З Чехії до Австрії на машині

1. Висновки четвертого дня
  2. Готелі у Відні

Четвертий день нашої подорожі на машині в Європу видався досить насиченим на пішохідні прогулянки. В рамках одного дня ми встигли подивитися аж два європейські міста в двох різних країнах (хоча, звичайно, слово «подивитися» це дуже сильно сказано, швидше за поглянути одним очком. Четвертий день почався з чудового сніданку в нашому готелі Point Pension-Restaurant в Брно. На Брно у нас не було особливих планів, ми збиралися прогулятися по центру, піднятися до собору Павла і Петра, заглянути в пару музеїв і, може бути, з'їздити подивитися на знамениту Віллу Тугендгат, яка внесена до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. У вихідні парковка в центрі Брно безкоштовна, тому ми доїхали до центру на машині і залишили її на найближчій парковці. До речі, від нашого готелю всього 4 зупинки на трамваї, на машині ми їхали менше 5 хвилин, і громадським транспортом дорога зайняла б не більше 10.

готелі Point Pension-Restaurant

Вид з нашого номера готелю Point Pension-Restaurant

сніданок

Місто зробило дуже змішане враження: з одного боку, цікаві пам'ятки, з іншого - як-то брудно і багато нетверезих людей. Детальніше про визначні пам'ятки Брно і наші враження в окремій статті . Ми кілька годин погуляли по пустельному недільного місту, потрапили на кінець служби в соборі Святих Павла і Петра і навіть послухали орган.

Похід в музеї (більшість з них виявилися закриті) і на віллу Тугендгат ми вирішили відкласти до нашого автомобільного подорожі по Чехії (таке теж коли-небудь здійсниться, у нас навіть вже розроблений маршрут), так як сьогодні Брно нам явно був не дуже радий.

Капустяний ринок в Брно

вулиці Брно

Люди відпочивають прямо на лавках у парку і таких людей дуже багато

Є, правда, і звичайні туристи, які будують маршрути на день

Безумовним плюсом Брно і Чехії зокрема є те, що тут дуже смачно, при цьому варто це досить недорого. Ми зайшли в перший-ліпший ресторанчик в центрі, замовили реберця, свинячу рульку, салати, попити і за все про все віддали щось близько € 15.

Наш обід в Брно

А напої привозить спеціальний поїзд

За Брно ми погуляли близько пари годин, знайшли навіть тайванське кафе, і вирішили їхати до Австрії, щоб не втрачати дарма час і хоч раз за час нашої подорожі заселитися в готель до темряви. По дорозі зайшли в перший-ліпший магазин, щоб запастися їжею в дорогу і купити з собою чеського пива. А ще ми купили цукерки «Лентілкі», з ним у нас є одна маленька історія з дитинства.

Папа Наташі колишній військовий льотчик, який в кінці 80-х років служив в тоді ще Чехословаччини. Військове містечко розташовувався в декількох десятках кілометрів від Праги, там Наташа з батьками провела 4 роки. Там вона навчилася ходити, говорити, розуміти світ і розрізняти кольори. Причому останнім досить довго їй не давалося, і тоді батьки пішли на хитрість: купили різнокольорових лентілок і стали вчити кольору по ним, якщо Наташа вгадувала колір, то вона їла цукерку, а якщо немає, то цукерка відправлялася в рот до батьків. Вже на другий пачці Наташа прекрасно розрізняла всі базові кольори, а на другий день з легкістю відрізняла рожевий від фіолетового, а помаранчевий від персикового.

Чеські цукерки з дитинства

Тайванське кафе в Брно

Але повернемося назад в день сьогоднішній. Між Брно і Віднем всього близько 130км, тому ще о 12:00 ми обідали в Брно, а о 16:30 заселялися в готель на околиці Відня. Як і в Чехії, при в'їзді в Австрію необхідно придбати віньєтку, ми купили її в магазині безмитної торгівлі прямо на кордоні. Ціна на 10 днів - € 8.

Австрійська віньєтка

Путівник по Відні

На машині до Австрії

Готель ми вибрали на околиці Відня, так як готелі в центрі з власною парковкою стоять дуже недешево. Вибір наш впав на Hotel Bosei за € 45 на добу за двомісний номер з паркуванням і сніданком.

Austria Trend Hotel Bosei Wien

Сьогодні ми вирішили лягти раніше і відпочити, але вже через годину тупотіли до найближчої станції метро, ​​щоб доїхати до центру Відня і помилуватися собором Святого Стефана.

Тупотимо до метро

Метро у Відні

Місцеву сім-карту для інтернету нам купити не вдалося, так як у другій половині дня в неділю все було закрито. Ми кілька годин прогуляли по нічній Відні і вирішили вранці їхати далі, а в столицю Австрії повернутися вже в рамках окремої поїздки і все уважно тут подивитися. Тим більше, що з розпродажу авіаквитки до Відня можна купити всього за € 100 туди-назад.

Собор Святого Стефана у Відні

Пішохідна вулиця в центрі Відня

Віденська опера

нічна Відень

Усередині Собору Святого Стефана

Крім прогулянки по місту ми поїли віденських сосисок і, звичайно ж, спробували найвідоміший торт Австрії - Захер. Пробували ми його в однойменному кафе, розташованому навпроти Віденської опери. Особисто нам він видався приторно солодким і особливо не вразив, але тут на смак і колір ...

Торт Захер в однойменному кафе

Віденський фастфуд

Дуже смачні сосиски в Відні

Задоволені і щасливі ми вирушили до готелю відпочивати. Сьогодні ми пройшли близько 20 км пішки і нам був потрібний повноцінний відпочинок.

Висновки четвертого дня

Відень - не те місто, який варто відвідувати в рамках авто-подорожі, вона вимагає багато часу. Найкраще прилітати сюди літаком, тоді можна вибрати і готель в центрі і подивитися численні пам'ятки Відня, покуштувати віденський шніцель і, чим чорт не жартує, навіть послухати що-небудь у віденській опері.

Ця стаття була вкрадена з сайту http://poznamka.ru ...

Готелі у Відні

<< Попередній день Наступний день >>

Поділитися "День 4: чеська Брно і австрійський Відень"

День 4: чеська Брно і австрійський Відень 2015-08-14T09: 22: 15 + 03: 00 Natalya 'Poznamka'

Ваc також можуть зацікавити ці публікації