішено зупиниться в містечку Бад-Ишль, який знаходиться недалеко від нього і переночувати там після дороги, а в сам Гальштат відправитися на наступний день. І це, до речі кажучи, було дуже навіть непоганим рішенням. По-перше ми відпочили з дороги набралися сил на наступний день, а по-друге ми зупинилися в таким милому готелі ( Landhaus Fay ), Що просто не описати словами. Справжній будиночок в горах з шикарними видами і свіжим повітрям. Вночі ще йшов дощ і спати було дуже затишно під звуки падаючих крапель.

Вночі ще йшов дощ і спати було дуже затишно під звуки падаючих крапель

До речі це місто виявився досить відомим і безліч людей приїжджають сюди лікуватися в його термальних джерелах. Але довго там робити було нічого і ми провели там всього 1 вечір. Добре що ми приїхали сюди саме на вихідні так як потрапили на місцевий фестиваль, плюс у вихідні в місті безкоштовна парковка що нас дуже тішило. Фестиваль нас теж порадував. Ми поїли різної їжі, нафоткал і нагулятися що до вечора вже не залишалося сил. Тому знову впали на ліжко і швидко заснули, так як завтра нас вже чекав Гальштат і мрія моєї дівчини, яка вже давно хотіла там побувати.

Наступного ранку було вже не таким ясним як попередній день. З ранку було похмуро, хмаринки збиралися і почав накрапати дрібний дощик. Але радує, що він досить швидко скінчився. Ми поснідали сіли в машину і вирушили в дорогу. Дорога була довгою, а види за вікном постійно радували погляд, що ми постійно зупинялися і фоткати. Наприклад ось фото з одного з озер по дорозі:

Під'їжджаючи до Гальштата нам довелося залишити машину перед в'їздом в місті - прямо на узбіччі дороги, але більшість залишають так машини. Саме містечко дуже маленький і запарковаться там буде дуже важко. Та й взагалі начебто в'їзд дозволений тільки для місцевих. Після цього вирушили в прогулянку по місту.

Відразу після входу в місто ми побачили найвідоміший його ракурс і, звичайно, натовпи туристів (особливо з Китаю). Китайці дуже люблять це місця і навіть зробили його копію у себе на батьківщині. І воно дійсно того варто, подивіться який шикарний вид.

І воно дійсно того варто, подивіться який шикарний вид

Бродити по місту досить цікаво - він шалено милий і затишний. Не уявляю як там живуть місцеві, адже кожен день ти відчуваєш себе, що живеш в музеї. Після прогулянки по місту ми вирішили піднятися на найближчу гору по канатній дорозі і споглядати місцеві краси зверху. Благо на верху є спеціальний майданчик, а ще кафе і соляна печера. На жаль я вже не пам'ятаю, скільки коштував квиток, але це було не дуже дорого, та й коштує туди все ж піднятися. Вид відкривається дуже красивий.

Вид відкривається дуже красивий

Пообідавши в кафе з прекрасним видом ми ще трохи погуляли, але погода стала псуватися все більше і більше і вирішили, що нам цього вистачить. Спустившись вниз вже почався дощ і ми бігом побігли до автомобіля. В той момент вже вся дорога була заставлена ​​машинами, а туристи прибували все більше і більше не дивлячись на дощ.

Нам дуже сподобався Гальштат своїми видами, та й вся західна Австрія досить красива і незвичайна своєю зеленню і чистими озерами. Сподіваюся вдасться шанс сюди повернутися ще раз.